سامانه سحاب بسیجیان sahabcard.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سحاب بسیجیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سحاب بسیجیان یا سامانه صندوق حمایتی و اجتماعی بسیجیان ، سامانه ای است که به‌منظور ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به بسیجیان، توسط صندوق ذخیره بسیجیان راه‌اندازی شده است. این سامانه به‌ ارائه خدمات الکترونیکی متنوعی می پردازد و بسیجیان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه، از خدمات مختلف ارائه شده بهره‌مند گردند.

پس از ثبت نام در سامانه با ورود به سایت و تکمیل اطلاعات کاربری می توانید به پورتال شخصی خود وارد شده و از خدمات مد نظر استفاده نمایید. این سامانه با نشانی اینترنتی sahabcard.ir در دسترس می باشد.

سامانه سحاب بسیجیان

سامانه سحاب بسیجیان، سامانه‌ای جامع و کاربردی است که بسیجیان می‌توانند از طریق آن، از خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی مختلفی بهره‌مند شوند.

صندوق ذخیره بسیجیان زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با هدف ارائه خدمات به بسیجیان ،توانمند سازی و محرومیت زدایی از قشر بسیج فعال و با ماهیت اقتصادی و حمایتی ایجاد شده است. از جمله خدمات و مزایای عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان می توان به استفاده از بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی درمان، بیمه تکمیلی دندانپزشکی، بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه و … اشاره نمود.

سامانه سحاب بسیجیان

برای عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان و استفاده از خدمات مخصوص این قشر، افراد می بایست ابتدا در سامانه سحاب بسیج ثبت نام کنند و پس از دریافت پیامک تایید، وارد سامانه شده و با طی مراحل موجود در سامانه عضو صندوق می شوند.  لازم به ذکر است که امکان استفاده از تمامی خدمات صندوق ذخیره بسیجیان به صورت غیر حضوری و بر خط فراهم می باشد.

ورود سامانه سحاب بسیجیان sahabcard.ir

سامانه سحاب بسیجیان یکی از جمله سامانه هایی است که به ارائه خدمات الکترونیک به بسیجیان می پردازد، بسیجیان واجد شرایط عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان می توانند برای عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان و بهره مندی از خدمات مختلف آن به سایت سحاب بسیجیان با نشانی اینترنتی sahabcard.ir مراجعه نمایند.

بسیجیان فعال با حداقل یک سال سابقه عضویت می توانند پس از ورود به سامانه سحاب بسیج از منوی ثبت نام کاربر جدید اقدام به ثبت نام و عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان نمایید.

برای ورود به سامانه سحاب بسیجیان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sahabcard.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت سحاب بسیجیان وارد خواهید شد و می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می بایست از قسمت مشخص شده اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. نام کاربری  و رمز عبور را در کادرهای مخصوص به آن وارد نمایید. پس از این عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود سامانه سحاب بسیجیان

در صورتی که پیش از این در سامانه سحاب بسیجیان ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید باید ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه سحاب بسیج

همان طور که اشاره شد ورود به حساب کاربری در سایت سحاب بسیجیان مستلزم ثبت نام در این سامانه است و ابتدا باید اقدام به ثبت نام نمایید. پس از تکمیل مراحل با داشتن اطلاعات کاربری می توانید به پورتال کاربری خود در سایت وارد شوید.

برای انجام ثبت نام ابتدا به روش گفته شده به سایت سحاب بسیجیان وار شوید.

پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام اعضای جدید کلیک کنید.

ثبت نام سامانه سحاب بسیجیان

در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید، شماره تلفن همراه خود و کد امنیتی مندرج در صفحه را تکمیل نموده و گزینه ثبت و ادامه را بفشارید.

پس از این کد شش رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ثبت و ادامه را بفشارید.

پس از این می بایست فرم اطلاعات را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایید و در انتهای مراحل بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

با انجام مراحل گفته شده شما موفق شدید ثبت نام اولیه خود در سامانه سحاب بسیجیان را به انجام برسانید و می بایست پس از این منتظر دریافت پیامک تأییدیه سازمان بسیج باشید. زمان دریافت پیامک تأییدیه سازمان بسیج به طور معمول حدود 10 الی 15 روز کاری خواهد بود.

در این پیامک نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه را مشاهده خواهید نمود و با استفاده از اطلاعات ارسالی می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

بهتر است پس از اولین ورود به سایت اقدام به تغییر رمز عبور و انتخاب رمز عبور جدید نمایید.

پس از این می بایست اقدام به بارگذاری مدارک اسکن شده طبق فرمت مندرج در سامانه ، پرداخت حق عضویت و …   نمایید.

پس انجام کلیه مراحل مربوط به عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان می توانید از خدمات ارائه شده صندوق بنا به نیاز و درخواست خود استفاده کنید.

 ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

بعد از انجام ثبت نام در سایت سحاب و صندوق ذخیره بسیجیان و تکمیل اطلاعات و مراحل می توانید از خدمات و امکانات مختلف این سامانه استفاده نمایید. یکی از خدمات مورد استفاده بسیاری از بسیجیان ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان می باشد.

بعد از ورود به پورتال کاربری خود در سامانه سحاب و از گزینه موجود در منوی سمت راست با عنوان خدمات بیمه می توانید اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان نمایید.

به این منظور می بایست تعداد افراد تحت تکفل را مشخص و مدارک لازم را ارسال نمایید. پس از این باید برای ثبت درخواست اقدام نمایید. به این منظور دو فایل الصاقی موجود در مورد نحوه بهره مندی از مزایای بیمه تکمیلی در مطالعه کنید و برای ایجاد و فعال نمودن بیمه با پرداخت هزینه سالانه اقدام کنید.

ورود مستقیم به سایت سحاب بسیجیان

سامانه سحاب بسیجیان توسط صندوق ذخیره بسیجیان و در راستای ارائه خدمات و گسترش خدمات غیر حضوری راه اندازی شده است. استفاده از امکانات این سامانه مستلزم ثبت نام در آن و داشتن اطلاعات کاربری است. این سایت با نشانی sahabcard.ir موجود می باشد.

در این مقاله در رابطه با سایت سحاب بسیجیان ، نحوه ورود به این سامانه sahabcard.ir، انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که در مراحل ثبت نام و یا دیگر قسمت ها نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه سحاب بسیجیان

سایت سحاب یا سامانه حمایتی و اجتماعی بسیجیان سامانه ای است که توسط صندوق ذخیره بسیجیان و در راستای گسترش خدمات غیر حضوری و ارائه بسیاری از خدمات مربوط به بسیجیان بدون نیاز به مراجعه حضوری راه اندازی شده است. این سامانه دارای زیر سامانه های مختلفی بوده و به ارائه خدمات متفاوتی می پردازد.

این سایت با نشانی sahabcard.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سحاب بسیجیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا