سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مخابرات اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مخابرات اصفهان به آدرس isfahan.tci.ir قابل دسترسی است. در این وبسایت می‌توانید اطلاعات مربوط به خدمات مخابراتی، ترافیک اینترنت، قراردادها و سایر خدمات مخابراتی مربوط به استان اصفهان را مشاهده کنید.

بسایت مخابرات اصفهان (isfahan.tci.ir) ، سایت رسمی مخابرات استان اصفهان می باشد. این سایت به منظور ارائه خدمات و اطلاعات مربوط به خدمات ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و موبایل و سایر خدمات مخابراتی در استان اصفهان فعالیت می کند.

در این مقاله قصد داریم نحوه ورود به سایت مخابرات اصفهان ، پیگیری بسته اینترنتی ، مشاهده حجم بسته اینترنتی ، مشاهده فیش حقوقی و … خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

مخابرات اصفهان

معرفی سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

مخابرات اصفهان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطات و اینترنت در استان اصفهان، می باشد. به عنوان یک سازمان ارتباطاتی، مخابرات اصفهان به تأمین خدمات مخابراتی، اینترنت، تلفن ثابت و سیار، پهنای باند و سایر خدمات پیشرفته ارتباطی در این منطقه می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مخابرات اصفهان، می‌توانید به سایت رسمی آنها یا مراکز خدماتی فیزیکی در اصفهان مراجعه کنید. 

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد سایت مخابرات اصفهان به نشانی  isfahan.tci.ir با هدف اراه خدمات غیرحضوری برای مشترکان استان اصفهان راه اندازی شده است. از جمله خدمات سایت مخابرات اصفهان می توان اشاره کرد به : خرید شماره تلفن ، پرداخت قبض ، سفارش سرویس اینترنت ADSL مخابرات اصفهان و .. عنوان خدمات مخابراتی می پردازد.

مقاله پیشنهادی » سایت مخابرات تهران

نحوه ورود به سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

سایت مخابرات اصفهان به نشانی isfahan.tci.ir منبعی برای اطلاعات درباره خدمات و فعالیت‌های این سازمان است. بر روی این سایت می‌توانید اطلاعاتی درباره طرح‌ها، خدمات ارتباطی، قوانین و مقررات، پرداخت قبوض و سایر خدمات مخابراتی اصفهان را بیابید. اگر نیاز به پشتیبانی یا مشاوره دارید، می‌توانید از طریق سایت با مخابرات اصفهان در ارتباط باشید. اکنون در ادامه قصد داریم نحوه ورود به سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir را به شما عزیزان آموزش دهیم پیشنهاد میکنم تا انتهای آموزش همراه با من باشید.

اگر قصد ورود به سایت مخابرات اصفهان را دارید مراحل زیر را طی کنید.

در قدم اول می بایست آدرس سایت را در سرچ گوگل نوشته و یا کلمه “سایت مخابرات” را جستجو کنید.

به سایت مخابرات اصفهان

در هر صورتی که در عکس بالا آموزش داده ایم شما سرچ کنید می بایست به سایت مخابرات اصفهان ورود کنید.

در سایت اصلی مخابرات ایران نیز می توانید با لینک مستقیم وارد سایت مخابرات اصفهان شوید برای این کار نیز می توانید وارد tci.ir سایت مخابرات شوید و سپس در پایین سایت بر روی نقشه درج شده روی استان اصفهان کلیک کنید تا از این طریق نیز وارد سایت مخابرات اصفهان شوید.

مخابرات اصفهان جدید

نحوه خرید اینترنت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

اگر شما نیز یکی از مشارکیان سایت مخابرات اصفهان می باشید و قصد خرید اینترنت از سایت مخابرات اصفهان را دارید آموزش را از دست ندهید.

برای خرید اینترنت مخابرات اصفهان در قدم اول به نشانی  isfahan.tci.ir مراجعه کنید و سپس طبق تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام سرویس اینترنت” کلیک کنید.

بسته در سایت مخابرات اصفهان

اکنون بعد از کلیک بر روی گزینه “ثبت نام سرویس اینترنت” تا به صفحه خرید بسته و ثبت نام در سایت مخابرات اصفهان انتقال داده شوید.

مخابرات اصفهان

در صفحه ثبت نام سرویس اینترنت در سایت مخابرات اصفهان در قدم اول می بایست اطلاعات زیر را جهت ثبت نام سرویس اینترنت وارد و کد رهگیری را نزد خود نگه دارید.

  1. نوع سرویس
  2. نوع سرویس را انتخاب نمایید
  3. استان
  4. اصفهان
  5. شهر
  6. نام
  7. نام خانوادگی
  8. کد ملی
  9. آدرس
  10. شماره تلفن همراه
  11. شماره تلفن فعال در محل (همراه با کد)

مشتری گرامی در صورتی که سرویس ADSL/VDSL مخابرات به نام شما بر روی شماره وارد شده فعال باشد، آیا پس از راه اندازی سرویس FTTH نیز تمایل به برقراری همزمان سرویس ADSL/VDSL دارید؟

  • در صورت تمایل تکیت این مورد را نیز بزنید.

در  صورتی که تمام مراحل گفته شده را درست انجام دهید ثبت نام بسته اینترنتی در سایت مخابرات اصفهان به درستی ثبت خواهد شد.

مقاله پیشنهادی « سایت اینترنت مخابرات

خدمات سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

سایت مخابرات اصفهان با آدرس isfahan.tci.ir برای ارائه خدمات خود به مشترکین در استان اصفهان به کار می‌روند. این سایت شامل اطلاعات درباره خدمات ارائه شده توسط مخابرات اصفهان، نحوه ثبت نام، اطلاعات قراردادها، مشاهده و پرداخت قبوض، اطلاعات تماس و سایر خدمات مرتبط است. با مراجعه به سایت مذکور می‌توانید اطلاعات جامع تری درباره خدمات مخابرات اصفهان به دست آورید.
از جمله خدمات سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir می توان اشاره کرد به ،

اطلاعات ادارات و مراکز، اطلاعات پیش شماره ها،خرید شماره تلفن، پرداخت قبض ها، دریافت تاریخچه پرداخت قبض، کشف مزاحم تلفنی، ارزش افزوده، سرویس های ویژه، ریز مکالمات و بسیاری امکانات دیگر است که در ادامه خواهیم گفت چگونه به این امکانات دسترسی داشته باشید.
 

ثبت نام تانوما سایت مخابرات اصفهان

سرویس اینترنت فیبرنوری مخابرات (تانوما) با ویژگی‌هایی از جمله مدرن‌ترین فناوری ارتباطات ثابت جهان، بالاترین سرعت اینترنت ثابت کشور، رفع محدودیت سرعت در اتصال همزمان کاربران و … به صورت گسترده با آغاز پروژه نجمای اصفهان (نهضت جهادی توسعه فیبرنوری مخابرات ایران) به همشهریان عزیز ارائه می‌گردد.

شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی نوین و با کیفیت اقدام به طراحی و اجرای پروژه FTTH با نام تجاری تانوما (تار نوری مخابرات ایران) کرده است. FTTH پیشرفته ترین ساختار برای ایجاد شبکه های ارتباطی نسل آینده است.
خدمات شماره رند سایت مخابرات اصفهان

دسترسی به شماره های رند استان اصفهان تسهیل شد. متقاضیان می توانند، لیست شماره های رند شهر مورد نظر خود را از طریق لینک مربوطه در پایین صفحه دریافت و شماره رند مناسب خود را انتخاب نمایند. در ادامه به منظور تکمیل فرآیند خرید شماره رُند مطلوب خود ، با مراکز فروش شماره رُند معرفی شده مراجعه نمایند.

خدمات ثبت نام سرویس اینترنت در سایت مخابرات استان اصفهان

در این بخش شما می توانید با ثبت نام کردن در صفحه فعلی برای مود خانگی خود بسته اینترنتی تهیه کنید. در ادامه نیز آموزش تصویری خرید بسته اینترنتی در سایت مخابرات اصفهان را برای شما قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

سؤالات متداول سایت مخابرات اصفهان isfahan.tci.ir

برای ورود به سایت مخابرات اصفهان به نشانی isfahan.tci.ir مراجعه کنید. 

برای ورود به سایت مخابرات اصفهان 2 روش دارید.

1- می توانید وارد سایت مخابرات ایران شوید و در قسمت پایینی سایت بر روی نقشه کشورمان بر روی استان اصفهان کلیک کنید.

رودش بعدی نیز بسیار آسان می باشد به نشانی isfahan.tci.ir مراجعه کنید. تا مستقیم وارد پرتال مخابرات اصفهان شوید.

اطلاعات ادارات و مراکز، اطلاعات پیش شماره ها،خرید شماره تلفن، پرداخت قبض ها، دریافت تاریخچه پرداخت قبض، کشف مزاحم تلفنی، ارزش افزوده، سرویس های ویژه، ریز مکالمات و بسیاری امکانات دیگر. 
6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مخابرات اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا