سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

امروزه بسیاری از خودروهای موجود و در حال تردد در کشور گازسوز و یا دوگانه سوز هستند و یا بسیاری از رانندگان خودرو تمایل دارند خودروهای خود را گازسوز نمایند. سامانه خودروهای گازسوز کشور زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارائه خدمات و اطلاع رسانی های لازم در رابطه با خودروهای گاز سوز کشور راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی irngv.mimt.gov.ir در دسترس بوده و به ارائه خدمات مختلف در این رابطه می پردازد.

در این مطلب درباره ی سامانه خودروهای گازسوز کشور، ورود و ثبت نام در این سامانه و … توضیح خواهیم داد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

سامانه خودروهای گازسوز کشور

همان طور که اشاره شد وزارت صنعت و معدن و تجارت کشور در جهت پاسخگویی به درخواست مردم برای گازسوز کردن خودروها و همچنین تسریع و تسهل در روند انجام امور مربوط به آن اقدام به راه اندازی سامانه خودروهای گازسوز کشور نموده است.

این سامانه به ارائه خدمات مختلفی در این زمینه می پردازد با مراجعه به سامانه خودروهای گازسوز کشور امکان ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودروهای سواری و شخصی، دریافت گواهی سلامت خودروهای گاز سوز، درخواست جهت بازدید فنی خودروهای گاز سوز و … وجود دارد و کاربران با ورود به این سامانه می توانند از این خدمات و امکانات استفاده نمایند.

ادامه مطلب
سامانه سماح 1402 samah.haj.ir + ورود به سامانه سماح

سامانه خودروهای گازسوز کشور

باید توجه داشته باشید که کاربرانی که قصد استفاده از خدمات سامانه جامع خودروهای گازسوز کشور را دارند، باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشند ، پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به سامانه می توانید از امکانات و خدمات مختلف سامانه استفاده نمایند.

ورود به سامانه خودروهای گازسوز irngv.mimt.gov.ir

امروزه بسیاری از تاکسی‌ها و خودروهای بنزین‌سوز برای کاهش هزینه‌های مربوط به سوخت خودرو درصدد جایگزین کردن گاز CNG به جای بنزین به عنوان سوخت اصلی خودرو خود می باشند. افراد متقاضی می توانند برای انجام ثبت نام گاز سوز کردن خودرو و مراحل ثبت درخواست به سامانه irngv.mimt.gov.ir مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند علاوه بر این، این سامانه به ارائه خدمات متنوع دیگری در رابطه با حودروهای گاز سوز در کشور می پردازد.

برای ورود به سامانه خودروهای گازسوز کشور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی irngv.mimt.gov.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه خودروهای گازسوز کشور وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

در صورتی که پیش از این ، در سامانه ثبت نام نموده باشید می توانید با تکمیل اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید. برای ورود ابتدا بر روی خدمت مورد نظر خود کلیک نمایید و اطلاعات لازم را تکمیل کنید.

ورود به سامانه خودروهای گازسوز کشور

اگر تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا ثبت نام نموده و پس از تشکیل حساب کاربری به سایت وارد شوید و از خدمت مد نظر خود استفاده نمایید. در ادامه نحوه ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز کشور را توضیح خواهید داد.

ادامه مطلب
سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز irngv.mimt.gov.ir

همان طور که اشاره شد استفاده از خدمات سامانه خودروهای گازسوز کشور مستلزم ثبت نام و داشتن حساب کاربری در این سامانه می باشد، برای انجام ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز کشور باید طبق این مراحل عمل نماید.

ابتدا به سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور با نشانی اینترنتی irngv.mimt.gov.ir وارد شوید.

بر روی یکی از خدمات ارائه شده در سامانه کلیک کنید.

پس از این به پنجره ی جدید وارد خواهید شد، در این پنجره بر روی گزینه ثبت نام در سامانه کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز کشور

در گام بعدی می بایست اطلاعات درخواست شده از جمله کد ملی، تلفن همراه، تاریخ تولد را وارد نمایید. پس از تکمیل این موارد کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در کادر مخصوص به ان وارد نموده و گزینه بررسی اولیه اطلاعات را کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز کشور

پس از بررسی انجام شده، دیگر اطلاعات خواسته شده مانند استان، شهر، رمز عبور مد نظر و تکرار رمز عبور را تکمیل نمایید و پس از کامل نمودن کلیه فیلدها گزینه ثبت نام در سامانه را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سامانه خودروهای گازسوز کشور

با انجام این مراحل شما توانستید در سامانه irngv.irثبت نام نمایید و پس از این می توانید با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات مد نظر استفاده نموده و یا ثبت درخواست نمایید.

 

خدمات سامانه خودروهای گازسوز کشور

همان طور که در ابتدای مقاله نیز عنوان شد برای کسب اطلاع و برخورداری از خدمات مختلف در حوزه خودروهای گاز سوز می توانید به سامانه irngv.mimt.gov.ir مراجعه نمایید.

ادامه مطلب
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

این سامانه به ارائه خدمات و ارائه اطلاعات به کاربران می پردازد. از جمله خدمات سامانه می توان به این موارد اشاره نمود.

ثبت درخواست بازدید فنی خودرو CNG

درخواست گواهی سلامت خودرو CNG

درخواست تبدیل به خودرو CNG

درخواست تعویض مخزن فرسوده

ثبت نام خودرو LPG

استعلام گواهی سلامت خودرو

فهرست شرکتهای بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران و همکار اتحادیه سوختهای جایگزین

لیست شرکت های موزع LPG

آمارگواهی CNG

اطلاعات مربوط به این حوزه

اطلاع از لیست مراکز

و …..

برای ورود مستقیم به سایت irngv.mimt.gov.ir کلیک کنید.

 

همان طور که مطالعه نمودید وزارت صنعت و معدن و تجارت کشور در راستای ارائه خدمات به متقاضیان و دارندگان خودروهای گاز سوز در کشور و سرعت بخشی و تسهیل در روند انجام امور اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور نموده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه و ایجاد حساب کاربری از امکانات مختلف ارائه شده نظیر ثبت درخواست بازدید فنی خودرو ، درخواست گواهی سلامت خودرو ، درخواست تبدیل به خودرو  CNG ، آگاهی از اطلاعیه ها و …. استفاده نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه خودروهای گازسوز کشور ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت و ایجاد حساب کاربری و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی nobat.kdke.ir
سؤالات متداول سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

سامانه اطلاعات جامع خودروهای گاز سوز کشور سامانه ای است که توسط وزارت صنایع و معادن با نشانی اینترنتی irngv.mimt.gov.ir و جهت ارائه خدمات و اطلاع رسانی های لازم در رابطه با خودروهای گاز سوز ایجاد شده است.

با ورود اطلاعات کاربری کد ملی و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید. استفاده از خدمات سامانه مستلزم انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می باشد.

این سامانه به ارائه خدمات مختلف به متقاضیان و یا دارندگان خودروهای گاز سوز می پردازد. از جمله خدمات مختلف سامانه می توان به امکان ثبت درخواست تبدیل به خودرو  CNG، درخواست بازدید فنی خودرو ، سلامت خودرو و …. اشاره نمود.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

2.2/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه خودروهای گازسوز کشور irngv.mimt.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا