سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان تامین اجتماعی به ارائه خدمات و تسهیلات زیادی به افراد تحت پوشش این سازمان می پردازد، یکی از تسهیلات ارائه شده توسط این سازمان پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم یا کمک هزینه کفن‌ و دفن می باشد.

این تسهیلات جزء خدمات کوتاه‌مدت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی بوده که افراد می توانند در صورت نیاز با ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی برای ثبت درخواست و دریافت آن اقدام نمایند.

در ادامه مقاله در صددیم در مورد سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سایت کمک هزینه کفن و دفن، نحوه ثبت درخواست و … به طور کامل توضیح دهیم. برای آشنایی ببیشتر با این مطلب تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور یکی از گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان با اجرای طرح های حمایتی مختلف از جمله پرداخت مستمری به بازنشستگان تحت پوشش، پرداخت عیدی به مستمری بگیران سازمان، کمک هزینه ازدواج ، ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم ، تسهیلات هدیه زایمان تامین اجتماعی و …

گروه های تحت پوشش خود را حمایت می کند. یکی از تسهیلات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی تسهیلات مربوط به پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم می باشد.

هدف از پرداخت این تسهیلات در واقع کمک به خانواده متوفی و جبران بخشی از هزینه‌هایی است که بازماندگان فرد مشمول پس از فوت فرد متحمل می شوند.

در واقع کمک هزینه مراسم ترحیم، مبلغی است که در صورت فوت همسر بیمه‌ شده یا مستمری‌ بگیر اصلی به فرد بیمه‌شده یا مستمری‌بگیر؛ و در صورت فوت بیمه‌شده یا مستمری‌بگیر اصلی، به خانواده بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌ اجتماعی پرداخت می‌ گردد.

افراد می توانند برای ثبت درخواست تسهیلات یاد شده از طریق سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی اقدام نمایند.

سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی در واقع همان درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. با مراجعه به این سامانه می توانید درخواست خود را به صورت الکترونیک و غیر حضوری ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همان طور که پیش از این هم گفته شد یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش این سازمان، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی (کمک هزینه کفن و دفن) به فرد تحت پوشش یا خانواده فرد بیمه شده است.

شرط اصلی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم برقرار بودن ارتباط بیمه‌ای با سازمان تأمین‌اجتماعی تا زمان فوت می باشد و بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری تامین اجتماعی و افراد تحت پوشش بیمه قالیبافی از مشمولان دریافت این کمک‌هزینه می باشند.

برای ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. با جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی

سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

  • پس از وارد شدن به صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

با انجام مراحل ذکر شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی eservices.tamin.ir وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

همانطور که اشاره شد برای استفاده از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی می‌بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری باشید. در صورتی که ثبت نام ننموده اید از گزینه ثبت نام در صفحه اصلی سامانه می توانید اقدام به ثبت نام خود نمایید.

نحوه ثبت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی کشور در راستای الکترونیکی نمودن بسیاری از فرآیند ها و پیشگیری از مراجعات و ترددات غیر ضروری اقدام به راه اندازی سامانه هایی مختلفی نموده است. افراد تحت پوشش خدمات این سازمان می‌توانند با ورود به سامانه و ورود به پورتال کاربری خود از خدمات بیمه‌ای الکترونیک سازمان تامین اجتماعی متناسب با نیاز و جایگاه خود بهره‌مند شود.

پیش از این نحوه ورود به سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی (کمک هزینه کفن و دفن) را توضیح دادیم.

برای ثبت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی پس از اینکه به حساب کاربری خود در سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی eservices.tamin.ir وارد شدید، از گزینه بیمه شدگان، زیر گزینه حمایت های کوتاه مدت و در ادامه درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم را کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه جدید می توانید برای ثبت درخواست و بارگزاری گواهی فوت بیمه‌شده یا همسر وی اقدام نمایید. پس از طی مراحل ، کمک هزینه به حساب بیمه‌شده یا بازماندگان وی واریز می‌شود.

توجه داشته باشید که در صورت فراموشی رمز عبور فرد متوفی می توانید از گزینه بازیابی رمز عبور اقدام نوده و رمز ورود به سامانه را بازیابی نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت eservices.tamin.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی eservices.tamin.ir ، نحوه ورود به این سامانه، نحوه ثبت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

بله، بدون مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی و به صورت آنلاین می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سامانه درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم سازمان تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد. واجدان شرایط دریافت این تسهیلات  می توانند با ورود به سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است انجام کلیه مراحل با موبایل نیز به صورت مشابه می‌باشد.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا