اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در زمان حال که تکنولوژی در حال رشد و ترقی است اکثر امور به صورت غیر حضوری انجام می شود ،برنامه تامین اجتماعی My Tamin یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در زمینه سرویس دهی آنلاین برای بهبود نوبت گیری اشخاص تهیه شده است. از سرویس‌های  اپلیکیشن تامین اجتماعی میتوان گفت از استعلام مستمری بگیران،سوابق و اطلاع رسانی‌ها که کاربرد بسیار دارند.

اگر شما تحت پوشش تامین اجتماعی هستین پشنهاد می‌شود برای جلوگیری از هزینه وقت خود این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

در ایران سازمان‌های مختلفی برای بهبود رفاه اشخاص مسئولیت پوشش بیمه افراد را در ازای حق بیمه از اشخاص قبول می‌کنند. یکی از بزرگترین سازمان‌ها که در ایران محبوبیت فراوانی دارد به دلیل سطح پوشش دهی درمانی سازمان تامین اجتماعی است. این سازمان جمعیت فراوانی را تحت پوشش بیمه بازنشستگی و درمانی قرار داده. و افرادی که تحت پوشش این بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند می‌توانند از امکانات درمانی این سازمان استفاده کنند.

با وجود اینکه در زمان حال اکثر سامانه‌ها رو به پیشرفت و کاربردی تر شدن هستند،سازمان تامین اجتماعی هم برای حداکثر رساندن امکانات خود و دسترسی اپلیکیشنی را طراحی کرده تا اشخاص از طرق تلفن همراه خود از اپلیکیشن تامین اجتماعی بره‌مند بشوند تا در وقت افراد هم صرفه جویی بشود.

با این وجود سازمان تامین اجتماعی با کمک تیم خود سایتی را ایجاد کرد به نام سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی و در کنار آن اپلیکیشن ارائه داد به نام اپلیکیشن My Tamin که با استفاده از این سایت و اپلیکیشن شرایطی به وجود آمد که اشخاص تحت پوشش از این امکانات بهترین استفاده را انجام می‌دهد.

اشخاص برای نوبت گیری مشکلاتی را داشتند که مهمترین آنها مراجعه به موقع در مراکز درمانی بود برای نوبت گیری ،که سازمان تامین اجتماعی با ارائه اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی این مشکل اشخاص را به گونه ای حل کرد که بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی اشخاص از پزشک مد نظر خود نوبت دریافت کند.

مقاله پیشنهادی « ثبت نام سامانه تامین اجتماعی

نحوه نصب اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

اشخاص می‌بایست برای استفاده از اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی تمامی مراحل دانلود و نصب را انجام داده و در آخر فعال سازی برنامه را تا انتها انجام دهند. زمانی که شما این مراحل را به صورت کامل انجام نداده باشید نمی‌توانید از اپلیکیشن تامین اجتماعی استفاده کنید.

برای نصب اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی اول باید فایل برنامه را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید، سپس برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کنید، پس از این که اپلیکیشن تامین اجتماعی روی دستگاه شما نصب شد، مراحل نصب شما آغاز میشود،در ادامه آموزش تصویری برای شما نمایش داده خواهد شد.

در مرحله اول باید فایل دانلود شده از برنامه را باز کنیم و گزینه نصب را انتخاب کنیم تا برنامه روی دستگاه ما نصب شود و بعد از مرحله نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی باید برنامه را باز کنیم تا تصویر پایین برای شما نمایش داده بشود ،با انتخاب گزینه وارد حساب کاربری می‌شوید .

Screenshot 20231012 182705 1 1

زمانی که شما گزینه وارد حساب کاربری را انتخواب میکنید یک صفحه دیگر برای شما نمایان می‌شود، که شما برای ورود به اپلیکیشن تامین اجتماعی نیاز به ثبت نام دارید در پایین صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب بکنید تا مراحل ثبت نام شما شما صورت بگیرد.

Screenshot 20231012 182729 Chrome

در مرحله بعدی اشخاص باید کد ملی فرد بیمه شده را وارد کنند و بعد شماره تماسی که به نام خود فرد بیمه شده است را وارد کنند، دقت بفرمایید که شماره تماس باید به نام خود فرد باشد در غیر این صورت مراحل نصب انجام نمی‌گیرد.

Screenshot 20231012 182759 Chrome

بعد از تکمیل این مراحل اطلاعات خواسته شده نام کاربری و رمز عبور برای بیمه شده قرار می‌گیرد و می‌تواند از طریق نام کاربری و رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن تامین اجتماعی استفاده بکند و به صفحه اصلی برنامه وارد بشود.

1668919672 پیگیری نوبت از اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی 1

دقت داشته باشید نام کاربری هر فرد برای ورود به اپلیکیشن نوبت دهی همان شماره ملی فرد است که در کنار آن رمز عبور نیز توسط خود فرد شامل عدد حروف لاتین بزرگ و کوچک می‌باشد با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه برنامه نمایان می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی « ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

نحوه ثبت درخواست در اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

اشخاص برای استفاده از هر برنامه‌ای باید اول بتوانند با آن برنامه و امکانات آن آشنا بشوند و بدون دغدغه در آن اپلیکیشن فعالیت مورد نظر خودشان را ثبت بکنند. در غیر این صورت اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها نمی‌توانند کاربردی باشند و پس از مدتی آن اپلیکیشن‌ها مخاطبی نخواهند داشت. و به همین دلیل متخصصان سعی می‌کنند بهترین و ساده‌ترین ابزار را برای کاربران قرار بدهند تا کاربران بتوانند راحت با آن ابزار در اپلیکیشن‌ها استفاده بکنند.

اشخاص بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن نوبت دهی حالا باید با این برنامه استفاده‌ها و نیازهای خودشان را تامین کنند. برای استفاده از این اپلیکیشن اول وارد اپلیکیشن شده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل کاربری خود می شوید و با وارد کردن اطلاعات مرکز درمانی خود نوبت مورد نظر خود را ثبت می‌کنید تا در زمان مقرر شده به مرکز درمانی مراجعه کنید.

در ادامه راهنمای تصویری ثبت نوبت را برای شما ارائه خواهیم کرد.

برای ثبت درخواست نوبت دهی بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز شخصی خود، وارد سایت نوبت دهی تامین اجتماعی یا اپلیکیشن تامین اجتماعی می‌شویم و در صفحه اصلی اپلیکیشن می بایست گزینه نوبت دهی را برای دریافت نوبت از مراکز درمانی انتخاب بکنیم.

1668919777 نحوه ثبت درخواست در اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

بعد از انتخاب گزینه نوبت دهی اینترنتی در مرحله بعد باید درخواست نوبت از مرکز درمانی مد نظر خود را انتخاب کنید در ابتدا باید شهر محل زندگی خود را انتخاب کنید تا مراکز درمانی شهر شما برای شما نمایش داده شود.

1668919804 اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

همانطور که می‌بینید کلیه مراکز درمانی مربوط به تامین اجتماعی در داخل اپلیکیشن تامین اجتماعی نمایش داده می‌شود و افراد با توجه به محل زندگی خودشان می‌توانند مراکز درمانی مناسب به محل زندگی خودشان را انتخاب بکنند و پس از انتخاب و وارد کردن اطلاعات ثبت، مراجعه اشخاص به مراکز درمانی نیز ثبت می‌شود و افراد باید در موعد مقرر به مراکز تامین اجتماعی مراجعه بکنند.

پیگیری نوبت از اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

اشخاص همیشه به دنبال راحت‌تر شدن شرایطی هستند که بتوانند از طریق آن کارهای خود را راحت‌تر انجام بدهند و به همین دلیل تکنولوژی همیشه برای آنها مهم بوده و هرچه جلوتر می‌رویم پیشرفتی در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها بیشتر می‌بینیم.

همانطور که در تکنولوژی پیشرفت‌های فراوان وجود دارد نقاط ضعف هم وجود دارد در برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها بعضی نقاط ضعف باعث آزار و نگرانی کاربران می‌شود.

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی بسیار کارا و پیشرفت‌های فراوانی را در خود جای داده اما نقاط ضعفی نیز دارد که مخاطبان را نگران کرده.اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی یک ضعفی که دارد این است که نمی‌توان نوبتی که در اپلیکیشن گرفته‌ایم را پیگیری بکنیم و از وضعیت ثبت شده اطلاع کسب کنیم.

این موضوع در صورتی پیش می‌آید که دریافت نوبت اشخاص از طریق اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی انجام می‌شود و بیمه شدگان از طریق اپلیکیشن نوبت دریافت می‌کنند.ولی افرادی که از طریق خود سایت، نوبت خود را دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق خود سایت نوبت خودشان را پیگیری کنند.

به طور کل پیگیری نوبت از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی برای اشخاص مورد بحث بوده است و کاربران این اپلیکیشن از این موضوع نگران هستند.

سایر امکانات اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی برای بهبود سطح رفاه و دسترسی به آسودگی شرایط درمانی بیمه شدگان خود اقدام به ایجاد اپلیکیشن‌های خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی و افزایش بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سراسر کشور احداث کرده است تا بیمه شدگان زیر نظر تامین اجتماعی بیشترین بهره را ببرند.

همانطور که قبلاً هم گفتیم اشخاص از طریق استفاده از اپلیکیشن‌های تامین اجتماعی می‌توانند در زمان و وقت خود صرفه‌جویی کنند که این گام بزرگی برای مردم و پیشرفت عالی برای تامین اجتماعی

 از دیگر مزایای این اپلیکیشن کاربردی می توان به این اشاره کرد که کلیه سوابق بیمه‌ای و درمان‌های اشخاص طی سال‌های گذشته قابل مشاهده است.در برنامه نوبت دهی می‌توانید با وارد کردن تاریخ مورد نظر برای مراجعه به پزشک و نام پزشک ،مرکزهای درمانی نسخه و تاریخچه درمانی خود دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن حتی می‌تواند برای اشخاص کلیه سوابق بیمه‌ای اعم از جزئیات مربوط به کارفرما و بیمه شده ،حتی بیمه‌های انتخاب شده را به شما نمایش دهد. 

اشخاص می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب‌های بیمه تامین اجتماعی تمامی اطلاعات مربوط به بیمه تامین اجتماعی خود و موارد مربوط به آن را کسب کنند. و این مزایا باعث شده که افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از انتخاب خود به این سازمان رضایت و از خدمات ارائه شده آن منفعت کسب کنند.

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا