سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد، یکی از پر کاربردترین سامانه های مهندسین است. همانطور که از نام این سامانه مشخص است، این سایت تحت نظارت سازمان نظام مهندسی استان یزد بوده و مهندسین این استان امکان استفاده از این سایت را دارند.

مهندسان سراسر استان یزد جهت انجام امور نظام مهندسی موظف بودند به صورت حضوری به سازمان نظام مهندسی استانن یزد یا نمایندگان این سازمان در شهرستان مراجعه کنند که با راه اندازی و ساخت سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد، درصد بالایی از اموری که نیاز به مراجعه حضوری در سازمان نظام مهندسی بود به صورت اینترنتی انجام میشود.

کاربران سازمان نظام مهندسی با مراجعه به وب سایت yazdnezam.ir میتوانند واردسایت نظام مهندسی استان یزد شوند و خدمات مورد نظر خود را در این سامانه انجام دهند. این سامانه تاثیر بسزایی در کاهش هزینه، کاهش رفت و آمد و سرعت بخشیدن به امور مهندسی استان یزد دارد.

مهندسین با یادگیری این سامانه و نحوه فعالیت در سایت نظام مهندسی استان یزد میتوانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و با نحوه ی ورود به این سایت آشنا شوند. بنابراین ما در اینجا قصد داریم نحوه ورود و ثبت نام، همچنین خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد را به شما آموزش دهیم.

معرفی سایت نظام مهندسی استان یزد

چند سال قبل سایت نظام مهندسی استان یزد معرفی شد که در این سایت خدمات متنوعی ارائه می شود و افرادی که تمایل دارند میتوانند در این سامانه ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند.

نشانی سایت نظام مهندسی استان یزد،yazdnezam.ir است و کلیه اعضایی که در نظام مهندسی فعالیت میکنند و دارای پروانه هستند  در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند از این سامانه استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان تهران

ادامه مطلب
سامانه رزرو حج تمتع 1402 reserve.haj.ir

راهنمای ورود به سایت نظام مهندسی استان یزد

سایت نظام مهندسی استان یزد تاثیر به سزایی در کاهش وقت و هزینه و همچنین انرژی مهندسین داشته است. همچنین این سامانه به نشانی yazdnezam.ir تاثیر بالایی در کاهش فساد اداری و همسو سازی سرمایه گذاری متناسب با نیازهای مهندسین داشته است. 

سایت نظام مهندسی استان یزد خدماتی شامل سامانه ثبت درخواست تمدید عضویت، سامانه سازندگان، سامانه گزارش مالیاتی، سامانه نقشه های تفکیکی، گزارش عملکرد و… را ارائه می دهد و مهندسین جهت استفاده از این خدمات باید وارد سامانه شده و به ورود به کارتابل شخصی خود اقدام کنند. در این جا ما قصد داریم نحوه ی ورود به سایت نظام مهندسی استان یزد را به مهندسین و بقیه کاربران به صورت تصویری نشان دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در اولین مرحله از ورود به سیستم باید مهندسین آدرس سایت نظام مهندسی استان یزد به نشانی yazdnezam.ir را در مرورگر خود وارد کنند. پس از لود شدن صفحه شما صفحه اصلی این سایت که به صورت زیر است را مشاهده میکنید.

نظام مهندسی استان یزد

پس از مشاهده صفحه اصلی روی “مشاهده بیشتر” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 1

سپس شما وارد صفحه ورود خواهید شد که در این قسمت شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی

گزینه “رمز عبور را فراموش کرده ام” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم بازیابی کنید. شما با کلیک روی گزینه ورود میتوانید وارد پنل خوذ شوید و از خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد بهره مند گردید.

نظام مهندسی استان یزد 1 2

اگر شما قصد ارسال تیکت در این سامانه را دارید باید وارد سامانه تيكتينگ (خدمات غیرحضوری) شوید. برای اینکار کمی پایینتر صفحه رفته و روی گزینه “سامانه تيكتينگ (خدمات غیرحضوری)” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 3

  • با توجه به نقش خود در سازمان روی گزینه ورود به سامانه (مهندسين) یا ورود به سامانه (پرسنل) کلیک کنید.
ادامه مطلب
سامانه آنلاین راهگشا lms.btnrahgosha.ir

نظام مهندسی استان یزد 1 4

این قسمت شما باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم بازیابی کنید. شما با کلیک روی گزینه ورود میتوانید وارد پنل خوذ شوید و تیکت های خود را به سازمان ارسال کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 5

استفاده از خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان یزد است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “ثبت نام” که در تصویر با با فلش آبی رنگ نشان داده ایم ثبت نام کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

  • روش اصلی عضویت در سایت به صورت زیر است.

افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “عضویت و پروانه اشتغال” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی استان یزد 1 6

  • سپس با توجه به تصویر زیر روی تصویر عضویت کلیک کنند.

نظام مهندسی استان یزد 1 7

  • در مرحله بعد به پایین صفحه رفته و  روی گزینه “جهت ورود به سامانه سینا کلیک فرمایید” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 8

سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 9

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شما تمامی فیلدهایی که شامل اطلاعات مربوط به عضویت است را پر کنید و در انتها روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

نظام مهندسی استان یزد 1 10

پس از ثبت نام و بررسی مدارک شما معمولا به شما کد و شماره عضویت داده می شود که شما می توانید با این کد یا نام کاربری به سامانه وارد شوید.

امکانات سایت نظام مهندسی استان یزد

سایت نظام مهندسی استان یزد، نیز مانند سایر سایت های نظام مهندسی خدمات و امکاناتی را برای مهندسین و کاربران خود فراهم نموده است که کاربران میتوانند بدون صرف زمان و هزینه زیادی از این خدمات بهره مند گردند.

ادامه مطلب
سایت ایساکو www.isaco.ir | اپلیکیشن نوبت دهی ایساکو

در اینجا قصد داریم بخشی خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد را به شما معرفی کنیم.

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از امکانات سایت نظام مهندسی استان یزد، اخبار و اطلاعیه هاست. در این بخش اطلاعیه و اخباری در مورد سازمان ها، تسهیلات رفاهی، کنفرانس ها و همایش ها، سمینارها  و نمایشگاه هاو همچنین اخبارهای شورای مرکزی سایت نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir نمایش داده می شود.

نظام مهندسی استان یزد 1 11

خدمات رفاهی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد، خدمات رفاهی است که این سازمان جهت رفاه کاربران خود خدماتی شامل رزرو رستوران ، مراکز پزشکی، خرید بلیط  و درخواست وام و… را ارائه میکند.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی دیگر از امکانات سایت نظام مهندسی استان یزد است در این سامانه برای افراد حقیقی و حقوقی خدماتی مانند تمدید پروانه اشتغال نظام مهندسی، پیگیری وضعیت صدور،سامانه های خدمات مهندسی، ارجاع کار، شناسنامه فنی و ملکی، سازندگان، گزارش مالیاتی،پرتال آموزشی، نقشه های تفکیکی، آبفا، شورای انتظامی،  کارشناسان ماده 27،  و…. در سایت نظام مهندسی استان یزد قابل استفاده خواهد بود.

گزارش کارکرد

مهندسین در این بخش میتوانند گزارش کارکرد مهندسین ناظر، طراحی و مجری را مشاهده کنند. گزارش عملکرد در این سامانه اطلاعاتی کاملی از جمله شهر، مالک، تاریخ، سقف و زیر بنا و… را شامل میشود.

دوره های آموزشی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد، دوره های آزموشی است. در این دوره های آموزشی به گونه ای است که افراد میتوانند در این بخش ها به ثبت نام دوره بپردازند و دوره های ثبت نام شده را مدیریت کرده و آموزش ببینند و در انتها آزمون داده و  نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

پرداخت عوارض

یکی از بخش های سایت نظام مهندسی استان یزد پرداخت عوارض است کاربران این سایت میتوانند با وارد کردن کد پروژه و شماره مالک به پرداخت عوارض اقدام کنند.

ادامه مطلب
ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

ارجاع کار نظارت

یکی دیگر از خدماتی که در سایت نظام مهندسی استان یزد ارائه میشود ارجاع کار نظارت است که این خدمت به دلیل قانون ومقررات خاص خود نیاز به مطالعه دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت نظام مهندسی استان یزد به طور کامل از این بخش مطلع شوید.

نشریه پیام نظام مهندس

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان یزد، نشریه پیام نظام مهندسی است که در این نشریه مجله های مهندسی ساختمان و شهرسازی چاپ میشوند. چاپ این مجله های به صورت دوره ای انجام میشود و  تاریخچه ی اولین چاپ این مجله به شهریور ماه 1374 برمیگردد. یکی از قابلیت های این بخش این است که دانلود تمامی شماره های این مجله برای عموم در دستری و به صورت رایگان است و نیازی به ثبت نام در سایت نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir نیست.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد سایت نظام مهندسی استان یزد در اختیار شما قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سایت نظام مهندسی استان یزد داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

سؤالات متداول سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir

آدرس سایت نظام مهندسی استان یزد، yazdnezam.ir است.

خیر شما میتوانید با مراجعه به متن این مقاله و مطالعه آن از خدمات دارای عضویت و بدون عضویت این سایت مطلع شوید برای مثال مطلع شدن از اخبار و نشریه های این سایت به صورت کاملا رایگان و آزاد است ولی استفاده های مهندسی و نقشه برداری و… نیازمند ورود اعضا است.

بله یکی از خدمات این سایت دوره های آموزشی است که شما میتوانید به دوره های آموزشی این سایت مراجعه کرده و پس از آموزش و مطالعه در این سامانه آزمون داده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا