سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران tceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان نظام مهندسی استان تهران (TCEO) به عنوان یک نهاد مهم در حوزه مهندسی و ساختمان در کشور، با مأموریت‌ها و اهداف گسترده‌ای فعالیت می‌کند. این سازمان به منظور توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان در ایران تأسیس شده و نقش بسیار حیاتی در ارتقاء استانداردها و ایجاد بنیان‌های مستدام برای ساختمان‌های کشوری ایفا می‌کند.

معرفی سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران

سازمان نظام مهندسی استان تهران (TCEO) به عنوان یکی از سازمان‌های نظام مهندسی استانی و وابسته به سازمان نظام مهندسی کشور، با توجه به پیشرفت فناوری و اهمیت ارتباطات الکترونیکی در دنیای معاصر، تصمیم به راه‌اندازی سایت تخصصی خود نمود.

این اقدام به منظور تسهیل دسترسی به خدمات و اطلاعات مرتبط با مهندسان و صنعت ساختمان انجام شده و به شکلی مثالزننده در راستای توسعه خدمات الکترونیکی این سازمان‌ها عمل کرد.

ایجاد سایت تخصصی این سازمان به معنای افزایش دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و خدمات مهندسی می‌باشد. اعضای نظام مهندسی و عموم جامعه می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. ایجاد سایت تخصصی به منظور افزایش شفافیت در ارائه خدمات و اطلاعات مهندسی مورد نیاز جامعه و صنعت کمک می‌کند. اعضا و مراجعین می‌توانند با دقت به اطلاعات مرتبط دسترسی پیدا کرده و تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران (TCEO) به عنوان یک پلتفرم مرجع و اساسی در زمینه مهندسی و صنعت ساختمان، نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این حوزه در استان تهران و کشور ایفا می‌کند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام اربعین برای اتباع ۱۴۰۳

این وب‌سایت با آدرس www.tceo.ir به عنوان یک مرجع تخصصی و الکترونیکی، خدمات و اطلاعات متنوعی را به اعضای نظام مهندسی، مهندسان، سازندگان، و اشخاص حقوقی مرتبط با حوزه مهندسی فراهم می‌کند.

ورود به سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران

سازمان نظام مهندسی استان تهران، با راه‌اندازی سایت www.tceo.ir از چند سال قبل، یک پلتفرم جامع و الکترونیک را به جامعه مهندسی ارائه کرد. این وب‌سایت به شیوه‌ای جامع و تخصصی، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه، نحوه ورود به سایت www.tceo.ir اشاره می‌کنیم:

به این منظور باید آدرس سایت مد نظر را با کمک مرورگر در گوگل جستجو کنید. برای این کار ابتدا آدرس سایت را کپی کنید و بعد در گوگل آن را پیست کنید حال روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

بعد از جستجو آدرس سایت در مرورگر وارد سایت نظام مهندسی استان تهران خواهید شد.

نظام مهندسی استان تهران

اکنون خدمات مختلفی که در این سایت ارائه می شود را مشاهده مینمایید. با کلیک روی سربرگهای موجود میتوانید از خدمات بهره ببرید.

مقاله پیشنهادی « ورود به سامانه نظام مهندسی تهران

امکانات و خدمات سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران

سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران توسط سازمان نظام مهندسی استان تهران راه‌اندازی شده و با توجه به پیشرفت فناوری و نیازهای روزافزون جامعه مهندسی، به صورت دائمی بهبود یافته است. این پلتفرم الکترونیکی به عنوان یک منبع اصلی برای مهندسان، سازندگان، و کلیه اعضای نظام مهندسی استان تهران، امکان دسترسی به اطلاعات و خدمات مرتبط با حوزه مهندسی و ساختمان را فراهم می‌کند.

در این متن، به معرفی اصلیترین امکانات و خدمات ارائه شده توسط سایت TCEO خواهیم پرداخت. این وب‌سایت شامل سامانه‌های مختلفی است که به مهندسان امکان تجدید مدارک، ارسال گزارش‌ها، و انجام معاملات الکترونیکی را می‌دهد. همچنین، بخش‌های متنوعی برای ارتباط با سازمان و دریافت اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با جامعه مهندسی تهران در دسترس قرار دارد.

ادامه مطلب
سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

از طریق این وب‌سایت، اعضای نظام مهندسی می‌توانند به راحتی به اطلاعات و منابع مورد نیاز خود دسترسی یابند و به بهره‌وری و افزایش کیفیت در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود کمک کنند.

کارتابل سازمان نظام مهندسی استان تهران

سازمان نظام مهندسی استان تهران (TCEO) با توجه به تعهد خود به ارتقاء کیفیت و به منظور ارائه خدماتی جامع و کامل، دو بخش مهم از خدمات خود را تحت دو دسته‌بندی مهم عرضه می‌نماید: خدمات رفاهی و خدمات الکترونیک.

بخش خدمات رفاهی شامل تخفیفات و امکانات رفاهی می‌باشد که به اعضای سازمان ارائه می‌شود. اعضا با حضور فیزیکی و ارائه کارت نظام مهندسی خود، می‌توانند از تخفیف‌ها و امکانات رفاهی در فروشگاه‌ها و اماکن تفریحی مختلف بهره‌مند شوند.

در بخش خدمات الکترونیک، خدمات مرتبط با امکانات الکترونیکی سایت TCEO عرضه میشود. اعضا برای بهره‌برداری از این خدمات باید وارد کارتابل سایت شوند. این خدمات الکترونیکی شامل سامانه‌هایی مانند تجدید مدارک و پروانه‌ها، ارسال گزارش‌ها، و انجام معاملات الکترونیکی مهندسی می‌شود. این امکانات به بهره‌وری و کارآیی در انجام مسائل مرتبط با مهندسی کمک می‌کنند و به عضویت در سازمان نظام مهندسی استان تهران ارزش افزوده می‌دهند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

نحوه ورود به کارتابل سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران

به این منظور باید لینک https://sso.tceo.ir در مرورگر جستجو کنید تا صفحه زیر برای شما به نمایش درآید.

نظام مهندسی استان تهران 1

در قسمت اول باید کد ملی یا شماره شناسنامه خود را وارد کنید. در کادر دوم نیز این عمل را تکرار کنید. کادر سوم نیز مختص تصویر امنیتی است که باید مطابق اعداد موجود و بدون تغییر وارد شوند. حال روی گزینه ورود کلیک کنید. توجه کنید که اگر عضو سایت نظام مهندسی نباشید امکان ورود به کارتابل وجود نخواهد نداشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن تامین اجتماعی من my.tamin + دانلود اپلیکیشن تامین من ios و اندروید

سایت سازمان نظام مهندسی استان تهران به عنوان یک منبع جامع و تخصصی در حوزه مهندسی و ساختمان، به توسعه و پیشرفت این حوزه و بهبود خدمات مهندسی در این استان کمک بزرگی می‌کند. این وب‌سایت به عنوان یک پل ارتباطی بین اعضای نظام مهندسی، مهندسان، و سازندگان، نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد و افزایش کیفیت در پروژه‌ها و فعالیت‌های مهندسی ایفا می‌کند. برخی از این امکانات این سایت عبارتند از:

  • سامانه خدمات مهندسی
  • سامانه سازندگان
  • سامانه بررسی نقشه‌ها
  • سامانه گزارش مالیاتی
  • سامانه بازرسی
  • کتابخانه دیجیتال
  • اخبار و اطلاعیه‌ها

ورود به سامانه خدمات مهندسی

به این منظور روی گزینه اول در سایت که سامانه خدمات مهندسی دارد کلیک نمایید. حال باید روی ورود کلیک کنید.

نظام مهندسی استان تهران 2

حال صفحه زیر به نمایش درخواهد آمد. بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده روی ورود کلیک کنید. علاوه بر رمز ایستا میتوان با شناسه سخت افزاری نیز وارد این بخش گردید. اگر شما شخص حقیقی نیستید روی فلش کنار آن کلیک نمایید و گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نظام مهندسی استان تهران 3

هر یک از بخشهای این سایت نحوه ورود متفاوتی دارند علاوه بر این در هر بخش اطلاعات ورود با بخش دیگر متفاوت است. به عنوان مثال برای ورود به سامانه سازندگان نیاز به نام کاربری و رمز عبور است.

نظام مهندسی استان تهران 4

سامانه عضویت

گزینه سامانه عضویت را در صفحه اول سایت پیدا کنید و روی آن کلیک نمایید تا صفحه زیر باز شود. اگر عضو این قسمت هستید باید روی ورود اعضا کلیک نمایید. در غیر این صورت درخواست عضویت اشخاص حقیقی را انتخاب کنید.

نظام مهندسی استان تهران 5

در این قسمت لازم است فرم بلند بالایی را تکمیل کنید تا درخواست عضویت شما ثبت گردد. همانطور که درعکس مشاهده میکنید نیاز به وارد کردن یک سری اطلاعات دارید که باید به دقت انجام شود. قسمتهایی که با ستاره قرمز علامت گذاری شدند باید حتما تکمیل شوند، سایر بخشهای بدون ستاره نیازی به پر شدن ندارند.

ادامه مطلب
سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com

نظام مهندسی استان تهران 6

برای عضویت نیاز به ارسال چندین فایل و عکس خود دارید که این کار را با کلیک بر گزینه انتخاب فایل باید پیش ببرید.

 بعد از ارسال هر فایل از فلش برای ارسال فایل بعدی استفاده کنید. در عکس زیر مدارک مورد نیاز آورده شده است.

نظام مهندسی استان تهران 7

  • در آخر نیز باید تیک پایانی را فعال کنید و گزینه ارسال را کلیک نمایید.

نظام مهندسی استان تهران 8

بعد از انجام این مراحل فرآیند عضویت ثبت خواهد شد. در صورتی که حتی یکی از کادرهای ستاره دار خالی بمانند با خطا مواجه خواهید شد. اطلاعات خود را با دقت بسیار وارد کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. قبل از شروع فرآیند ثبت نام مدارک مورد نیاز را آماده کنید و فایل آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا روند ثبت عضویت با تداخل مواجه نشود.

در آخر یک شماره پیگیری به شما اختصاص داده میشود که باید آن را در جایی یادداشت و نگهداری کنید. با کمک این شماره پیگیری میتوانید عضویت خود را تحت نظر قرار دهید و روند درخواست خود را مشاهده کنید. برای این کار روی سربرگ پیگیری درخواست عضویت کلیک نمایید و کادرهای درخواست شده را تکمیل نمایید.

نظام مهندسی استان تهران 9

در این مقاله سعی شد نحوه ورود و عضویت در سایت نظام مهندسی استان تهران به زبان ساده و به صورت تصویری توضیح داده شود. با این حال اگر ابهام یا سوالی دارید؛ در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود. با تشکر از همراهی شما.

مقاله پیشنهادی « سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا