سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش shmc.nobat.sbmu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو درباره ی سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش می باشد. چند سالی است که برای اخذ نوبت از مراکز درمانی کشور روش جدیدی مرسوم شده و آن مراجعه و اخد نوبت از سایت های نوبت دهی اینترنتی بیمارستان ها و مراکز درمانی است. این روش نوبت دهی یک روش آسان و سریع برای دریافت نوبت از پزشکان و متخصصان بیمارستان ها است که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مراکز و ایجاد ترددات غیر ضروری به راحتی در تاریخ و روز مد نطر اقدام به اخد نوبت از پزشک نمایند.

برای اخد نوبت از پزشکان فعال در بیمارستان شهدای تجریش تهران نیز راه های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش های دریافت نوبت از پزشکان و متخصصان این بیمارستان مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش و اخذ نوبت به صورت اینترنتی است.

در این مطلب در مورد سامانه نوبت دهی بیمارستان شهدای تجریش ، نحوه ورود به این سامانه shmc.nobat.sbmu.ac.ir و دریافت نوبت به طور کامل توضیح خواهیم داد، با مطالعه ادامه این مطلب می توانید در مورد اخذ نوبت اینترنتی از این سامانه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

امروزه رشد و گسترش بسترهای الکترونیکی و ارائه خدمات به صورت سریع تر و راحت تر باعث افزایش تمایل به استفاده از این فضا شده و سامانه های زیادی در زمینه های مختلف برای ارائه خدمات و تسریع و تسهیل در روند انجام امور راه اندازی شده است.

یکی از موارد استفاده از خدمات به صورت غیر حضوری و اینترنتی در روند نوبت دهی مراکز درمانی و بیمارستان ها است. امروزه سامانه های نوبت دهی زیادی جهت اخد نوبت از مراکز درمانی مختلف در سطح کشور راه اندازی شده و استفاده از این روش به علت مزایای بسیار طرفداران زیادی نیز دارد.

ادامه مطلب
سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir

 به علت ازدحام و شلوغی مراکز درمانی، کلیه افراد می تونند پیش از حضور در این مراکز درمانی به صورت غیر حضوری اقدام به اخد نوبت نمایند. این روند علاوه بر پیشگیری از ترددات و رفت و آمد بیهوده باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی می گردد.

همان طور که گفته شد برای دریافت نوبت از بیمارستان شهدای تجریش راه های مختلف وجود دارد که یکی از روش های اخد نوبت از این مرکز درمانی از طریق سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش است.

سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش با نشانی اینترنتی shmc.nobat.sbmu.ac.ir در دسترس می باشد و کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه در تاریخ و روز مد نظر خود اقدام به دریافت نوبت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه یکپارچه نوبت دهی بیمارستانها

ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش پیش از انقلاب و در سال 1340 تاسیس شده است، این مرکز یکی از بهترین مراکز درمانی منطقه یک تهران می باشد. کاربران می توانند با ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش برای دریافت نوبت اقدام نمایند.

بعد از ورود به سایت می توانید لیست بیمارستان ها و درمانگاه های موجود ، لیست پزشکان و متخصصان بیمارستان، اطلاعات پزشک، از جمله تخصص، رزومه، ساعات کاری و … را مشاهده نموده و سپس با توجه به تخصص و روز و ساعت مد نظر اقدام به اخذ نوبت نمایید.

برای ورود به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش کافی است آدرس اینترنتی این بیمارستان یعنی shmc.nobat.sbmu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش وارد خواهید شد و می توانید برای اخذ نوبت اقدام نمایید.

ادامه مطلب
روش های پیگیری گذرنامه

با استفاده از لینک موجود در انتهای صفحه می توانید به طور مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش وارد شوید.

نحوه دریافت نوبت دهی اینترنتی  بیمارستان شهدای تجریش shmc.nobat.sbmu.ac.ir

در صورتی که قصد دریافت نوبت از سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش را دارید باید ابتدا به سامانه مذکور با نشانی shmc.nobat.sbmu.ac.ir وارد شوید، پس از ورود به سامانه می توانید مراحل لازم برای دریافت نوبت را انجام دهید.

همان طور که در کادر وسط صفحه می ببیند باید ابتدا درمانگاه مورد نظر را انتخاب کنید با کلیک بر روی گزینه درمانگاه اصلی، لیست درمانگاه ها برای شما به نمایش در می آید.

پس از اینکه درمانگاه اصلی را انتخاب کردید از گزینه انتخاب پزشک، نام پزشک مد نظر خود را نیز انتخاب کنید و در ادامه گزینه اخذ نوبت قطعی را کلیک کنید.

با انجام این مراحل به صفحه جدید وارد می‌شوید، با ورود به صفحه جدید می‌توانید روزهای حضور پزشک در مرکز درمانی و همچنین ظرفیت در روز مد نظر را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی که ظرفیت روز مد نظر تکمیل شده باشد عبارت اتمام نوبت درج می‌شود.

پس از اینکه روز مد نظر خود را انتخاب کردید گزینه اخذ نوبت را کلیک کنید، پس از این به پنجره جدیدی وارد می‌شوید و می‌بایست شماره موبایل یا کد ملی خود را در کادر مشخص شده وارد نموده و گزینه تایید را بفشارید.

در صورتی که پیش از این در سایت shmc.nobat.sbmu.ac.ir ثبت نام نموده اید با وارد کردن کد ملی خود و فشردن گزینه تایید و تایپ عبارت امنیتی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود می توانید اقدام به اخذ نوبت نمایید.

ادامه مطلب
ورود به سامانه پیگیری مرسوله پستی tracking.post.ir

ولی چنانچه پیش از این در سامانه ثبت نام ننموده‌اید باید ابتدا برای ثبت نام اقدام کنید. جهت ثبت نام ابتدا باید شماره موبایل خود را در کادر مدنظر وارد نمایید، پس از این کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد کد تایید را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و برای ادامه مراحل گزینه تایید را بفشارید.

پس از این در مراحل بعد می بایست اطلاعات خواسته شده، از جمله تابعیت ، کد ملی، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی و… را کامل کنید.

با استفاده از گزینه تعیین رمز عبور می‌توانید رمز عبوری برای سهولت در ورود به حساب کاربری در دفعات بعد انتخاب نمایید.

بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده گزینه ثبت نام را کلیک کنید. با انجام مراحل مربوط به ثبت نام و پس از این متوجه می شوید که نوبت شما در سامانه تایید و ثبت شده است. پس از این می‌بایست در ساعت اعلام شده در مرکز حضور داشته باشید.

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

کنسل نوبت در سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

اگر پس از دریافت نوبت از سامانه متوجه شدید که امکان حضور در این مرکز درمانی در روز مشخص شده را ندارید و به هر دلیلی تمایل به لغو و کنسل نوبت دریافتی خود داشتید می توانید با مراجعه به سامانه اقدام به کنسل نوبت دریافت شده نمایید.

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، به انتهای صفحه بروید.

در انتهای صفحه از گزینه مربوط به دسترسی کاربر، گزینه کنسل نوبت دریافتی را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
سایت ایساکو www.isaco.ir | اپلیکیشن نوبت دهی ایساکو

پس از این می توانید لیست نوبت های دریافتی از سامانه را ببنید و برای کنسل نوبت اقدام کنید.

برای ورود مستقیم به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش کلیک کنید.

همان طور که مطالعه نمودید سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش با نشانی shmc.nobat.sbmu.ac.ir در دسترس مراجعه کنندگان می باشد و این افراد می توانند با مراجعه به این سایت پیش از حضور در این مرکز درمانی نوبت خود را اخذ نمایند. در این مقاله به معرفی سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش، نحوه ورود به این سامانه، دریافت نوبت، کنسل نوبت دریافتی و … پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

بله، به صورت اینترنتی و غیر حضوری و با انجام مراحل می توانید اقدام به دریافت نوبت نمایید.

با مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش با نشانی shmc.nobat.sbmu.ac.ir می توانید به صورت غیر حضوری از این مرکز درمانی نوبت پذیرش دریافت کنید.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

2.7/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا