سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده facility.udrc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 صاحبان بافت فرسوده می‌توانند با ورود به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده برای ثبت نام و استفاده از تسهیلات ارائه شده اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی facility.udrc.ir در دسترس می باشد و افراد واجد شرایط می توانند پس از ورود به سامانه و استعلام موقعیت ملک و اطمینان از قرار گیری در محدوده بافت فرسوده اقدام به ثبت نام نمایند.

اگر شما هم در صدد استفاده از این تسهیلات هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید، در این مطلب در رابطه با سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده، نحوه ورود به سایت و انجام ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده و … بیشتر توضیح خواهیم داد.

سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده

بسیاری از افراد هستند که هر ساله به علت فرسودگی منازل و ملک خود در صدد بازسازی منازل فرسوده هستند، برای بسیاری از افراد و خانواده ها موضوع هزینه بازسازی به عنوان یک معظل به شمار می آید، یکی از تسهیلات ارائه شده برای کمک به این افراد به منظور بازسازی ملک خود، وام نوسازی بافت فرسوده است.

وام نوسازی بافت فرسوده از جمله تسهیلاتی است که دولت به جهت بازسازی بافت فرسوده در نقاط مختلف کشور به متقاضیان واجد شرایط  ارائه می نماید. افرادی که محل سکونت فعلی آن ها در بافت فرسوده واقع شده باشد، می توانند  برای دریافت این وام اقدام نموده و پس از دریافت مبلغ وام روند بازسازی را شروع کنند.

افرادی که ملک‌ آن ها در محدوده بافت‌های فرسوده قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی اینترنتی facility.udrc.ir جهت ثبت اسناد مالکیت ملک خود و ثیت نام دریافت وام  اقدام کنند.

ورود به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده facility.udrc.ir

همان طور که اشاره شد متقاضیان دریافت وام نوسازی بافت فرسوده می توانند اقدام به ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده و دریافت مبلغ وام با بهره پایین جهت بازسازی محل سکونت نمایند.

وزارت راه و شهرسازی به کمک شرکت بازآفرینی شهری ایران، برای تسهیل در روند ثبت نام این وام به صورت غیر حضوری  سامانه ای را برای ثبت نام متقاضیان دریافت وام بافت فرسوده ایجاد نموده اند. ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده برای متقاضیان سراسر کشور به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و متقاضیان در مراحل اولیه نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می توانند از این طریق ثبت نام نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده تنها کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی facility.udrc.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده  وارد خواهید شد و می توانید اقدام به انجام مراحل مربوطه نمایید.

پس از ورو به صفحه اصلی سایت، اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

توجه داشته باشید که با استفاده از گزینه ورود از طریق پنجره واحد دولت نیز می توانید به سامانه وارد شوید.

در صورتی که در سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایید. در ادامه می توانید نحوه ثبت نام در این سایت را مشاهده بفرمایید.

نحوه ثبت نام در سایت تسهیلات بافت فرسوده

پیش از این در مورد نحوه ورود به حساب کاربری در سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده توضیح دادیم، همان طور که مشاهده کردید برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می بایست پیش از این در این سایت ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری باشید.

در ادامه نحوه ثبت نام در سایت وام نوسازی بافت فرسوده  آورده شده است.

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

در گام بعد می بایست شماره موبایل خود را در قسمت مربوط به آن وارد نمایید و در ادامه گزینه “ثبت نام” را کلیک کنید.

با انجام این مرحله، رمز عبور به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد و پس از این شما به صفحه نخست منتقل خوهید شد و می بایست اطلاعات کاربری خود مانند شماره موبایل، رمز عبور و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید و گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید.
با انجام این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده وارد خواهید شد. و میتوانید مراحل ثبت نام را انجام داده و اطلاعات لازم را تکمیل نمایید.

نکته قابل توجه این است متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ابتدا وضعیت مشمولیت خود برای استفاده از این وام را بررسی نمایند ، پس از این در صورتی که واجد شرایط لازم بودید می توانید اقدام به انجام مراحل بعد نمایید.

برای ورود به سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت نام در سایت تسهیلات بافت فرسوده و … توضیحات لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده facility.udrc.ir

سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده سامانه ای است که به منظور ثبت نام تسهیلات مربوط به بازسازی بافت فرسوده ایجاد شده است، متقاضیانی که ملک آن ها در محدوده مشخص شده قرار دارد می توانند برای استفاده از این تسهیلات اقدام نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی facility.udrc.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام وام نوسازی بافت فرسوده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا