سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

بانک ملی ایران در راستای تسریع و تسهیل در روند انجام امور بانکی اقدام به ارائه خدمات مالی و بانکی مختلف به صورت آنلاین و الکترونیک نموده است، سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط بانک ملی ایران می باید و مشتریان می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات الکترونیک و آنلاین بانک ملی ایران بهره مند شوند.

سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir در واقع سامانه‌ی هوشمندِ بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران است که امکان انجام امور مالی و بانکی را به صورت سریع، ساده و با امنیت بالا فراهم می نمایید. با ورود به سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir می توانید برای دانلود اپلیکیشن بام بانک ملی ایران اقدام نمایید.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه بام بانک ملی ایران my bmi.ir، ورود به سامانه بام بانک ملی، ثبت نام در سایت بام بانک ملی و … خواهیم پرداخت.

my.bmi.ir
my.bmi.ir

سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

بانک ملی ایران یکی از بزرگترین بانک های کشور می باشد که به ارائه خدمات بانکی به ایرانیان در سرتاسر کشور می پردازد، این بانک مجموعه ای وسیع از خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بانک ملی در راستای تسریع و تسهیل در فرآیند انجام امور بانکی اقدام به ارائه خدمات الکترونیک زیادی نموده است، مشتریان این بانک می توانند با ورود به سایت بانک ملی ایران از خدمات بانکداری الکترونیکی ، خدمات الکترونیک و خدمات بانکی ارائه شده استفاده نمایند.

سامانه بام بانک ملی my bmi.ir سامانه ای است که توسط بانک ملی ایران راه اندازی شده است، این سامانه در واقع بستری برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی ایران می باشد که با هدف تسهیل و تسریع ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان این بانک ایجاد شده است.سامانه بام بانک ملی ایران با آدرس اینترنتی my.bmi.ir در دسترس می باشد و با ورود به سامانه بام بانک ملی می توانید از خدمات مختلف آن بهره ببرید.

معرفی سامانه بام بانک ملی ایران

با مراجعه به این سامانه my bmi.ir می توانید برای دانلود اپلیکیشن بام بانک ملی اقدام نمایید، اپلیکیشن همراه بام ملی، نرم‌افزاری پر کاربرد و پر سرعت می باشد که با دانلود و نصب آن می توانید بسیاری از امور بانکی خود را بدون مراجعه حضوری به شعب مختلف این بانک و صرفا به صورت غیر حضوری انجام نمایید. این اپلیکیشن بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS قابل نصب و استفاده می باشد.

ورود به سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد، بانک ملی ایران در جهت رفاه مشتریان و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه ها و نرم‌افزارهای زیادی نموده است که می توانید با مراجعه به این سامانه ها و نصب نرم افزارها به صورت غیرحضوری برای انجام امور بانکی خود اقدام نمایید.

سامانه بام بانک ملی ایران با آدرس اینترنتی my.bmi.ir در دسترس می باشد و به ارائه امکانات و خدمات بانکی و مالی متنوعی می پردازد. برای استفاده از خدمات این سایت و دانلود اپلیکیشن همراه بام بانک ملی می بایست ابتدا برای ورود به سامانه بام بانک ملی اقدام کنید.

برای ورود به سامانه بام بانک ملی کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.bmi.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید. بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت بام بانک ملی ایران my.bmi.ir وارد می شوید . پس از ورود به این سامانه با صفحه مربوط به ورود اطلاعات کاربری روبرو خواهید شد.

سامانه بام بانک ملی

  • نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

ورود به سامانه بام بانک ملی

چنانچه تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید باید ابتدا برای ثبت نام اقدام نموده و بعد از آن برای ورود به سامانه بام بانک ملی my bmi.ir اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت بانک ملی bmi.ir

ثبت نام در سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

در صورتی که در سایت بام بانک ملی ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا برای ثبت نام در این سامانه اقدام نموده و بعد از آن با ورود اطلاعات کاربری به پنل کاربری خود در سامانه بام بانک ملی وارد شده و از خدمات مختلف آن استفاده نمایید.

برای ثبت نام در سامانه بام بانک ملی ایران باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه بام بانک ملی ایران وارد شوید، بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام در سامانه بام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

 

  • در صفحه جدید اطلاعات کد ملی و شمراه تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی گزینه شروع ثبت نام کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه بانک ملی ایران

  • پس از این یک کد تایید ۵ رقمی به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.
  • در ادامه مراحل، دیگر اطلاعات خواسته شده از جمله تاریخ تولد را نیز وارد کنید و در ادامه گزینه ثبت رمز فعالسازی را کلیک کنید.
  • مرحله بعد، مربوط به ورود اطلاعات کارت بانکی می باشد. از قسمت کارت های شما، یکی از کارت های خود را انتخاب نمایید و اطلاعات خواسته شده از جمله رمز دوم کارت، CVV2 و تاریخ انقضای کارت را نیز وارد کنید. بعد از این بر روی گزینه بررسی اطلاعات کارت کلیک نمایید.
  • در صورتی که اطلاعات مرحله قبل یعنی اطلاعات مربوط به کارت بانکی را به درستی وارد نموده باشید به مرحله جدید وارد خواهید شد. در این قسمت توافق نامه ای ارائه شده است، توافق نامه موجود را دقت مطالعه کنید. در صورت قبولی موارد ، گزینه “شرایط و قوانین توافق نامه را می پذیرم” را کلیک کنید و گزینه مرحله بعد را نیز بفشارید.
  • پس از انجام این مراحل، ثبت نام شما در سامانه بام بانک ملی انجام خواهد شد و شما می توانید از این به بعد با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور ( که به صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد ) به حساب کاربری خود در سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir وارد شوید و از خدمات موجود استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت بانک رسالت rqbank.ir

امکانات سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir 

با ثبت نام و ورود به سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir می توانید به خدمات بانکی زیادی دسترسی داشته باشید. استفاده از این خدمات الکترونیک شما را از مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران بی نیاز می نمایید.

از جمله خدماتی که با مراجعه به این سامانه می توانید از آن استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

مشاهده صورت حساب: می توانید لیست تراکنش‌ها انجام شده و جزییات مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. امکان مشاهده‌ی تراکنش‌ها به صورت های مختلف امکان پذیر است.

خلاصه حساب: می توانید حساب‌های خود و اطلاعات مربوط به آن ها از جمله شماره‌حساب، مانده‌های حساب و حساب ، تراکنش ها و … را مشاهده نمایید.

انتقال وجه: با استفاده از این خدمت می توانید برای انتقال پول به حساب های مختلف اقدام نمایید.

مشاهده اقساط تسهیلات و سود سپرده ها: با استفاده از سامانه بام ملی می توانید سود اقساط تسهیلات و سپرده های مختلف خود را محاسبه نمایید. با مشخص کردن نوع تسهیلات، مبلغ و مدت زمان ، مقدار اقساط ماهیانه مشخص می شود. همچنین با همین روش می توانید میزان سود سپرده خود در این بانک را نیز محاسبه نمایید.

پرداخت قبوض: با ورود به سامانه بام بانک ملی می توانید بدون مراجعه حضوری به شعب بانک ملی برای پرداخت قبوض خود اقدام نمایید.

افتتاح حساب: یکی از خدمات و امکانات قابل توجه سامانه بانک ملی ایران my.bmi.ir ، امکان افتتاح حساب از طریق این سامانه است. با مراجعه به این سامانه و به صورت غیر حضوری می توانید برای افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز یا سپرده کوتاه مدت اقدام نمایید، پس از این با مراجعه به شعب بانک ملی می توانید کارت بانکی خود را دریافت کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه همراه بام بانک ملی my bmi.ir کلیک کنید.

دانلود برنامه بام بانک ملی my.bmi.ir 

همراه بام بانک ملی با ارائه خدمات مختلفی از جمله انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ، ایجاد حساب‌های مختلف و …. این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بهتر و سریعتر از خدمات بانکی استفاده کنند. با دانلود برنامه بام بانک ملی و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید به راحتی از امکانات بانکی مختلف بانک ملی استفاده نمایید.

با ورود به سامانه بام بانک ملی می توانید برای دانلود همراه بام بانک ملی برای اندروید و یا نسخه ios همراه بام بانک ملی اقدام نمایید.

مناسب ترین و بهترین روش دانلود همراه بام بانک ملی از طریق سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir می باشد.

بعد از ورود به سامانه بام ملی، در صفحه اصلی بر روی گزینه دانلود همراه بام کلیک کنید.

دانلود همراه بام بانک ملی

پس از این با ورود به صفحه جدید می توانید نسخه مورد نظر خود از این برنامه را دانلود و استفاده نمایید.

نحوه دانلود همراه بام بانک ملی

مقاله پیشنهادی » سایت بانک شهر shahr-bank.ir

از جمله امکانات همراه بام بانک ملی می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • امکان دریافت مانده کارت
  • دریافت صورتحساب و مشاهده جزئیات مربوط به تراکنش ها
  • انتقال پول، انتقال ازحساب به حساب ( درون بانکی / شتابی)
  • انتقال وجه به صورت کارت به کارت
  • پرداخت قبوض
  • خرید بسته های اینترنت
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • دسترسی به مخاطبین پرتکرار در منوی اصلی
  • و ….

ورود به صفحه دانلود همراه بام بانک ملی

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir ، نحوه ورود و ثبت نام سامانه بام ملی، دانلود برنامه همراه بام بانک ملی برای گوشی آیفون و اندروید و …. پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه بام بانک ملی ایران my.bmi.ir

سامانه بام بانک ملی با آدرس اینترنتی my.bmi.ir در دسترس می باشد. با ورود به این سامانه می توانید از خدمات مختلف بانکی استفاده نمایید.

با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سامانه وارد شوید، در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

از طریق مراجعه به سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir می توانید برای دانلود همراه بام بانک ملی و نصب بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

بله، امکان نصب این برنامه بر روی گوشی آیفون وجود دارد و می توانید با مراجعه به سامانه بام برای دانلود نسخه ios این برنامه ها اقدام نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا