استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

رانندگان با استفاده از روش های گوناگون می توانند برای استعلام خلافی خودرو خود اقدام نمایند یکی از این روش ها استعلام خلافی خودرو در سایت راهور می باشد. کاربران با مراجعه به سامانه پلیس راهور می توانند اقدام به استعلام خلافی خودروی خود نمایند.

در ادامه این مطلب قصد داریم در باره ی استعلام خلافی خودرو در سایت راهور، نحوه ورود به سایت استعلام و … توضیح دهیم ، تا پایان این مطلب باما همراه باشید.

استعلام خلافی خودرو در سایت راهور

یکی از دغدغه های بیشتر رانندگان، استعلام خلافی خودرو و نحوه پرداخت آن به صورت غیر حضوری میباشد. اگر شما هم اولین‌بار است که قصد گرفتن خلافی خودرو خود را دارید یا دچار مشکل شده اید و خودروی شما توقیف شده است ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که به چه روش هایی می توانم برای پرداخت خلافی خودرو اقدام نمایم؟ روش های استعلام خلافی خودرو چیست؟

برای استعلام خلافی خودرو روش های مختلفی وجود داشته و رانندگان با روش های مختلفی می توانندبرای این امر اقدام نمایند. یکی از این روش ها استعلام خلافی خودرو در سایت راهور می باشد. اما علاوه بر این روش، روش های دیگری نیز وجود دارد. از جمله روش های استعلام خلافی خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • استعلام خلافی خودرو با استفاده از پیامک

  • استعلام خلافی خودرو با استفاده از کد USSD

  • استعلام خلافی ماشین با اپلیکیشن‌های مربوطه

  • استعلام و پرداخت خلافی با مراجعه به عابربانک

  •  استعلام خلافی خودرو با تماس تلفنی

  •  استعلام خلافی ماشین با مراجعه حضوری به مراکز مربوطه

در ادامه این مطلب در رابطه با نحوه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

بیشتر بخوانید: سایت پلیس راهور 120 rahvar120.ir

نحوه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور

برای روبه رو نشدن با مبالغ سنگین خلافی خودرو بهتر است به موقع برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو خود اقدام نمایید. در صورت پرداخت نکردن هزینه های مربوط به خلافی ممکن است در هنگام فروش خودرو خود با مبالغ هنگفت و کمرشکن مواجه شوید. علاوه بر این ممکن است خودروی شما توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به علت جرایم سنگین و معوقه توقیف شود.

بنابراین بهتر است به موقع و با استفاده از روش های گوناگون برای پرداخت خلافی خودرو خود اقدام نمایید. پیش از این انواع روش های استعلام خلافی خودرو را توضیح دادیم. همان طور که گفته شد یکی از روش ها، استعلام خلافی خودرو در سایت راهور می باشد. در ادامه این مطلب نحوه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور را مشاهده خواهید نمود.

ابتدا به سایت راهور 120 وارد شوید. برای این منظور می بایست آدرس اینترنتی سایت راهور 120 یعنی  rahvar120.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت راهور واردشده و می توانید برای استعلام خلافی خودرو در سایت راهور اقدام نمایید.

استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

پس از ورود به سامانه راهور گزینه استعلام تخلفات رانندگی را انتخاب نمایید.

استعلام خلافی خودرو در سایت راهور

توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات و استعلام خلافی خودرو در سایت راهور باید در سایت سخا ثبت نام نموده باشید. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده اید می توانید از قسمت ثبت نام برای انجام این کار اقدام کنید. گزینه ثبت نام را انتخاب کنبد.

ثبت نام برای استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

کد ملی و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد نمایید و گزینه ادامه را کلیک کنید.

ثبت نام برای استعلام خلافی خودرو در سایت راهور

در صفحه جدید شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی عبارت تایید شماره تلفن کلیک کنید.

مراحل ثبت نام برای استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

پس از این کد تایید به شماره تلفن همراه شما که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و مراحل ثبت نام خود در سامانه مانند تعیین رمز عبور را انجام دهید و ثبت نام خود را به اتمام برسانید.

پس از انجام مراحل ثبت نام، می توانید با داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای استعلام خلافی خودرو در سایت راهور در صفحه پیشین اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به سایت راهور برای استعلام خلافی خودرو

پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت راهور، کافیست شماره بارکد خودرو خود را ( که بر روی کارت خودرو درج شده است) و گزینه من ربات نیستم را فعال نمایید. پس از این بر روی گزینه استعلام کلیک کنید.

نحوه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور

با انجام این مراحل خواهید توانست استعلام خلافی خودرو در سایت راهور را مشاهده نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سایت راهور 120 کلیک کنید.

همان گونه که در متن مقاله هم به طور کامل اشاره شد، رانندگان می توانند با استفاده از روشهای مختلف برای استعلام خلافی خودرو خود اقدام نمایند. یکی از این روش ها، استعلام خلافی خودرو در سایت راهور می باشد.

در این مقاله در رابطه با استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام، نحوه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور و …

 توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سامانه استعلام پلاک فعال با کد ملی

سؤالات متداول استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

برای این منظور روش ها و راه های مختلفی وجود دارد یکی از این روش ها، استعلام خلافی خودرو در سایت راهور است. روش های مختلف در متن بالا آورده شده است.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر از این موضوع به مقاله مراجعه فرمایید.

برای ورود به سایت راهور و استعلام خلافی، باید در سایت سخا ثبت نام نموده باشید پس از انجام ثبت نام با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید برای استعلام اقدام نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا