سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ستاد ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir یک سامانه تجارت الکتریکی دولت است که این موسسه دولتی مستقل زیر مجموعه ی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. این سامانه به پیشنهاد مشترك وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در تاریخ‭ 1388/06/04 ‬به تصویب هیأت وزیران رسیده و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است.
سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir در زمینه فعالیت های معاملاتی و تدارکاتی فعالیت میکند و خدماتی از حمله مناقصه، مزایده و خرید در این سایت ارائه میشود. افرادی که قصد دارید به انجام این خدمات در سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir  بپردازند میتوانند با ثبت نام در این سایت از این خدمات بهره مند گردند.

در مقاله یعی داریم توضیحات کلی و مفصلی در مورد سامانه ستاد به شما ارائه دهیم این توضیحات شامل نحوه ی ورود به سایت، ثبت نام در سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir و سایر بخش های این سایت است. بنابراین جهت آموزش و آشنایی سامانه ستاد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سامانه ستاد ایران چیست ؟

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به عنوان یک بستر جهت انجام انواع معاملات دولت با هدف افزایش افزایش کارایی شفافیت و سلامت معاملات دولتی است که مطابق با قوانین و مقررات در بستر وب صورت میپذیرد. سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir برای همه افراد در دسترس است و کابران میتوانند جهت دریافت از آخرین درخواست های خرید، مناقصه و مزایده به سایت ستاد مراجعه کرده و در آنجا ثبت نام کرده و از خدمات این سایت استفاده کنند

تمام افراد حقیقی و حقوقی میتوانند در سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir برای خرید، مزایده و مناقصه اقدام کنند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات مریوط به این خدمات در بستر این سایت انجام شده  و شما نیاز به مراجعه در سایت دیگر برای  انجام این خدمات ندارید. شما پس از ثبت نام در سایت ستاد به این خدمات دسترسی پیدا خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی » درگاه دولت من

راهنمای ورود به سامانه ستاد ایران setadiran.ir

با توجه به نکات گفته شده در بالا شما باید ابتدا در سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir  ثبت نام کنید تا به این خدمات دسترسی پیدا کنید. شما پس از ثبت نام، با توجه به شناسه کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد شوید. اگر شما قبلا در این سایت ثبت  نام کرده اید مراحل زیر را جهت ورود به سایت انجام دهید و اگر ثبت نام نکرده اید میتوانید در ادامه مقاله بخش نحوه ی ثبت نام، با نحوه ی ثبت نام در سایت آشنا شوید.

جهت ورود در سایت ابتدا وارد سایت تدارکات الکترونیکی دولت شوید و روی گزینه “ورود/ثبت نام” که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

ستاد ایران

پس از آن روی گزینه “ورود به سایت” کلیک کنید تا صفحه ورود به سایت ستاد ایران برای شما نمایش داده شود.

ستاد ایران 1

در صفحه باز شده شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و کد امنیتی که تصویر مشاهده میکنید را وارد کنید. سپس روی گرینه ورورد کلیک کنید. در صورت فراموشی اطلاعات کاربری سایت ستاد ایران  میتوانید روی گزینه “بازیابی اطلاعات کاربری” که در با فلش آبی رنگ نشان داده ایم به بازیابی اطلاعات اقدام کنید.

ستاد ایران 2

ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی ستاد ایران setadiran.ir

اگر شما نیز در سامانه ستاد ثبت نام نکرده اید، میتوانید با توجه به مراحلی که در این بخش گفته میشود به ثبت نام در این سایت اقدام کنید، افراد جهت ثبت نام در این سایت به چند دسته تقسیم میشوند که با توجه به فعالیت خود در این سایت میتوانید به ثبت نام در سایت ستاد اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

ثبت نام تامین کننده مناقصه گر و مزایده گر

کاربرانی که تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر هستند، میتوانند در صفحه اصلی روی گزینه “ثبت نام/ورد” و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنند؛ سپس گزینه “ثبت نام  تامین کننده، مزایده گر؛ مناقصه گر کلیک کنند.

ستاد ایران 3

ثبت نام در این سایت ستاد ایران طی چند مرحله انجام می شود. کاربران جهت ثبت نام باید تمام مراحل اعم از اطلاعات هویتی، اطلاعات تماس، شناسه کاربری، شرایط و ضوابط را به طور دقیق انجام دهند تا ثبت نام به صورت کامل در سایت ستاد انجام شود. جهت انجام مراحل روی گزینه ادامه کلیک کنید و مراحل به صورت قدم به قدم انجام دهید.

ستاد ایران 4

پس از زدن گزینه ادامه تمام فیلدهای ستاره دار که با فلش های نارنجی نمایش داده ایم را پر کنید، پس از پر کردن تمام فیلد ها گزینه ادامه برای شما فعال میشود که روی ادامه کلیک کرده و تمام مراحل ۲، ۳ و ۴ را بر همین اساس پر کنید و در انتها شرایط و ضوابط را پذیرفته و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ستاد ایران 5

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس راهور

ثبت نام فرد مسئول www.setadiran.ir

ثبت نام کاربران مسئول، یا ثبت نامی که در روش قبل گفتیم متفاوت است. افراد مسئول جهت ثبت نام در ستاد ایران ، باید در ابتدا وارد سایتبه نشانی setadiran.ir شده و در بالای صفحه قسمت “ثبت نام/ ورود” کلیک کرده و در قسمت ثبت نام روی گزینه “مقام مسئول” کلیک کنند.

ستاد ایران 6

پس انتخاب این گزینه مسئول باید جهت دریافت اطلاعات کاربری خود، توکن امنیتی را به پورت USB رایانه متصل نموده و سپس کد امنیتی را درج کرده و روی گزینه دریافت نام کاربری کلیک کنند.

ستاد ایران 7

سامانه مناقصات ستاد ایران setadiran.ir

یکی از بخش های سامانه ستاد ایران، بخش مناقصه است که این بهش به کل رابط مناقصه بوده و خدمات مختلف مناقصه را در اختیار کاربران قرار میدهد. در بخش مناقصه سایت ستاد ایران کاربران به کلیه مناقصه ها و فراخوان های ارزیابی دسترسی داشته و بین مناقصه گر و مناقصه گذار به صورت تعاملی انجام میپذیرد. همچنین همه مراحل ثبت و انتشار، دانلود اسناد و ارسال پیشنهاد، بازگشایی مناقصه، ارزیابی فنی، تعیین برنده ، عقد قرار داد با امضای الکترونیکی، ارسال و تحویل و انواع پرداخت نیز در این بخش انجام میشود.

سامانه مزایده ستاد ایران setadiran.ir

در سایت setadiran.ir، بخش دیگری به نام بخش مزایده وجود دارد که در این بخش انجام کلیه مزایده های منقول و غیر منقول بصورت تعاملی بین مزایده گزار و مزایده گر از مرحله ثبت و انتشار مزایده ، ارسال پیشنهاد قیمت به تفکیک پارتی، بازگشایی و تعیین برنده ،  عقد قرار داد با امضای الکترونیکی،  پرداخت و صدور حواله خروج انجام می شود.

در این سایت خدمات دیگری نظیر خرید جرئی و متوسط نیز انجام میشود که انجام کلیه معاملات جزئی و متوسط کالا و خدمات بصورت تعاملی بین خریدار و تامین کننده از مرحله ثبت درخواست خرید، ارسال پاسخ توسط تامین کنندگان، انتخاب تامین کننده برنده، امضای سفارش و قرارداد، ارسال و تحویل و پرداخت در بستر امن این سایت انجام میشود.

 

اگر همچنان بعد از خواندن مقاله سایت ستاد ایران به نشانی setadiran.ir، سوال یا مشکلی داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سایت استعلام تعداد بارنامه

سؤالات متداول سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir

برای ثبت نام در سامانه ستاد ایران اطلاعاتی شامل اطلاعات هویتی، آدرس ها، اطلاعات کاربری شما نیاز است.

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم استفاده از سایت ستاد برای افراد عموم آزاد است و همه افراد میتوانند از این سایت استفاده کنند. تنها تفاوت این سامانه در نحوه ی ثبت نام افراد است.


ستاد ایران به نشانی setadiran.ir تحت نظارت وزارت تجارت، صنعت و معدن است.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ستاد ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا