سایت استعلام تعداد بارنامه smartcard.rmto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام تعداد بارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بازبینی و بررسی تعداد بارنامه‌ها و کارکرد رانندگان از جمله اموری است که در حوزه حمل و نقل بار بسیار اهمیت دارد. به منظور بهبود روند حمل و نقل و کاهش زمان مورد نیاز برای انتقال بارها، استعلام تعداد بارنامه و کارکرد بارنامه با استفاده از کارت هوشمند راننده و کدملی ایشان ابزاری قدرتمند است که به رانندگان و مراکز حمل و نقل امکان می‌دهد به صورت آنلاین اطلاعات لازم را درباره بارنامه‌ها و عملکرد رانندگان بدست آورند.

بارنامه ها میتواند شامل بارنامه کامیون،هواپیما، کشتی و قطار باشد. که طرف باربری به رانندگان یا حمل کننده های بار داده میشود و رانندگان و بابری موظف به اجرای دقیق قوانین بارنامه هستند.

معرفی سایت استعلام تعداد بارنامه

بارنامه یک قرارداد باربری است که شرایط و جزئیات حمل و نقل بار از طریق یک حامل (مانند کشتی، هواپیما، قطار یا کامیون) حمل کننده بار و ارسال کننده یا دریافت کننده بار تعیین می‌شود که شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس حامل، نام و آدرس مالک بار، نوع بار، میزان بار، مبدأ و مقصد حمل و نقل است.

خوشبختانه با استفاده از سایت استعلام بارنامه  نیاز به مراجعه حضوری برای جهت استعلام  بار نبوده و میتوان با مراجعه به سایت استعلام بارنامه  مراجعه کرد.

سایت استعلام بارنامه یک سایت کارآمد جهت استعلام تعداد بار بوده که افراد میتوانند با مراجعه به سایت راهداری به نشانی smartcard.rmto.ir  از خدمات آن لهره مند گردند.

سایت استعلام بارنامه خدماتی نظیر: استعلام تعداد بارنامه، استعلام کارت هوشمند راننده، استعلام کارت هوشمند ناوگان مسافر، استعلام کارت سلامت راننده، استعلام دوره های آموزشی راننده، استعلام پیمایش ناوگان و استعلام را ارائه میدهد که کلیه خدمات به صورت غیر حضوری قابل انجام است.

این سایت علاوه بر استعلام صدور مجوزهای حریم راه و همچنین کنترل  و نظارت بر مجتمع خدمات رفاهی را نیز فراهم کرده است که شما با مراجعه به این سایت میتوانید تعرفه خدمات کارت هوشمند رانندگان و ناوگان، صدور کارت هوشمند برای حمل و نقل عمومی، تغییر ثبت نام کارت هوشمند، واگذاری امور مربوط به کارت هوشمند را ارئه میدهد.

استعلام تعداد بارنامه کارت هوشمند

همانطور که ذکر کردیم بارنامه یک قرار داد است که  بین صاحب بار، شرکت حمل و نقل و حامل بار امضا می‌شود و همه جزئیات مورد نیاز و مربوط به بارگیری در آن درج میشود. کاربران با مراجعه به  سایت راهبری به نشانی smartcard.rmto.ir  میتوانند جهت استعلام تعداد بارنامه کارت هوشمند یا همان استعلام کارت هوشمند راننده را انجام دهند.

 استعلام در سایت راهبری به نشانی smartcard.rmto.ir  قابل چاپ بوده و افراد میتوانند با چاپ آن از خدمات مرتبط با آن بهر مند گردند.

همچنین شما استعلام در سایت راهبری به نشانی smartcard.rmto.ir  با روش شماره پرونده یا کد ملی قابل دریافت است که با وارد کردن و داشتن هر کدام از اطلاعات شما میتوانید از این خدمات بهره مند گردید.

مقاله پیشنهادی » استعلام کارت هوشمند رانندگان

ورود به سایت استعلام تعداد بارنامه

جهت ورود به سایت استعلام تعداد بارنامه می بایست به نشانی smartcard.rmto.ir مراجعه نمایید. همچنین در ادامه لینک مستقیم ورود به سامانه استعلام تعداد بارنامه برای شما قرار خواهد گرفت.

ورود به سایت استعلام تعداد بارنامه smartcard.rmto.ir کلیک کنید.

استعلام تعداد بارنامه با کد ملی

 استعلام تعداد بارنامه، یکی از خدمات سامانه جامع راهداری و حمل و نقل بین جاده ای  smartcard.rmto.ir  است. کاربر جهت دسترسی به استعلام تعداد بارنامه  میتوانند با مراجعه به نشانی smartcard.rmto.ir برای  استعلام اقدام کنند. که در اینجا مراحل استعاد را به شما آموزش می دهیم و پس گام های گفته شده را جهت استعلام طی کنید.

 پس از اطمینان از مناسب بودن اینترنت نشانی smartcard.rmto.ir را در دمرورگر خود جستو جو کنید و وارد سایت شوید. که پس از ورور به این سامانه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

تعداد بارنامه

 پس از مشاهده این تصویر به پایین صفحه آمده و بخش استعلام الکترونیک را مشاهده خواهید کرد. در این بخش روی گزینه استعلام کارت هوشمند راننده کلیک کنید.

تعداد بارنامه 1

 پس از کلیک روی گزینه استعلام کارت هوشمند راننده وارد صفحه ی جدیدی میشوید که در آن با وارد کردن اطلاعات که تصویر نمایش داده شده است میتوانید به استعلام کارت هوشمند بپردازید. وارد کردن فیلدهای ستاره دار الزامی و در فیلد های غیر ستاره دار قسمت شماره شناسنامه را پر شود. اگر در قسمت کد امنیتی به مشکل برخوردید صفحه یا کد را رفرش کرده و دوباره تلاش کنید.

تعداد بارنامه 6

  •  پس از وارد کردن فیلد ها از شما میخواهند کد تاییدی که به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد کنید.

تعداد بارنامه 3

  •  پس از این مرحله شما میتوانید اطلاعات کارت هوشمند را دریافت کرده و به چاپ آن اقدام کنید.

تعداد بارنامه 5

مقاله پیشنهادی » استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

استعلام تعداد بارنامه کارت هوشمند راننده

استعلام کارت هوشمند راننده علاوه به کارت ملی از طریق شماره پرونده امکان پذیر است و کاربر می تواند ابتدا وارد سایت حمل و نقل راهبری به نشانی smartcard.rmto.ir شده و به استعلام اقدام کند. این سایت جهت دسترسی راحت و استفاده آسان برای رانندگان راه اندازی شده است.

شما با مراجعه به این سایت از امکانات و قابلیت‌های سامانه استعلام تعداد بارنامه و کارکرد بارنامه بهره مند شده و با استفاده از این ابزار، بارنامه‌های مورد نیاز خود را به سرعت و با دقت بالا دریافت می کنید.نحوه دسترسی به این بارنامه با مراجعه به نشانی smartcard.rmto.ir امکان پذیر است.

کاربر ابتدا از طریق مرورگر اینترنتی اینترنی خود  وارد سایت smartcard.rmto.ir شده و پس از لود شدن صفحه به بخش  استعلام های الکترونیکی مراجعه نموده و سپس روی گزینه استعلام کارت هوشمند راننده کلیک کرده و نراحل زیر را طی کنید

تعداد بارنامه 1

جهت استعلام کارت هوشمند راننده  فیلدهای ستاره دار را پر کرده و در فیلدهای غیر ستاره دار شماره پرونده  را وارد کنید. و روی جستجو کلیک کنید

تعداد بارنامه 2

همانند آموزش ورود به استعلاک کارت ملی هوشمند راننده با کد ملی در این قسمت نیز برای شما پیامکی ارسال میشود که از شما میخواهند کد ارسال شده را در فیلد وارد کرده و بتوانید وارد شود.

تعداد بارنامه 3

اکنون شما میتوانید اطلاعات مربوط به کارت ملی هوشمند راننده را مشاهده، چاپ یا استعلام بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سایت پلیس راهور

استعلام بارنامه با شماره پلاک

یکی از روش های دیگر استعلام بارنامه، استعلام بارنامه با شماره پلاک است  که این روش نیز بسیار ساده است. استعلام بارنامه با شماره پلاک نیز به صورت غیر حضوری بوده و شما با مراجعه به سامانه های صدور بارنامه میتوانید اتعلام خود را انجام دهیدو همچنین صاحبان بار از این روش میتوانند مراحل حمل و نقل و جابجایی کالای مخود را مشاهده کنند.

اگر در حین باربری، بار شما گم شود یا به سرقت برود، با استعلام بارنامه با شماره پلاک شما می توانند از طریق استعلام بارنامه با شماره پلاک به راحتی محموله را ردیابی نموده و پیدا کنند.

کارکرد استعلام بارنامه راننده

از آنجایی که بارنامه یک سند الکترونیک محسوب میشد هر گونه تخلف قابل پیگیری بوده و  کاربران میتوانند شکایت تنظیم کرده و پیگیری کنند. شما توسط استعلام بارنامه راننده به اطلاعات مربوط به  استعلام بارنامه راننده مطلع شده و آنها را پیگیری کنید

رانندگان همچنین میتوانند با مراجعه به smartcard.rmto.ir به بارنامه یا خدمات دیگر سایت مانند کارت سلامت راننده و… دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنند.

خوشبختانه با تمام خدماتی که قبلا به صورت حضوری انجام میشد به صورت سامانه در آمده که کابران تنها با داشتن یک اینترنت مناسب میتوانند از این خدمات غیر حضوری بهره مند شود که این خدمات کاربران از پرداخت هزینه اضافی برای مراجعه حضوری بی نیاز کرده و در زمان افراد و کاربران نیز صرفه میشود.

در این مقاله سعی شد به صورت کامل و جامع در مورد استعلام تعداد بارنامه صحبت شده و در مورد مشکلات احتمالی شما توضیح داده شود، اما با این حال اگر مشکلی در استعلام بارنامه داشتید می توانید با کارشناسان زومیک تماس گفته و از آن ها کمک بگیرید.

مقاله پیشنهادی » نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام تعداد بارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا