سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تعویض پلاک موتور سیکلت در استان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت دیگر برای نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت نیازی مراجعه حضوری و صرف ساعت‌ ها زمان و انتظار در شلوغی مرکز تعویض پلاک برای گرفتن نوبت نیست و می‌توان به راحتی با مراجعه به سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت اقدام به گرفتن نوبت در روز و زمان مشخصی کنید و در زمان مشخص شده بدون انتظار در صف در محل تعویض پلاک حاضر شوید.

بنابراین افرادی که قصد تعویض پلاک موتور سیکلت خود دارند برای گرفتن نوبت در مرکز تعویض پلاک باید از طریق سایت اقدام کنند اگر شما هم قصد تعویض پلاک موتور سیکلت خود را دارید و با این سایت آشنایی ندارید  در ادامه مقاله به نحوه نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت و راهنمایی کامل ورود به سایت و نحوه ثبت نام پرداخته‌ایم پس تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت استان تهران

استفاده از نوبت دهی اینترنتی، نیازی به مراجعه حضوری به دفتر تعویض پلاک نیست و می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت و در هر زمانی که برای شما مناسب است، نوبت خود را رزرو کنید.

برای دریافت نوبت تعویض پلاک کافی است که از طریق سایت nobatdehi.epolice.ir اقدام کنید و برای روز و ساعت مشخصی نوبت رزرو کنید. در روز رزرو شده ، تعویض پلاک خودرو به سرعت انجام خواهد شد لازم است توجه داشته باشید افراد باید حداقل 5 دقیقه زودتر از زمان مشخص شده در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشند و تمامی مدارک لازم را همراه داشته باشند. در قسمت بعد به نحوه ورود به سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت خواهیم پرداخت پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
سایت سیمفا www.symfa.ir | سامانه یکپارچه معاینه خودرو

دهی تعویض پلاک

راهنمای ورود به سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت تهران

همانطور که در قسمت قبل گفته شد ، نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک موتور سیکلت، روشی ساده و راحت است که به شما امکان می‌دهد تا با صرفه جویی در زمان و کاهش زمان انتظار، به راحتی خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

در این قسمت به نحوه  ورود به سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت پرداخته شده است.

در قدم اول می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nobatdehi.epolice.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

برای استفاده از خدمات مختلف سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت می بایست در این سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشید، پس از ایجاد حساب کاربری خود و ورود به این حساب می توانید از خدمات مد نظر خود از جمله نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک موتور سیکلت استفاده نموده و اقدام به دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک نمایید.

مقاله پیشنهادی « سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

نحوه ثبت نام نوبت تعویض پلاک موتور سیکلت تهران

در صورت نداشتن حساب کاربری، می توانید با ورود اطلاعات خواسته شده  حساب کاربری خود را ثبت کنید .به این منظور بر روی گزینه ثبت نام در منوی بالای صفحه کلیک کرده شماره موبایل و کد 6 رقمی درج شده در تصویر را وارد کنید.

ادامه مطلب
سامانه گواهی عدم سوء پیشینه adliran.ir

نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران 2 150x150.png 1

در مرحله بعد کد پیامک شده را در کادر وارد کنید و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید

Screenshot 672

در مرحله بعد بر روی گزینه ورود در منوی بالای صفحه کلیک کرده می توانید با ورود اطلاعات خواسته شده به حساب کاربری خود وارد شوید . به این منظور بر روی گزینه ورود در منوی بالای صفحه کلیک کرده و با ورود اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید.

Screenshot 673

  • در صفحه بعد وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

مقاله پیشنهادی « پیگیری کارت ماشین از پست

زمان تعویض پلاک موتور سیکلت

با نوبت دهی اینترنتی، می‌توانید نوبت خود را در زمان دلخواه خود رزرو کنید و در هنگام مراجعه به دفتر تعویض پلاک، بدون انتظار در صف، به سرعت خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

همان طور که گفته شد برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک موتور سیکلت و گرفتن نوبت تعویض پلاک موتور سیکلت باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشید ، پس از این می توانید با ورود به حساب کاربری خود برای دریافت نوبت معاینه فنی اقدام نمایید.

پس از انجام ثبت نام به روش گفته شده می توانید برای گرفتن نوبت تعویض پلاک موتور سیکلت اقدام نمایید.

در قدم اول می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nobatdehi.epolice.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت نوبت دهی و تعویض پلاک موتور سیکلت وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سپس افراد باید طبق مراحل ذکر شده وارد حساب کاربری خود شده در این قسمت می بایست  استان و شهر محل سکونت انتخاب و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کنند.

ادامه مطلب
سامانه رصد اشتغال rasad.mcls.gov.ir

پلاک موتور

  • در صفحه جدید  مراکز تعویض پلاک شهر محل سکونت انتخاب شده نمایش داده خواهد شد.

پلاک 2

افراد میتوانند  مرکز مورد نظر وتاریخ و زمان مورد نظر برای مراجعه به مرکز تعویض پلاک از جدول زمان بندی داخل سایت انتخاب کنند.

پلاک3

لازم است بدانید ساعت‌هایی که در تصویر زیر کنارشان علامت قرار دارد قبلا رزرو شده و امکان رزرو برای رزرو برای متقاضی تعویض پلاک نیست و باید ساعت‌هایی که رزرو نشده‌اند انتخاب شود

پلاک4

همچنین لازم است بدانید با توجه به زمانبندی انجام شده جهت خدمت رسانی بهتر به سایر مراجعین به مراکز تعویض پلاک، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک مربوطه در روز و ساعت مقرر ، نوبت شما به صورت خودکار توسط سامانه باطل می شود . و افراد می بایست حداقل 5 دقیقه قبل از زمان رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابید.

مقاله پیشنهادی » سایت کارت طلایی ایران خودرو

مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک موتور سیکلت استان تهران

۱-اصل سند فروش کارخانه سازنده (تولید داخل)

۲-اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه

۳-اصل سند مالکیت وسیله نقلیه که توسط ناجا صادر شده است

۴-اصل شناسنامه جدید یا کارت ملی متعاملین یا نمایندگان قانونی آنها

۵-حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آنها

۶-ارائه برگ عدم خلافی

۷-ارائه اصل فیش پرداخت بهای پلاک براساس تعرفه

۸-مدارک احراز سکونت خریدار

۹-ارائه اصل بیمه نامه شخص ثالث معتبر

جدول زمان‌بندی و نوبت دهی تعویض پلاک استان ها

پلیس راهور ناجا برای جلوگیری از شلوغی ترافیک در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک ، زمان‌بندی مشخصی را در بازه‌های زمانی در جدول زیر برای استان‌های مختلف مشخص کرده است.

ادامه مطلب
سایت بیمه سلامت ihio.gov.ir
زمانبندی رزرو نوبت اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک 
ساعت مراجعه به سامانه نوبت دهی تعویض پلاکنام استان نوبت دهی تعویض پلاک 
ساعت ۸ صبحبوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزد
ساعت ۹ صبحاصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان
ساعت ۱۰ صبحاردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس
ساعت ۱۱ صبحالبرز، کردستان، گلستان و لرستان
ساعت ۱۲ ظهرایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران
ساعت ۱۴چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان

مقاله پیشنهادی » استعلام خلافی خودرو

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تعویض پلاک موتور سیکلت در استان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا