سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

سایت دفتر پیشخوان دولت با هدف ارائه خدمات الکترونیک به صورت غیر حضوری با نشانی اینترنتی epishkhan.ir راه اندازی شده است.

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند. در همین راستا سایت دفاتر پیشخوان دولت نیز برای ارائه خدمات بخش های عمومی دولتی و غیر دولتی در دفاتر پیشخوان دولت ایجاد شده است.

در ادامه این مقاله درباره ی سایت دفتر پیشخوان دولت، نحوه ورود به این سامانه،عضویت و ثبت نام در epishkhan.ir و … بیشتر توضیح خواهیم، در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

سایت دفتر پیشخوان دولت

دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، دفاتری هستند که دولت در سطح کشور در راستای ارائه خدمات الکترونیک مختلف به مردم در زمینه های گوناگون راه اندازی نموده است. تمامی دستگاه های اجرایی دولت می تواند خدمات الکترونیکی خود را از طریق این دفاتر به صورت الکترونیکی ارائه نمایند.

سایت دفتر پیشخوان دولت

سایت دفتر پیشخوان دولت با نشانی اینترنتی epishkhan.ir سامانه ای است که در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم در سرتا سر کشور و ارائه خدمات به صورت آنلاین و غیر حضوری توسط دفاتر پیشخوان دولتی و غیر دولتی راه اندازی شده است.

دسترسی و استفاده از این سامانه برای تمامی دفاتر پیشخوان دولتی و غیر دولتی امکان پذیر است و این دفاتر می توانند با توجه به نوع نیاز و خدمت مد نظر از خدمات و امکانات این سامانه استفاده نمایند.

ورود به سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

سایت دفتر پیشخوان دولت یا درگاه ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور با نشانی اینترنتی epishkhan.ir موجود می باشد، این سامانه به ارائه خدمات مختلف و متنوعی به دفاتر پیشخوان در سطح کشور می پردازد و کلیه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی که پیش تر در این سامانه ثبت نام نموده اند می توانند با ورود اطلاعات کاربری به این سامانه وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایند.

برای ورود به سایت دفتر پیشخوان دولت می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی epishkhan.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت دفاتر پیشخوان دولت وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت دفتر پیشخوان دولت می توانید برای ورود به حساب کاربری خود اقدام نمایید. به این منظور در همان صفحه اصلی، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری، کلمه عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود به سیستم را کلیک کنید.

ورود به سایت دفتر پیشخوان دولت

در صورتی که رمز عبور خود برای ورود به سایت دفاتر پیشخوان دولت را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی رمز عبور اقدام نمایید ، برای این مورد بعد از کلیک بر روی گزینه ” رمز عبور خود را فراموش کرده ام ” و ادامه مراحل می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

فراموشی رمز عبور در سایت دفتر پیشخوان دولت

 

نحوه عضویت در سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت دفاتر پیشخوان دولت و استفاده از خدمات مد نظر می بایست در این سامانه عضو بوده و دارای حساب کاربری باشید. پس از ثبت نام در این سامانه می توانید با وارد کردن اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای عضویت در سایت دفاتر پیشخوان دولت باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت دفاتر پیشخوان دولت با نشانی اینترنتی epishkhan.ir وارد شوید. بر روی گزینه عضویت در سامانه پیشخوان کلیک کنید.

عضویت در سایت دفتر پیشخوان دولت

پس از ورود به صفحه جدید، بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنید.

نحوه عضویت در سایت دفتر پیشخوان دولت

پس از این به صفحه مربوط به عضویت در سایت دفتر پیشخوان دولت وارد خواهید شد.

تمامی اطلاعات خواسته شده در بخش های مختلف از جمله مشخصات صاحب دفتر، مشخصات دفتر، لیست و تجهیزات دفتر را به طور صحیح وارد نمایید.

تکمیل اطلاعات در سایت دفتر پیشخوان دولت

پس از تکمیل کلیه فیلدها و در پایان، گزینه ثبت اطلاعات را بفشارید. پس از این باید تصویر پروانه دفتر و عکس صاحب دفتر را در سامانه بارگذاری نمایید و منتظر تایید اطلاعات خود باشد.

پس از انجام کلیه این مراحل، حدود 24 ساعت بعد مجددا به epishkhan.ir و صفحه dungle.epishkhan.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید برای پرداخت هزینه عضویت از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنید.

 

برای ورود مستقیم به epishkhan.ir کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد  سایت دفتر پیشخوان دولت با نشانی اینترنتی epishkhan.ir سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات مختلف و متنوع در بخش های عمومی دولتی و غیر دولتی در دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شده است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین از خدمات ارائه شده توسط آن استفاده نمایند.
در این مقاله در رابطه با  سایت دفتر پیشخوان دولت، نحوه ورود به این سامانه و استفاده از خدمات و امکانات آن، نحوه عضویت در سایت و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

سامانه دفتر پیشخوان دولت در واقع یکی از سامانه های آنلاین دولت الکترونیک است که به منظور ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و برخط به کاربران راه اندازی شده است، این سامانه که با آدرس اینترنتی epishkhan.ir در دسترس است در بخش های عمومی دولتی و غیر دولتی به ارائه خدمات می پردازد.

با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سامانه وارد شوید. ورود به سامانه مستلزم ثبت نام و عضویت در این سامانه می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای راهنمایی بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

4.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دفتر پیشخوان دولت epishkhan.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام چراکالابرگ دی ماه برای من واریزنشدوحتی بهمن ماه هم ن کالابرگ ونه یارانه واریزنشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا