سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد kbeng.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از سایت های مهم در بخش مهندسی است این سایت زیر نظر سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و برسر احمد است. سامانه نظام مهندسی، با توجه به نیازهای مهندسی خود و استان خدمات و امکانات متنوعی را در سایت خود قرار داده است که قبل از راه اندازه سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد و خدمات به زمان و انرژی زیادی نیاز داشت.

سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد با آدرس اینترنتی kbeng.ir تاثیر بالایی در مهندسان داشته است. این سایت باعث یکپارچگی خدمات نظام مهندسی شده و کلیه امور به صورت سیستمی بررسی و ارائه میشوند. 

مهندسین استان کهگیلویه و بویر احمد با با استفاده و ورود به سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد میتوانند با دردسر کمتری نسبت به قبل خدمات مهندسی را انجام دهند. بنابراین ما در اینجا قصد داریم نحوه ورود سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد را به شما آموزش دهیم. همچنین برخی از خدمات لین ساایت را به شما معرفی کنیم.

معرفی سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

با معرفی سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد اکثر فعالیت و خدمات مهندسی به صورت اینترنتی انجام شد و استفاده برای مهندسان الزامی شد. این سایت خدمات متنوعی داشته که برای انجام فعالیت و خدمات این سایت باید وارد سایت شد.

ادامه مطلب
سایت تامین اجتماعی tamin.ir + ورود به سامانه تامین اجتماعی

نشانی سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد، kbeng.ir است و کلیه مهندسان استان میتوانند در این سات عضو شده و از خدمات این سایت به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنند.

راهنمای ورود به سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد تاثیر به سزایی در تسریع کارهای مهندسی داشته و کارهای مهندسی در این سامانه به صورت یکپارچه انجام میشود.این سامانه به نشانی kbeng.ir نیز تاثیر بالایی در کاهش فساد اداری داشته و متناسب با نیازهای مهندسان طراحی و ساخته شده است.

سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد خدماتی شامل سامانه پروانه اشتغال، سامانه سازندگان، سامانه گزارش مالیاتی،گزارشات مرحله ای، سامانه نقشه های تفکیکی، گزارش عملکرد و… را ارائه می دهد که استفاده از خدمات اصلی این سایت نیاز به ورود به کارتابل شخصی مهندسان دارد.

در این جا نحوه ی ورود به سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد را به مهندسین و بقیه کاربران سایت، به صورت تصویری نشان می دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا برای وارد شدن به سیستم باید مهندسین آدرس سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد به نشانی kbeng.ir را در مرورگر خود وارد کنند. پس از لود شدن صفحه شما صفحه اصلی این سایت که به صورت زیر است را مشاهده میکنید.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان تهران

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

پس از مشاهده صفحه اصلی در بالا صفحه میتوانید با انتخاب”ورود به پورتال” وارد پنل شوید و از آن خدمات سایت سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد بهره مند گردید.

ادامه مطلب
سایت بانک رسالت rqbank.ir - ورود به سامانه بانک رسالت

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد 1 1

  • همچنین میتوانید به پایین صفحه رفته و روی گزینه “ورود به پوتال مهندسین” کلیک کنید.

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد 1 2

سپس شما وارد صفحه ورود خواهید شد که در این قسمت شما باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید با کلیک بر روی گزینه “بازیابی رمز ورود” که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید.

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد 1 3

استفاده از خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “ثبت نام” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد 1 4

  • پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شما تمامی فیلدها که شامل کد ملی و اطلاعات مربوط به عضویت است پرکرده و مدارک خود را بارگذاری کنید و در انتها روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد 1 5

بعد از ثبت نام و بررسی مدارک بارگزاری شده شما معمولا به کاربران کد و شماره عضویت داده می شود که شما می توانید با این کدعضویت یا نام کاربری به سامانه وارد شوید برای وارد شدن به سامانه مهندسین روی گزینه کارتابل مهندسین کلیک کنید و وارد سامانه شوید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

امکانات سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مهندسین ساکن در استان کهگیلویه و بویر احمد، نظام مهندسی این استان امکاناتی را در اختیار مهندسان خود و همچنین کاربران این سامانه قرار می دهد تا بتوانند به سرعت از خدمات این وب سایت استفاده کنند. که خدمات سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد به شرح زیر می باشد.

ادامه مطلب
سایت پست تی ان تی tntiran.com

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از ویژگی های سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین سایر سازمان های نظام مهندسی در ایران، اخبار و اطلاعیه های سایت می باشد. بخش اطلاعیه ها و اخبار سازمان نظام مهندسی در استان کهگیلویه و بویر احمد بیشتر درباره اطلاعات مسائل مربوط به سامانه نظام مهندسی است که این سازمان اخبار را تهیه کرده و در اختیار مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد قرار می دهد.

نظام مهندسی کرمانشاه 8

خدمات رفاهی

خدمات رفاهی سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد  شامل خدمات فرهنگی، آموزشی و ورزشی است که این سازمان در اختیار اعضا و مهندسان استان قرار می دهد. کاربران برای بهره مندی از این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها می توانند به سایت سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد مراجعه کرده و در قسمت «اخبار» اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب کنند.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد است که در این بخش شامل خدماتی مانند پروانه اشتغال و … است و معمولا خدمات الکترونیک در سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد نیاز به ورود اعضا دارد.

دوره های آموزشی

دوره های آموزشی توسط سازمان نظام مهندسی استان در سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود که افراد می توانند در دوره مورد نظر خود ثبت نام کرده و دوره های آموزشی را کامل کنند. این دوره ها به صورت رایگان و با هزینه در دسترس هستند.

پرداخت عوارض

یکی از بخش های سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد پرداخت عوارض است کاربران این سایت میتوانند با وارد کردن کد پروژه و شماره مالک به پرداخت عوارض اقدام کنند.

ارجاع کار نظارت

یکی دیگر از خدماتی که در سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد  ارائه میشود ارجاع کار نظارت است که این خدمت به دلیل قانون ومقررات و شیوه نامه های خود، نیاز به مطالعه دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد به طور کامل از این بخش مطلع شوید.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام پزشکی irimc.org

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در مورد سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد در اختیار شما مهندسین عزیز قرار دهیم. اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان سوال یا ابهامی در مورد سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد  دارید، می توانید با زومیک تماس بگیرید.

سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

آدرس سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد، kbeng.ir است.

خیر شما میتوانید با مراجعه به متن این مقاله و مطالعه آن از خدمات دارای عضویت و بدون عضویت این سایت مطلع شوید برای مثال مطلع شدن از اخبار و نشریه های این سایت به صورت کاملا رایگان و آزاد است ولی استفاده های مهندسی و نقشه برداری و… نیازمند ورود اعضا است.

بله یکی از خدمات این وب سایت آموزش است. شما می توانید از دوره های آموزشی این وب سایت استفاده کرده و پس از آموزش و یادگیری در این سامانه، در آزمون شرکت کرده و نتیجه آزمون را مشاهده نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویر احمد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا