سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402

دانش آموزان علاقمند به ادامه تحصیل در دبیرستان های فرهنگ می توانند در بازه زمانی معین برای ثبت نام به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران با نشانی اینترنتیazmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ اقدام نمایند.

مدارس فرهنگ از جمله مدارس برتر در سطح کشور هستند که هر ساله با برگزاری آزمون ورودی اقدام به جذب دانش آموز برای تحصیل در رشته علوم انسانی می نمایند.

مدارس فرهنگ جز مدارس نمونه دولتی در کشور محسوب می شوند و دانش آموزان علاقمند به تحصیل در رشته علوم انسانی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در خصوص مدارس فرهنگ، سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران، نحوه ثبت نام و … خواهیم پرداخت.

%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87 %D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87 %D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC %D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%87%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86 1

سایت ثبت نام دبیرستان فرهنگ تهران

مدارس فرهنگ نوعی از مدارس نمونه دولتی در سطح کشور هستند که دانش آموزان رشته علوم انسانی می توانند در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند.

این مدارس از جمله مدارس نمونه دولتی بوده و در تعدادی از شهرهای کشور در حال فعالیت و آموزش می باشند. دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس استان های تهران، کرمان، مشهد و اصفهان می توانند در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند.

در مدارس فرهنگ دروس اصلی و مهم رشته علوم انسانی با توجه و دقت ویژه تری آموزش داده می شود. البته این مدارس نیز طبق برنامه درسی ملی به آموزش دانش آموزان می پردازند ولی همان طور که گفته شد دروس علوم انسانی به طور تخصصی و ویژه تری در این مدارس آموزش داده می شود.

برای پذیرش و ادامه تحصیل در دبیرستان های فرهنگ استان تهران، دانش آموزان ابتدا باید در آزمون ورودی  این مدارس ثبت نام نموده و پس از شرکت در جلسه آزمون در صورت قبولی و کسب حد نصاب های لازم برای حضور و نام نویسی اقدام نمایند.

دانش آموزان ساکن در استان تهران باید برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ می بایست به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران مراجعه نموده و برای ثبت نام خود اقدام نمایند. سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir در دسترس بوده و دانش آموزان باید در بازه زمانی مقرر به این سامانه مراجعه نمایند.

آزمون رغبت و توانایی که هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش برای اینکه دانش‌آموزان انتخاب رشته نهم به دهم دقیق‌تر و بهتری داشته باشند، طرح هدایت تحصیلی را ایجاد کرده است. آزمون رغبت و توانایی  هم یکی از مهم‌ترین مراحل این طرح شناخته می‌شود. دانش‌آموز در پایان مقطع نهم، باید برای ادامه مسیر تحصیلی خود یک تصمیم مهم بگیرد و از میان رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، یک رشته را انتخاب کند.

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ تهران azmoon.tehranedu.ir

مدارس فرهنگ جز مدارس با کیفیت و دارای سطح آموزشی خوب در کشور می باشند که تنها در رشته علوم انسانی اقدام به پذیرش دانش آموز می نمایند.

این مدارس از طریق برگزاری آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموز می نمایند و دانش آموزان استان های تهران، اصفهان، کرمان و مشهد می توانند بعد از انجام مراحل در سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده بعد از کسب حد نصاب لازم در این مدارس ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

دانش آموزانی که تمایل به تحصیل در مدارس فرهنگ دارند می بایست دارای شرایط لازم باشند. دانش آموزان مقطع نهم تنها در صورت داشتن این شرایط می توانند در آزمون ورودی مدارس فرهنگ ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ استان تهران به این شرح است.

  • دانش آموز باید در پایه تحصیلی نهم مشغول به تحصیل باشد.
  • به دست آورن حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول
  • کسب معدل 17 در نوبت پایانی پایه نهم

 دقت داشته باشید که گزینش دانش آموزان در پایه دهم مدارس فرهنگ بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم دانش آموزان می باشد. معدل کل کسب شده توسط دانش آموز دارای 50 درصد تاثیر و نمره کسب شده در آزمون ورودی نیز 50 درصد در پذیرش و جذب نهایی دانش آموزان تاثیر دارد.

 

زمان ثبت نام مدارس فرهنگ تهران azmoon.tehranedu.ir

دانش آموزان علاقمند به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1402 – 1403 باید در زمان مقرر شده برای ثبت نام با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

این داوطلبان باید برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ به سامانه azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

تاکنون به طور دقیق زمان ثبت نام مدارس فرهنگ تهران اعلام نشده است ولی از آنجایی که ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در سال گذشته در اواخر فروردین ماه آغاز شد و تا اردیبهشت نیز ادامه داشت ( از 24 فروردین تا 6 اردیبهشت ) پیش بینی می شود ثبت نام مدارس فرهنگ در سال تحصیلی 1402 – 1403 نیز در همین بازه ی زمانی انجام پذیرد.

در صورت اعلام دقیق زمان ثبت نام مدارس فرهنگ در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

 

راهنمای نحوه ثبت نام در مدارس فرهنگ تهران 1402

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ تهران باید در زمان دقیقی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران برای انجام ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام اولیه در آزمون ورودی مدارس فرهنگ از طریق سایت اینترنتی azmoon.tehranedu.ir و مراجعه به این سامانه انجام می پذیرد

دانش آموزان بعد از مراجعه به این سامانه باید نسبت به بارگذاری مدارک درخواست شده و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند همچنین برای شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ تهران باید هزینه آزمون را نیز به صورت اینترنتی واریز نمایید.

دانش آموزان برای انجام ثبت نام مدارس فرهنگ تهران می توانند از طریق سامانه azmoon.tehranedu.ir اقدام نموده و یا می توانند به صورت حضوری به یکی از مدارس فرهنگ مد نظر خود مراجعه کرده و برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس فرهنگ تهران

در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ تهران بیان شده است.

داوطلبان برای انجام ثبت نام خود باید پیش از ثبت نام تمامی مدارک لازم را آماده نموده و بعد برای انجام ثبت نام اقدام کنند تا در طول مراحل به مشگل برنخورند.

  • 2 قطعه عکس 3 در 4

  • تکمیل تقاضانه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ
    کارنامه نیمسال اول سال تحصیلی

  • کپی شناسنامه

  • پرداخت هزینه شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ

 

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402 – 1403

دانش آموزانی که پیش از این و در بازه های زمانی مقرر شده اقدام به نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس نموده اند ولی اطلاعات خود را به صورت اشتباه در این سانه ثبت کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس فرهنگ تهران از تاریخ 22 خرداد 1402 تا 27 خرداد ماه می باشد. این داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام اقدام به ویرایش و تصحیح اشتباهات در این بازه زمانی نمایند.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران ، زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ، شرایط لازم برای ثبت نام و … پرداختیم . در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید سوالات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال نمایید. کارشناسان این مجموعه بعد از دریافت پیام ، به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در همین صفحه به اشترک بگذارید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران azmoon.tehranedu.ir کلیک کنید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402

دانش آموزان استان تهران می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران با آدرسazmoon.tehranedu.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. نحوه ثبت نام در مقاله بالا ارائه شده است.

شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ منوط به اخذ معدل مورد نظر می باشد. در متن بالا اطلاعات بیشتری داده شده است.

در خصوص زمان ثبت نام مدارس فرهنگ تهران در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا