سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی srd.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی srd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی – portal.srd.ir

سامانه وام علوم پزشکی که توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران برا رفاه و ارائه خدمات غیرحضوری در زمینه وام برای دانشجویام علو پزشکی راه اندازی شده است. این سامانه جهت وام گرفتن دانشجویان محترم با portal srd ir قابل دسترس می باشد. در ادامه مقاله می پردازیم به نحوه ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی و آموزش کامل سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی به آدرس اینترنتی portal.srd.ir یک سایت رسمی درخواست وام برای تمام دانشجویان علوم پزشکی می باشد.

نحوه ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی

گاهی وقتا پیش می آید دانشجو، در طول دوران تحصیلات خود برای گذراندن زندگی شخصی و تحصیلی خود مشکل مالی برای او پیش می آید به همین دلیل وزارت بهداشت برای متقاضیانی که نیاز به وام دارند سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت srd.ir portal.srd.ir راه اندازی کرده است تا بتواند برای رفع نیاز دانشجو قدمی بر دارد. این سامانه غیر از وام های تحصیلی، تسهیلاتی را به عنوان ودیعه مسکن و وام تولد فرزند برای دانشجویان علوم پزشکی فراهم ساخته در ادامه مقاله می پردازیم به نحوه ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی  در سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت.

جهت ثبت نام وام دانشگاهی علوم پزشکی می بایست مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا نحوه ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی باید طبق کلیپ زیر در مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود آدرس portal.srd.ir را جستجو کنید.

اکنون در قدم بعدی باید طبق فیلم بالا شماره دانشجویی را بعنوان نام کاربری و شماره کد ملی را بعنوان رمزعبور وارد کنید. سپس بعد از اینکه کادر مورد نظر خود را تکمیل کردید باید استان که در آن تحصیل میکنید را انتخاب کنید.

در قدم آخر می بایست کادر مربوط به کلمه امنیتی را پر کرده و بر روی گزینه “ورود” کنید اکنون شما وارد پنل شخصی خود در سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی شده اید.

با ورود به پنل شخصی خود می توانید در زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی برای ثبت نام اقدام کنید. در ادامه از زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی برای تمامی استان های کشور اقدام کنید.

زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی

طبق اخبار اعلام شده رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد.

  • به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی برای سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

 

  • وی با بیان اینکه تنها رسالت صندق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است اظهار داشت : تمام تلاش ما این است که در زیرساخت های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان عزیز بتوانند با ارامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.
  • رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج ، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می توانند طبق دستور العمل اجرایی جهت ثبت نام اقدام نمایند و از فوائد این وام ها بهره مند شوند.

 

  • رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت نام دانشجویان برای وام های ابلاغ شده تشریح کرد: دانشجویان عزیز می توانند حداکثر تا 30 دی ماه جهت ثبت نام وام تحصیلی، تا 15 دی ماه برای وام های ضروری و ودیعه مسکن و تا 5 اسفندماه برای ثبت نام وام های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام نمایند.

پرداخت اقساط وام دانشگاه علوم پزشکی

پرداخت اقساط وام در سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir تعداد اقساط و میزان مبلغی که دانشجویان می بایست در هر ماه برای وام وزارت بهداشت پرداخت نمایند توسط سایت صندوق رفاه دانشجویی علوم پزشکی مشخص می گردد. دانشجویان پس از دریافت وام، می بایست به پرداخت بدهی صندوق رفاه دانشجویی اقدام کنند.

کلیپ آموزشی پرداخت اقساط وام در سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir

برای رفاه کار کاربران نحوه پرداخت اقساط وام در سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir را بصورت ویدیو برای شما عزیران تهیه کرده ایم تا زمان شما گرفته نشود.

در قدم اول بر روی گزینه “میزخدمت” فلش موس را قرار دهید سپس بر روی گزینه  “مشاهده بدهی – پرداخت اقساط” کلیک کنید. در قدم آخر در صفحه جدیدی که برای شما باز شده است انتهای توضیحات بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید. اکنون شما به تصویر زیر انتقال پیدا خواهید کرد.

نکته مهم : دانش آموخته عزیز

موارد ذیل از طریق این سامانه قابل اجرا می باشد

–         مشاهده جزئیات بدهی در مقاطع تحصیلی گوناگون

–         پرداخت اقساط بدهی در دوران بعد از فارغ التحصیلی

–         درخواست صدور مجوز از صندوق رفاه

–         مشاهده جدول اقساط بازپرداخت بدهی

توجه: تنها در صورتی که نیاز به تسویه حساب کامل دارید کل مانده بدهی خود را یکجا پرداخت نمائید. در غیر اینصورت امکان استرداد وجه امکانپذیر نمی باشد.

ثبت درخواست وام دانشگاه علوم پزشکی

اگر شما هم متقاضی درخواست ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی هستید می بایست در قدم اول وارد سامانه srd.ir شده بر روی گزینه ” میز خدمت ” کلیک کنید. اکنون برای شما یه لیست از خدمات این سامانه باز می شود شما می بایست بر روی گزینه ” پورتال تسهیلات دانشجویی ” کلیک کنید تا انتقال داده شوید به یه صفحه جدید مطابق با تصویر زیر

رزرو اینترنتی مهمانسرای علوم پزشکی تهران

نام دانشگاه خود را از لیست ارائه شده در پروتال دانشجویی صندوق رفاه انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی ، گزینه ” ورود ” را انتخاب نمایید.

در ادامه با تکمیل فرم های مربوط به ثبت اطلاعات شخصی و تحصیلی و انتخاب وام مورد نیاز خود می توانید در صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت ثبت نام کرده و منتظر زمان دریافت وام باشید.

سؤالات متداول سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی srd.ir

با مراجعه به آدرس رسمی سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت WWW.srd.ir

آموزش 0 تا 100 دریافت وام  در سایت srd.ir در مقاله موجود می باشد لطفا مطالعه کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (45 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی srd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا