پورتال سایت ایران اروپا iran-europe.net

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پورتال سایت ایران اروپا iran-europe.net

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام ایران اروپا

یکی از موسسات معتبر و کارآمد در زمینه آموزش زبان انگلیسی موسسه زبان ایران و اروپا است. این موسسه یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در غرب تهران می باشد که با داشتن تعداد زیادی زبان آموز، از بزرگترین موسسات آموزش زبان در کشور به حساب می آید.

موسسه زبان ایران و اروپا یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در کشور است که در سال 1388 تاسیس شده است و در غرب تهران به ارائه خدامات و آموزش به زبان آموزان می پردازد.

این موسسه به ارائه خدمات مختلفی در حوزه آموزش زبان انگلیسی به مراجعه کنندگان می پردازد، با مراجعه به سایت پورتال ایران اروپا با آدرس اینترنتی iran-europe.net می توانید از  خدمات مختلفی که در این سامانه ارائه شده از جمله شرکت در دوره های آنلاین، شرکت در آزمون تعیین سطح به صورت آنلاین و …. بهره برد

در ادامه به معرفی بیشتر این موسسه و سایت متعلق به این موسسه خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

سایت موسسه ایران اروپا Iran-europe.net ثبت نام ایران اروپا

 سایت پورتال ایران اروپا iran europe portal

موسسه ایران و اروپا یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در کشور است که در طول هر ترم تعدادی زیادی زبان آموز به آموزش زبان انگلیسی در این موسسه مشغول می باشند. این موسسه ارائه دهنده دوره های مختلف اموزش زبان انگلیسی با هدف پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی جهت امتحانات بین المللی با ارائه بهترین کیفیت به زبان آموزان است. این موسسه در زمینه فعالیت خود موفق به اخذ جوایز زیاد در سطوح مختلف شده است.

آموزش های موسسه زبان ایران و اروپا ( ایران اروپا پورتال ) برای رده های سنی مختلف ارائه می شود و هر کدام از زبان آموزان در رده های سنی مختلف از کتاب ها ، روش ها ومتد مخصوص خود برای آموزش زبان انگلیسی بهره خواهند برد.

این موسسه دارای دو شعبه در غرب تهران می باشد.

برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات مختلف در زمینه های گوناگون، موسسه زبان ایران و اروپا اقدام به راه اندازی سایت موسسه ایران و اروپا با آدرس اینترنتی iran-europe.net  نموده است. افراد می توانند با مراجعه به این سامانه ، از خدمات و امکانات ارائه شده آن استفاده نمایند.

پورتال موسسه ایران اروپا دارای بخش های مختلفی بوده و به ارائه خدمات مختلفی می پردازد.

ورود به پورتال ایران اروپا iran-europe.net

پورتال ایران اروپا iran-europe.net یکی از موسسات فعال در امر آموزش زبان انگلیسی است که به آموزش زبان در سطوح مختلف سنی می پردازد . این موسسه به طور خاص بر روی آموزش زبان انگلیسی تمرکز داشته و دوره های جامعی  برای آزمون های آیلتس، تافل و… برگزار می نماید.

موسسه زبان ایران و اروپا برای ارائه خدمات بهتر به زبان آموزان به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه موسسه ایران اروپا نموده است. برای بهره گیری از خدمات این سامانه به صورت غیر حضوری لازم است به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به پورتال موسسه ایران اروپا، ایران اروپا پورتال ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی iran-europe.net را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

پس از سرچ عبارت مذکور، به طور مستقیم به پورتال ایران اروپا وارد خواهید شد.

پورتال موسسه ایران اروپا
پورتال موسسه ایران اروپا

  • بعد از ورود به این سامانه یعنی پورتال ایران اروپا iran europe portal ، برای وارد شدن به حساب کاربری خود در پرتال موسسه ایران و اروپا بر روی گزینه پروفایل زبان آموز کلیک نمایید.

به حساب کاربری موسسه زبان ایران و اروپا

  • بعد از ورود به صفحه پورتال ایران اروپا iran europe اطلاعات خواسته شده از جمله کد دانش آموزی / کد دانشجویی و کلمه عبور خود را در جای مخصوص وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
ورود به پورتال موسسه ایران اروپا
ورود به پورتال موسسه ایران اروپا

بعد از ورود اطلاعات خواسته شده خواهید توانست به صفحه کاربری خود در سایت موسسه ایران و اروپا وارد شوید.

نحوه ثبت نام در موسسه زبان ایران و اروپا iran-europe.net

برای ثبت نام در موسسه زبان ایران و اروپا باید به صورت حضوری به این موسسه مراجعه نمایید. البته دقت داشته باشید که ثبت نام در این موسسه به صورت تلفنی و حضوری انجام خواهد گرفت و اگر شرایط ثبت نام به صورت حضوری را ندارید می توانید با شماره های موسسه نیز تماس بگیرید.

بعد از ثبت نام در موسسه زبان ایران و اروپا  باید نسبت به انجام مرحله تعیین سطح اقدام نمایید.

برای انجام تعیین سطح و مشاوره تلفنی می توانید به سایت موسسه زبان ایران و اروپا مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن خود منتظر تماس کارشناسان این مجموعه باشید.

 برای انجام تعیین سطح به صورت حضوری نیز می توانید در زمان های مشخص شده به شعب این مجموعه مراجعه نمایید.

همچنین با مراجعه به پورتال موسسه زبان ایران و اروپا می توانید نسبت به انجام مرحله تعیین سطح خود اقدام کنید برای این کار بعد از ورود به پورتال موسسه زبان ایران و اروپا بر روی گزینه تعیین سطح آنلاین کلیک کرده و مراحل تعیین سطح خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهید.

پورتال اختصاصی ایران اروپا
پورتال اختصاصی ایران اروپا

پس از انجام مرحله تعیین سطح به هر یک از روش های گفته شده، بر اساس اهداف، سطح یادگیری و بازه زمانی مد نظر برای آموزش زبان انگلیسی، کارشناسان این مجموعه مشاوره هایی در زمینه بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی و بهترین دوره برای دستیابی به اهداف، به شما ارائه خواهند نمود.

کلاس های آنلاین موسسه زبان ایران و اروپا

یکی از خدمات ارائه شده از سوی موسسه زبان ایران واروپا، امکان ارائه کلاس های آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین می باشد. بسیاری از زبان آموزان در  رده های سنی مختلف ممکن است امکان شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری را نداشته و در صدد شرکت در کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری می باشند. این افراد می توانند از این خدمت ارائه شده بهره برده و در کلاس های آنلاین موسسه زبان ایران و اروپا شرکت نمایند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی آنلاین موسسه ایران و اروپا حاصل سال ها تحقیق و توسعه بخش های مختلف این مجموعه می باشد.

جالب است بدانید که حدود 20 هزار نفر زبان آموز از کشورهای مختلف مانند چین، مالزی، امارات، روسیه، آلمان، فرانسه و…. در کلاس های آنلاین موسسه زبان ایران اروپا مشغول به تحصیل می باشند.

با شرکت در کلاس های آنلاین این موسسه، خواهید توانست امکانات و کیفیت آموزشی حتی بیشتر از کلاس های حضوری دریافت نمایید.

کلاس های آنلاین این موسسه به صورت Interactive بوده و هیچ  گونه محدودیتی برای استادان و زبان آموزان برای  پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و… وجود ندارد و در واقع هیچ تفاوتی میان کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری وجود نخواهد داشت

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی این مجموعه نیز به صورت اختصاصی به ارائه امکانات می پردازد و دارای ویژگی های خاصی می باشد.

نکته قابل توجه در کلاس های آنلاین موسسه ایران و اروپا این است که زبان آموزان دوره های آنلاین ، همواره و در طول ترم آموزشی مورد آزمون و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

شعب موسسه زبان ایران و اروپا

موسسه زبان ایران و اروپا یکی از مراکز معتبر آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور است که اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش زبان به صورت حضوری و غیر حضوری می نماید.

این موسسه دارای دو شعبه در غرب تهران می باشد. شعب موسسه زبان ایران و اروپا به این ترتیب می باشد

شعبه مرکزی: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس

شعبه صادقیه: تهران، ابتدای خیابان ستار خان، روبروی مرکز خرید گلدیس

موسسه زبان ایران و اروپا یکی از مراکز فعال و معتبر آموزش زبان انگلیسی در سطح کشو است که در طول ترم های تحصیلی اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین می نماید .

 پورتال اختصاصی موسسه زبان ایران و اروپا با آدرس اینترنتی iran-europe.net به ارائه و شرح امکانات و خدمات این موسسه آموزشی می پردازد.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این موسسه یا ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

سؤالات متداول پورتال سایت ایران اروپا iran-europe.net

اگر شما نیز قصد ورود به پورتال ایران اروپا iran europe portal را دارید کافیست طبق آموزش درج شده در سایت به سامانه ایرن اروپا وارد شده و گزینه ورود را کلیک کنید. یا آدرس پرتال آن را سرچ کنید.  https://iran-europe.academy/ این  ادرس اصلی پورتال ایران و اروپا می باشد.

اگر شما نیز قصد ورود به سایت  iran europe را دارید کافیست طبق آموزش درج شده در سایت به سامانه ایرن اروپا وارد شده و گزینه ورود را کلیک کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پورتال سایت ایران اروپا iran-europe.net

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا