سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد سامانه ای است که برای ارائه خدمات مختلف به دانشجویان دانشگاه آزاد واحد الکترونیک راه اندازی شده است. دانشجویان این واحد می توانند با ورود به این سامانه برای انجام ثبت نام، شرکت در امتحانات پایان ترم، حضور در کلاس درس و … اقدام نمایند.

در این مقاله درباره ی سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir ، نحوه ورود به این سامانه، امکانات و خدمات مختلف آن و … به طور کامل توضیح خواهیم داد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اولین و بزرگترین دانشگاه مجازی در سطح کشور محسوب می شود که در حوزه تحصیلات آنلاین پیشگام بوده و از سال 1384 شروع به فعالیت نموده است.

دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی با شعار آموزش عالی توانسته است قدم های مهمی برای ایجاد شرایط مناسب برای علاقمندان به تحصیل بردارد. دانشجویان این واحد دانشگاهی از هر قشر و طبقه ای بوده و می توانند به صورت غیر حضوری و بدون وجود هیچ گونه محدودیتی اقدام به ادامه تحصیل در این دانشگاه نمایند. نکته جالب و قابل توجه این است که علاوه بر ایرانیان، علاقمندان به تحصیل در دیگر نقاط جهان نیز می توانند به صورت غیر حضوری در این دانشگاه به ادامه تحصیل مشغول شوند.

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت انجام امور و ارائه امکانات مختلف به دانشجویان این واحد دانشگاهی سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد را با نشانی اینترنتی ec.iau.ir راه اندازی نموده است.

دانشجویان برای انجام امور مختلف مانند شرکت در کلاس های درسی و جلسه امتحان، انجام ثبت نام، امور مربوط به دانشگاه، آگاهی از اخبار و اطلاعیه ها و … می توانند به سامانه مراجعه نمایند.

 

ورود به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

کلیه داوطلبانی که امکان مراجعه حضوری به دانشگاه و ادامه تحصیل را ندارند می توانند برای ادامه تحصیل آنلاین در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

تمام امور دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی ، از زمان ثبت نام تا ورود به مرحله فارغ تحصیلی به صورت الکترونیکی و از طریق سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد انجام می گیرد. بنابراین این دانشگاه فرصت خوبی را برای افرادی که علاقمند به ادامه تحصیل بوده ولی امکان حضور در کلاس های درس حضوری را ندارند فراهم می سازد.

 برای ورود به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ec.iau.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به این سایت وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

با استفاده از لینک زیر هم می توانید به طور مستقیم و بدون طی مراحل گفته شده به این سامانه وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

امکانات سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

همان طور که اشاره شد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد فضایی مناسب برای تحصیل داوطلبان و علاقمندان به تحصیل به صورت آنلاین راه اندازی شده است.

تدریس در دانشگاه با بهره گیری از فضای مجازی وبه صورت آنلاین خواهد بود، دروس تدریسی در این واحد دانشگاه آزاد به صورت آنلاین و 24 ساعته برای دانشجویان بارگذاری خواهد شد.

دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانند برای بهره گیری از خدمات مختلف این دانشگاه به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی ec.iau.ir مراجعه نمایند.این سامانه دارای بخش ها و قسمت های مختلفی بوده وخدمات جامع و مفیدی را به کاربران ارائه می نماید.

با مراجعه به این سامانه می توانید آخرین اخبار و اطلاعیه ها را مطالعه نمایید و در مورد بازه های زمانی و موارد مورد نیاز کسب اطلاع نمایید.همچنین برای پذیرش و ثبت نام در مقاطع مختلف واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانید از طریق این سامانه اقدام کنید.

ثبت نام در سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

یکی از بخش های مهم و مفید سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ، مربوط به سامانه های مرتبط با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد است.

خدمات الکترونیک سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

با استفاده از سامانه های موجود در این قسمت می توانید برای انجام امور مختلی اقدام نموده و به سامانه های زیادی نظیر سامانه پژوهشیار، سامانه آموزشیار، سامانه خدمات الکترونیکی، سامانه پاسخگویی و … دسترسی پیدا نمایید.

همچنین از قسمت مشخص شده و با کلیک بر روی گزینه ها نیز می توانید به تمامی سامانه های مورد نیاز دانشجویان، کارکنان و اساتید دسترسی داشته باشید.

امکانات سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، سامانه ی است که در راستای ارائه خدمات مختلف به دانشجویان دانشگاه آزاد واحد الکترونیک ایجاد شده است، دانشجویان با ورود به این سامانه می توانند از امکانات این سایت استفاده نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه ، امکانات و خدمات مختلف و و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد سامانه ای است که به ارائه خدمات مختلف به دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از جمله امکان ثبت نام الکترونیکی، دسترسی به پورتال های مجازی، انتشار اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه، ثبت تیکت سوال و … می پردازد.

با استفاده از آدرس اینترنتی ec.iau.ir می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ec.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا