دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

دانش آموزانی که پیش از این در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام نموده اند می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون این مدارس برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام کنند.

مدارس تیزهوشان جز مدارس تحصیلی برتر در سطح کشور بوده  که هر ساله داوطلبان زیادی خواستار ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس هستند. از آنجایی که دانش آموزان زیادی متقاضی ورود به این مدارس هستند برای ورود به این مدارس هر ساله آزمون ورودی برگزاری گردد.

دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در صورت کسب حد نصاب های لازم می توانند در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند.

دانش آموزانی که پیش از این در زمان مقرر برای ثبت نام و انجام مراحل شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان، ثبت نام نموده اند می بایست در تاریخ مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به سایت اعلام شده مراجعه نموده و برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 اقدام نمایند. در ادامه در این خصوص اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

 کنترل کارت ورود به آزمون داوطلبان آزمون سمپاد و نمونه دولتی(پایه ششم/نهم)توسط مدیر قابل توجه مدیران مدارس دوره ابتدایی(پایه ششم) مدیران مدارس دوره متوسطه اول (پایه نهم)  در صورتی که کارت های ورود به آزمون دانش آموزان فاقد عکس می باشد، در اسرع وقت(قبل از آزمون) عکس دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدیر‌ مدرسه بارگذاری شود.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

طبق اخبار اعلام شد آزمون تیزهوشان در سایت مای مدیو دات آی آر برگزار میشود. برای خوانندن مطالبی چون : 

  • ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – my medu.ir
  • زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در my medu.ir
  • تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
هر آن چه باید برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir و شرکت در آزمون تیزهوشان بدانید، کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

دانش آموزان داوطلب حضور در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم می بایست پیش از برگزاری جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند تا بتوانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نمایند. در صورت به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلبان نخواهند توانست در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کرده و در واقع مجاز به شرکت در جلسه آزمون نمی باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در جلسه آزمون الزامی می باشد و داوطلبان می بایست حتما نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 اقدام نمایند.

دانش آموزانی که پیش از این برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام نموده بوده و بعد از انجام مراحل کد رهگیری ثبت نام را دریافت کردند می توانند با ورود اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 اقدام نمایند.

کارت آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم متقاضیان برای شرکت در آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم می‌توانند با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد را دریافت کنند. زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه اول تیرماه سال جاری و زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ساعت ۹ صبح جمعه دوم تیرماه سال جاری است.

کارت ورود به جلسه آزمون حاوی اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی داوطلب، مشخصات مربوط به پایه تحصیلی، عکس متقاضی، اولویت مدارس انتخاب شده توسط داوطلب و آدرس دقیق حوزه امتحانی محل برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد.

دریافت کارت ورود به آزمون استعدادهای درخشان ونمونه دولتی سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ استعدادهای درخشان (سمپاد) پایه های هفتم و دهم

نمونه دولتی پایه دهم داوطلبان میتوانند با مراجعه به درگاه My.medu.ir  انتخاب نقش دانش آموز  انتخاب آیکن آزمون سمپاد / آزمون مدارس نمونه دولتی کارت حضور در آزمون را دریافت نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 معمولا چند روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان (حدود یک هفته الی پنج روز پیش از برگزاری آزمون ) داوطلبان می توانند به سایت اعلام شده مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دریافت کنند. همان طور که پیش از این اعلام شد تا کنون زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مشخص نشده است ولی معمولا حدود یک هفته الی پنج روز پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه منتشر شده و داوطلبان باید برای تهیه و پرینت از این کارت اقدام نمایند.

در صورت اعلام تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان در این خصوص اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

داوطلبان باید در هنگام ثبت نام کد رهگیری ثبت نام را در پایان مراحل دریافت کرده و به عبارتی ثبت نام خود را نهایی نموده باشند بعد از انجام این مرحله خواهند توانست پیش از برگزاری آزمون برای مشاهده و پرینت از کارت آزمون خود اقدام کنند

داوطلبان می بایست با ورود به سایت پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون 1402 – 1403 را دریافت کنند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir وارد شوید. گزینه آموزشی را انتخاب نمایید.

از میان گزینه های موجود در صفحه بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه کلیک کنید.

بعد از این در صفحه جدید با ورود اطلاعات درخواست شده از جمله نام کاربری و کلمه عبور می توانید کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنید.

 دانش آموزان ثبت نام شده در آزمون ورودی سمپاد می رساند، سامانه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون‌هاي ورودي پايه‌هاي هفتم و دهم مدارس استعدادهاي درخشان سال تحصيلي ۱۴۰۳-۱۴۰۲، به آدرس my.medu.ir   از تاريخ   ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ تا  ۱۴۰۲/۰۴/۰۱، فعال استدانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند نسبت به  دریافت کارت خود اقدام کنند. آزمون‌ پايه هفتم در تاريخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ و آزمون پايه دهم در تاريخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم

دانش آموزان متقاضی ورود به مقطع دوم متوسطه در مدارس تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت اعلام شده در بازه زمانی مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا حدود یک هفته الی پنج روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. و داوطلبان این مقطع باید در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت پادا pada.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 ابتدا به سایت پادا pada.medu.ir مراجعه نمایید.

بعد از ورود به این سامانه بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید.

دانش آموزان می توانند با استفاده از گزینه دریافت کارت آزمون تیزهوشان و ورود اطلاعات کاربری خود کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

دقت داشته باشید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان دهم باید هزینه شرکت در آزمون را پرداخت نموده باشید تا بعد از انجام این مرحله بتوانید کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنید.

معمولا در هنگام انتشار دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان تمامی بازه های زمانی از جمله بازه زمانی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز به طور دقیق اعلام می گردد. پس از اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این مقاله به توضیح در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم و دهم ، نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … پرداختیم در صورتیکه سوال یا ابهام در این خصوص دارید می توانید از قسمت کامنت ها ، سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید از همین قسمت، نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان بعد از انجام ثبت نام خود در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پیگیر اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان هستند تا بتوانند با اطلاع از بازه زمانی دقیق برگزاری آزمون برای انجام برنامه ریزی و شرکت در این آزمون به صورت هدفمند تر و هوشمندانه تر قدم بردارند.

سؤالات متداول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 - 1403

 دانش آموزان ثبت نام شده در آزمون ورودی سمپاد می رساند، سامانه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون‌هاي ورودي پايه‌هاي هفتم و دهم مدارس استعدادهاي درخشان سال تحصيلي ۱۴۰۳-۱۴۰۲، به آدرس my.medu.ir   از تاريخ   ۱۴۰۲/۰۳/۲۵تا  ۱۴۰۲/۰۴/۰۱، فعال استدانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند نسبت به  دریافت کارت خود اقدام کنند.  آزمون‌ پايه هفتم در تاريخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ و آزمون پايه دهم در تاريخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۲برگزار خواهد شد.

معمولا داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون می توانند با مراجعه به سایت اعلام شده ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. در مقاله بالا در این خصوص اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم می بایست به سایت پادا دانش آموزی pada.medu.ir مراجعه کنند.

بله، در صورت بروز اشتباه داوطلبان می توانند برای ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در بازه های زمانی اعلام شده اقدام کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا