زمان ثبت نام تیزهوشان 1402- 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان ثبت نام تیزهوشان 1402- 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402- 1403

یکی از پرسش های مهم داوطلبان ورود به مدارس تیز هوشان در خصوص زمان ثبت نام تیزهوشان در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. در این مطلب به توضیح در رابطه با زمان ثبت نام تیزهوشان خواهیم پرداخت.

مدارس تیزهوشان جز بهترین مدارس سطح کشور هستند و هر ساله دانش آموزان زیادی برای بهره مندی از سطح تحصیلی این مدارس در صدد ورود به مدارس تیزهوشان سراسر کشور هستند.

بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند فرزندانشان برای استفاده از امکانات و خدمات مختلف مدارس تیزهوشان در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند. دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان یا همان سمپاد دارای پایه و سطح علمی بالایی هستند به گونه ای که هر ساله بسیاری از دانش آموزان این مدارس موفق به کسب رتبه های برتر و قبولی در دانشگاه ها و رشته های برتر سراسر کشور می شوند.

در این مقاله به پرسش بسیاری از دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان در خصوص زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره شد هر ساله دانش آموزان زیادی برای ورود به مدارس تیزهوشان سراسر کشور داوطلب می شوند. سطح علمی و کیفیت آموزشی در مدارس تیز هوشان بالا بوده و ساعت حضور دانش آموزان در مدرسه، سطح آموزش و امکانات موجود در این مدارس بیشتر از سطح مدارس معمولی است. معمولا هر ساله دانش آموزن مدارس تیزهوشان در کنکور سراسری و المپیادهای علمی سطح کشور رتبه های برتر و درخشانی را به دست می آورند.

داوطلبان برای ورود به این مدارس می بایست در زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نموده و پس از کسب حد نصاب لازم می توانند به این مدارس راه پیدا نمایند. مدارس تیزهوشان هر ساله برای ورود به متوسطه دوم اقدام به برگزاری آزمون می نمایند و داوطلبان پایه تحصیلی نهم به دهم می توانند پس از قبولی در این آزمون به مدارس تیزهوشان راه پیدا نمایند.

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 - 1403

 دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان می بایست در بازه های زمانی مشخص و در زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 به سایت ثبت نام مراجعه نموده و برای انجام مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی اقدام نمایند.

در سال های گذشته دانش آموزان می بایست برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به سایت hoosh.medu.ir  و برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه می نمودند ولی هنوز از سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 اطلاع دقیقی در دسترس نیست. ممکن است ثبت نام این مدارس در سال جدید از طریق سایت my.medu.ir انجام پذیرد. درصورت اعلام و مشخص شدن سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

 

طبق اطلاعیه جدید منتشر شده ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سال 1402 – 1403 از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش یا همان سامانه مای مدیو انجام می پذیرد.

 

در ادامه این مطلب در خصوص زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 ششم به هفتم و زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 نهم به دهم بیشتر توضیح خواهیم داد.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

طبق اخبار اعلام شد آزمون تیزهوشان در سایت مای مدیو دات آی آر برگزار میشود. برای خوانندن مطالبی چون : 

  • ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – my medu.ir
  • سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در my medu.ir
  • تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
هر آن چه باید برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir و شرکت در آزمون تیزهوشان بدانید، کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان حضور در مدارس تیزهوشان هفتم باید توجه داشته باشند که برای ورود به مدارس تیزهوشان ششم به هفتم آزمون ورودی برگزار نمی شود و ورود به این مدارس در این پایه تحصیلی صرفا بر اساس شرکت در آزمون هوش و سنجش استعداد انجام می گیرد.

از این رو دانش آموزان داوطلب پایه ششم به هفتم می بایست در زمان مقر شده برای ثبت نام مدارس تیزهوشان به سایت ثبت نام مراجعه نموده و با تکمیل فرم و انجام بقیه مراحل نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم برای سال تحصیلی 1402 – 1403 از تاریخ 15 فروردین 1402 تا تاریخ 25 فروردین 1402 می باشد و داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد می بایست در این بازه زمانی برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند.

 

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم از طریق مراجعه به سایت ثبت نام در بازه زمانی مقرر انجام خواهد گرفت. پیش از این ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می گرفت ولی تاکنون برای سال تحصیلی جدید در خصوص سایت ثبت نام مدارس تیز هوشان اطلاع دقیقی در دسترس نیست و ممکن است ثبت نام این مدارس در سال 1402 از طریق سایت my.medu.ir انجام گیرد.

 ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 1402 در فروردین ماه می باشد. طبق اعلام جدید زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم از تاریخ 15 فروردین تا 25 فروردین 1402 می باشد. داوطلبان شرکت در آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم می بایست در طول بازه زمانی اشاره شده برای انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 

در این مقاله به شرح و توضیح در خصوص زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 پرداختیم در صورتی که سوالی دارد می توانید از طریق کامنت سوال خود را با کارشناسان این مرکز درمیان بگذارید. همچنین می توانید از همین طریق سوالات، نظرات و انتقادات خود ارسال نموده و با مادر ارتباط باشید.

یکی از سایت های جدید وزارت آموزش و پرورش که با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان، کارکنان در حال خدمت در ادارات  آموزش و پرورش و عموم مردم راه اندازی شده است پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی  my.medu.ir می باشد.

این سامانه به ارائه خدمات گوناگون به افراد مختلف می پردازد. برای آشنایی بیشتر با این سامانه می توانید بر روی عبارت زیر کلیک کنید

سامانه my medu ir  با هدف مشاهده فیش حقوقی و مشاهده احکام و نتیجه رتبه بندی و رتبه هر شخص و  سایر خدمات ویژه فرهنگیان ساخته شده است.

مای مدیو فرهنگیان ، آدرس سایت جدید مشاهده فیش حقوقی معلمان .مای مدیو دات آی آر ، سامانه جدید نقل و انتقال فرهنگیان ، سامانه جدید مشاهده احکام آموزگاران و دبیران و فرهنگیان- آدرس سامانه مای . مای مدیو ای ار ،

سؤالات متداول زمان ثبت نام تیزهوشان 1402- 1403

همان طور که در متن مقاله شرح داده شد زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 از تاریخ 15 فروردین تا 25 فروردین 1402 می باشد.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم از تاریخ 15 تا 25 فروردین 1402 بوده و داوطلبان می بایست در این بازه زمانی برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در خصوص سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (24 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان ثبت نام تیزهوشان 1402- 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا