سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

اتباع خارجی ساکن در ایران در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم برای انجام ثبت نام خود و انجام مراحل مربوطه اقدام نمایند.

این داوطلبان می توانند برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه خود بدون شرکت در آزمون ورودی دانشگاه، از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو در نظر داریم درباره ی سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد ، fstudent.iau.ir، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیح دهیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد

هر ساله امکان پذیرش و ثبت نام اتباع خارجی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، این داوطلبان می توانند اقدام به ثبت نام در رشته های مشخص شده و در مقاطع تحصیلی مختلف مانند کاردانی، کارشناسی، ارشد، دکتری و …. نمایند.

سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی fstudent.iau.ir در دسترس بوده واتباع و داوطلبان خارجی می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام ثبت نام و اطلاع از شرایط و ضوابط لازم اقدام نمایند.

سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

ثبت نام و نام نویسی از داوطلبان و اتباع خارجی علاقمند به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن انجام می پذیرد. داوطلبان می توانند در بازه های زمانی مشخص شده و با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی fstudent.iau.ir برای انجام ثبت نام و طی مراحل مربوطه اقدام نمایند.

 

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد اتباع خارجی در صورت تمایل برای ادامه تحصیل می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد در بازه های زمانی مشخص شده برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی fstudent.iau.ir در دسترس می باشد. داوطلبان خارجی باید توجه داشته باشند برای ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می بایست پس از انجام ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد برای انجام ثبت نام در سامانه سازمان امور دانشجويان با نشانی saorg.ir نیز اقدام نمایند. داوطلبان با مراجعه و ورود به این سامانه می بایست درخواست خود برای انجام امور کنسولی را ثبت نمایند و پس از انجام ثبت نام کد رهگیری خود را دریافت کنند.

برای ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی fstudent.iau.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد  وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام و طی مراحل لازم اقدام نمایید.

با استفاده از لینک ریر نیز می توانید به طور مستقیم و بدون انجام مراحل گفته شده به سایت مزبور وارد شوید.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام در سایت fstudent.iau.ir

برای انجام انتخاب رشته و انتخاب مقطع تحصیلی و … می بایست پیش از این در سایت ثبت نام نموده باشید، چنانچه تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید می توانید ابتدا اقدام به انجام ثبت نام نمایید. پس از این و در پایان مراحل ثبت نام به شما نام کاربری و کلمه عبور ارائه خواهد شد پس از این با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید به پنل کاربری خود وارد شده و برای تکمیل ثبت نام اقدام نمایید. همچنین بعد از ورود به سامانه و حساب کاربری خود می توانید فرآیند پذیرش یا عدم پذیرش خود در رشته مورد نظر را نیز ملاحظه و پیگیری نمایید.

برای نام نویسی در سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد

پس از ورود به صفحه جدید می توانید شرایط پذیرش عمومی و اختصاصی را ملاحظه بفرمایید. در انتهای صفحه و در قسمت ایجاد حساب کاربری می بایست کلیه اطلاعات لازم را تکمیل نمایید.

ایجاد حساب کاربری در سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، گزینه “شرایط عمومی و اختصاصی مندرج را قبول دارم” را نیز فعال نموده و بر روی دکمه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری با تکمیل اطلاعات کاربری می توانید به سیستم وارد شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای ورود به پنل کاربری خود لازم است اطلاعات خواسته شده از جمله آدرس ایمیل و رمز عبور را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و گزینه ورود به حساب کاربری را کلیک نمایید.

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام در این سایت می بایست با ورود به سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به آدرس saorg.ir نیز مراحل لازم را تکمیل نموده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

 

همان گونه که اشاره شد اتباع خارجی می توانند در صورت تمایل به ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد مراحل ثبت نام خود را انجام نمایند. این داوطلبان باید دارای شرایط و ضوابط لازم بوده و پس از مطالعه موارد در صورتی که دارای شرایط هستند اقدام به نام نویسی نمایند.
در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.
سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سؤالات متداول سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

سامانه ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی fstudent.iau.ir ، سامانه ای است که برای ثبت نام از اتباع خارجی علاقمند به تحصیل در دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

در این بار در متن مقاله بالا توضیحات لازم ارائه شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

تمامی اتباعی که مدرک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران باشد در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد fstudent.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام، من ایران تحصیل کردم و دیپلم گرفتم .
    امکانش هست ک بدون کنکور پزشکی آزاد بخونم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا