سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی fish.razaviedu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو در رابطه با سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی می باشد. فرهنگیان نیز گاهی مواقع به دلایل گوناگون تمایل به دریافت فیش حقوقی و مطالعه جزئیات مربوط به حقوق و دریافتی خود دارند.
پیش از این روند دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت حضوری و با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش صورت می گرفت ولی در حال حاضر امکان دریافت فیش حقوقی به صورت بر خط و بدون نیاز به مراجعات حضوری امکان پذیر است. فرهنگیان استان خراسان رضوی نیز می توانند به صورت بر خط و با ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

در ادامه به توضیح بیشتر در رابطه با این سامانه، نحوه ورود به حساب کاربری سایت fish.razaviedu.ir و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان استان خراسان رضوی و … خواهیم پرداخت.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

همان طور که اشاره شد پیش از این فرآیند دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت حضوری و با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل خدمت انجام می گرفت. این روند دریافت فیش حقوقی علاو ه بر اتلاف وقت و زمان، گاها باعث شلوغی و ترددات زیاد در مراکز می شد.

امروزه با فراهم آمدن زمینه های لازم، فرهنگیان نیز برای انجام بسیاری از امور مربوط به خود از جمله دریافت فیش حقوقی می توانند به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. روند دریافت این خدمت با مراجعه به سامانه مربوطه و پس از ورود به پورتال کاربری امکان پذیر است.

در همین راستا فرهنگیان استان خراسان رضوی از جمله فرهنگیان شاغل و یا بازنشسته و مستمری بگیر می توانند جهت دریافت دریافت این سند به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ورود پیدا نموده و با تکمیل اطلاعات لازم فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی با نشانی اینترنتی fish.razaviedu.ir در دسترس می باشد. فرهنگیان عزیز استان خراسان رضوی در نظر داشته باشند علاوه بر این سامانه از طریق سایت MY.MEDU.IR نیز می توانید اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی fish.razaviedu.ir

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی به منظور رفاه حال فرهنگیان شاغل و بازنشستگان و مستمری بگیران این استان و جهت تسریع در روند دریافت این سند ایجاد شده است. این عزیزان می توانند پس از ورود به پایگاه اطلاعات پرسنل و فیش حقوقی فرهنگیان و تکمیل اطلاعات لازم برای این امر اقدام کنند.

در این فیش اطلاعاتی از قبیل واریزی حقوق فرهنگیان، میزان دریافت مبلغ ماهانه، مبالغ مربوط به اضافه کاری، بدهی ها، اقساط کسر شده ، حق بیمه و… به صورت کامل درج شده است.

برای ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی fish.razaviedu.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سامانه وارد می‌شوید و می توانید به پورتال کاربری خود وارد شوید.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

فرهنگیان سراسر کشور می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود و مشاهده اطلاعات مربوطه به آن به سایت فیش حقوقی فرهنگیان با آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. علاوه بر این روش ، فرهنگیان استان خراسان رضوی اعم از بازنشسته و شاغل می توانند با مراجعه به سایت فیش حقوقی به نشانی fish.razaviedu.ir ، فیش ماه مد نظر را دریافت کنند.

پیش از این در مورد نحوه ورود به سامانه fish.razaviedu.ir به طور کامل توضیح داده شد. بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، در کادرهای مشخص شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، گزینه ورود را کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

با انجام این مراحل به حساب کاربری خود وارد می شوید و می توانید فیش خود را مشاهده نمایید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه fish.razaviedu.ir

همان طور که مشاهده کردید لازمه ورود به حساب کاربری در سامانه fish.razaviedu.ir ، داشتن اطلاعات کاربری و تکمیل این اطلاعات است. در مورد نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

فرهنگیان شاغل می بایست در کادر مربوط به نام کاربری شماره پرسنلی خود، و در قسمت رمز عبور نیز کد ملی خود همراه با صفر های ابتدایی آن را درج نمایند.

فرهنگیان  بازنشسته استان خراسان رضوی برای ورود به سامانه fish.razaviedu.ir می بایست شماره حساب خود را بعنوان نام کاربری بدون صفرهای ابتدای آن و کد پرسنلی خود را نیز بعنوان کلمه عبور وارد کنند. پس از ورود به سایت امکان تغییر رمز و انتخاب رمز عبور جدید برای هر دو گروه وجود دارد.

کلیک کنید: ورود به سایت مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

همان طور که مطالعه کردید فرهنگیان خراسان رضوی می توانند از طریق سایت fish.razaviedu.ir و پس از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. این سامانه با هدف ارائه خدمات در خصوص ارائه و مشاهده فیش حقوقی ایجاد شده است. علاوه بر این روش فرهنگیان می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی خود به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند. البته لازم است توجه داشته باشید سامانه مذکور علاوه بر خدمات مربوط به فیش حقوقی فرهنگیان به ارائه خدمات مختلف دیگری از جمله ارائه حکم کارگزینی و سوابق کاری، رتبه بندی معلمان و… نیز می پردازد.

در این مقاله در رابطه با سایت مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ، نحوه ورود به این سامانه و دریافت فیش حقوقی و … توضیح دادیم، پس از خواندن این مطلب در صورتی که سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی fish.razaviedu.ir

بله، فرهنگیان استان خراسان رضوی اعم از فرهنگیان بازنشسته یا شاغل می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی ، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

فرهنگیان خراسان رضوی می توانند با مراجعه به سایت fish.razaviedu.ir، فیش حقوقی ماه مد نظر را دریافت کنند. همچنین علاوه بر این سایت مانند فرهنگیان سراسر کشور از طریق سایت my.medu.ir  نیز می توانید این فیش را دریافت کنید.

در مورد نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی خراسان رضوی و همچنین فرهنگیان شاغل استان، در مقاله بالا توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه بفرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا