سایت رجا raja.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رجا raja.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت رجا raja.ir

سایت رجا raja.ir متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای ارائه خدمات آنلاین فروش بلیط قطار به مسافران راه اندازی شده است. افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات و خدمات مختلف آن از جمله خرید بلیط قطار رجا، استرداد بلیط قطار و … استفاده نمایند.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا یکی از نام آشناترین شرکت های حمل و نقل ریلی در صنعت قطار و مسیرهای ریلی ایران محسوب می شود. این شرکت در طول سالیان فعالیت درخشان خود بخاطر ارائه خدمات زیاد در زمینه حمل و نقل ریلی در کشور جایگاه ویژه ای دارد.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت رجا، نحوه ورود و ثبت نام در سامانه رجا، نحوه خرید بلیط قطار از سایت رجا، استرداد بلیط و … خواهیم پرداخت. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

سایت رجا

امروزه و با وجود زیر ساخت های موجود بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کارها و خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه های مختلف و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند. در بحث سفر و گردشگری نیز این فرآیند علاقمندان مخضوص به خود را دارد و بسیاری از افراد علاقه دارند نسبت به تهیه بلیط سفر خود به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنند.

سایت فروش بلیط قطار رجا با هدف اطلاع رسانی به افراد مختلف و ارائه خدمات مربوط به فروش بلیط قطار به صورت آنلاین راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب
سامانه سکوی خدمات دیجیتال ثبتی کاتب kateb.ir

سایت رجا raja.ir زیر نظر شرکت حمل و نقل ریلی رجا و با آدرس اینترنتی Raja.ir در دسترس عموم مردم می باشد. افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سایت بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی اقدام به تهیه بلیط قطار در مسیر مورد نظر خود نمایند. با مراجعه به سامانه رجا علاوه بر تهیه بلیط می توانید از امکانات دیگر نظیر استرداد بلیط ، استعلام بلیط ، اطلاع از جزئیات قطارهای رجا و … استفاده نمایند.

لازم است بدانید که برای استفاده از تعدادی از خدمات سایت فروش بلیط رجا لازم است در این سامانه عضویت داشته باشید تا پس از آن و با ورود به پنل کاربری خود بتوانید از خدمت مورد نظر بهره مند شوید.

سایت رجا دارای بخش های مختلفی بوده و به ارائه خدمات مختلفی به مراجعه کنندگان می پردازد. این سامانه با آدرس اینترنتی raja.ir در دسترس می باشد.

ورود به سایت رجا raja.ir

سایت رجا متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا به ارائه خدمات مختلفی در زمینه بلیط قطار به مراجعه کنندگان می پردازد. از جمله خدمات مختلف این سامانه می توان به خرید بلیط قطار رجا به صورت بلیط قطار تک سفره ، بلیط قطار رفت و برگشت ، خدمات حمل خودرو با قطار، قطار های گردشگری و …. اشاره نمود.

افارد مختلف می توانند با مراجعه به سایت رجا نسبت به خرید غیر حضوری بلیط قطار اقدام نمایند. خرید اینترنتی بلیط قطار علاوه بر کاهش مراجعات حضوری به مراکز فروش بلیط قطار باعث صرفه جویی در وقت و زمان ، تسریع و تسهیل فرآیند خرید می شود.

کاربران می توانند بعد از ورود به سامانه رجا با مشخص کردن زمان تاریخ مد نظر، مقایسه انواع قطار های موجود و خدمات آنها و … نسبت به خرید بلیط قطار خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

برای استفاده از خدمات مختلف سایت رجا باید ابتدا به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سایت رجا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی www.raja.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت فروش بلیط قطار رجا وارد خواهید شد و می توانید از خدمات موجود به تناسب نیاز خود استفاده نمایید. اگر پیش از این در سامانه رجا ثبت نام نموده اید اکنون می توانید با استفاده از گزینه ورود در بالای صفحه و با تکمیل نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خو وارد شوید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تبریز

ثبت نام در سایت رجا raja.ir

همان طور که پیش از این هم عنوان شد استفاده از تعدای خدمات سایت فروش بلیط رجا با انجام عضویت در سامانه رجا امکان پذیر است یعنی شما باید پیش از ورود ابتدا به عضویت سامانه دربیاید و پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود می توانید به حساب کاربری وارد شده و از خدمات مد نظر استفاده نمایید.

برای عضویت در سامانه رجا باید به این ترتیب عمل نمایدد.

ابتدا به سایت رجا وارد شوید. پس از ورود به سامانه گزینه عضویت را بفشارید. در ادامه بر روی گزینه کاربر جدید هستم کلیک کنید.

در صفحه جدید که مربوط به ثبت نام است اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خودرا ورا دنموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از انجام این مراحل رمز عبور از طریق پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد و شما می توانید با وروداطلاعات به حساب کاربری خود در سایت رجا وارد شوید.

خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت رجا raja.ir

ابتدا به سایت رجا raja.ir مراجعه نموده وبه روش گفته شده یعنی با ورود اطلاعات به حساب کاربری خود در سایت رجا وارد شوید.

بعد از ورود به حساب کاربری، از بین گزینه ها ، گزینه “بلیت قطار” را انتخاب نمایید.

اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید.

پس از این لیست بلیط ها بر اساس اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده خواهد شد.

از میان لیست موجود، بلیط مد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه رزرو بلیط کلیک نمایید.

ادامه مطلب
سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

بعد از این در صفحه جدید اطلاعات مربوط به بلیط قطار مجددا به شما نمایش داده می شود. در صورتی که به طور قطع تمایل به تهیه این بلیط قطار دارید گزینه ادامه خرید را کلیک کنید. با ادامه مراحل و پرداخت مبلغ بلیط قطار می توانید بلیط خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت رجا خریداری نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه رجا کلیک کنید.

استرداد بلیط قطار سایت رجا

تعدادی از مراجعه کنندگان با سامانه رجا که اقدام به خرید بلیط از این سامانه می نمایند ممکن است به دلایلی در صدد استرداد بلیط قطار خود باشند. این افراد می توانند با مراجعه به سایت رجا raja.ir ، بلیط قطار خریداری شده را مسترد نمایند. البته استرداد بلیط قطار تابع قوانین خاصی می باشد.

برای استراد بلیط خود بعد از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه استرداد کلیک کنید.

در ادامه با وروداطلاعات خواسته شده مربوط به بلیط قطار و فشردن گزینه استرداد می توانید بلیط خریداری شده خود را مسترد نمایید.

همان طور که گفته شد استراد بلیط تابع شرایط و قوانین خاصی می باشد از جمله قوانین مربوط در این حوزه برای شرکت حمل و نقل ریلی رجا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در صورت استرداد بلیط تا ساعت 12 روز قبل از حرکت قطار، 90 درصد بهای بلیت به مسافر پرداخت می‌شود.
  •  از ساعت 12 روز قبل از حرکت تا 3 ساعت پیش از حرکت قطار، 70 درصد بهای بلیت پرداخت می‌شود
  •  در صورت استرداد بلیط از 3 ساعت مانده به حرکت تا لحظه‌ی حرکت قطار نیمی از بهای بلیت پرداخت می‌شود.
  •   استرداد بلیت قطار پس از حرکت قطار امکان‌پذیر نیست.

همان طور که در این مقاله به طور کامل شرح داده شد سایت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی اینترنتی www.raja.ir برای عموم مردم در دسترس می باشد. افراد علاقمند می توانند با ورود به سایت رجا ، از خدمات این سامانه از جمله خرید بلیط قطار، استرداد بلیط و … استفاده نمایند.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909
سؤالات متداول سایت رجا raja.ir

سایت رجا با آدرس اینترنتی raja.ir در دسترس می باشد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن از جمله خرید بلیط قطار به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

در خصوص خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت بلیط قطار رجا raja.ir در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای به دست آورن اطلاعات بیشتر در این مورد به متن مقاله مراجعه فرمایید.

بله، افرادی که اقدام به خرید بلیط از سامانه رجا نموده اند می توانند با مراجعه به این سامانه و به صورت گفته شده برای استرداد بلیط خود اقدام نمایند. قوانین مربوط به استرداد بلیط قطار شرکت رجا را می توانید در متن مقاله بخوانید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رجا raja.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا