سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کارت سوخت جامانده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر شما هم کارت سوخت خود را گم کرده و احتمال می دهید که کارت سوخت شما دریکی از جایگاه های سوخت جا مانده باشد می توانید با مراجعه به سامانه راه اندازی شده با نام سامانه کارت سوخت جامانده یا سامانه کارت جامانده در جایگاه و باجه معطله پست با نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir از این موضوع اطمینان پیدا نمایید.

در سال گذشته و با افزایش تعداد کارت های سوخت مفقودی در جایگاه ها و به دنبال آن درخواست صدور کارت سوخت المثنی، سامانه کارت سوخت جامانده در جایگاه برای پیگیری کارت های سوخت مفقودی در جایگاه ها راه اندازی شد.

اگر شما هم در صدد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت کارت سوخت جامانده ،ورود به سامانه پیگیری کارت سوخت مفقود شده ، نحوه پیگیری کارت سوخت و … هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه کارت سوخت جامانده

جاگذاشتن کارت سوخت در جایگاههای سوخت یکی از اتفاقات شایع برای بسیاری از رانندگان می باشد، از سال گذشته و با افزایش تعداد کارت های سوخت مفقود شده و جا مانده در جایگاه، سامانه کارت سوخت جامانده با هدف نظم دهی و بازگرداندن کارت های سوخت پیدا شده به صاحبان راه اندازی شد.

مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت خود در جایگاه های سوخت می توانند با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir از محلی که کارت سوخت خود را جا گذاشته اند مطلع شده و برای دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

مالکان می توانند با ورود به سامانه کارت سوخت جامانده و ورود اطلاعات خواسته شده مانند شماره PAN و VIN برای پیگیری کارت سوخت و اطلاع از محل مفقودی اقدام نمایند.

سامانه کارت سوخت جامانده

توجه داشته باشید که کارت های سوخت جا مانده تا حدود 10 روز در جایگاه محل مفقودی کارت نگهداری می شود، پس از این بازه زمانی کارت های سوخت به نواحی مرتبط با جایگاه انتقال داده خواهد شد و مالکان کارت های سوخت می توانند تا مدت زمان سه ماه برای دریافت کارت خود اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کارت سوخت

ورود به سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد در صورتی که کارت سوخت خود را در یکی از جایگاه های سوخت جا گذاشته باشید می توانید با ورود به سامانه کارت سوخت جامانده با نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir برای پیگیری کارت سوخت خود اقدام نمایید.

هم اکنون تمامی کارت‌های سوختی که در جایگاه‌های سوخت جا می ماند توسط جایگاه‌دارها در این سامانه ثبت می شود و افراد می توانند با ورود به سامانه و ورود اطلاعات خواسته شده از اینکه کارت سوخت آن ها در کدام جایگاه مفقود شده است اطلاع پیدا نمایند.

برای ورود به سامانه کارت سوخت جامانده باید به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه کارت سوخت جامانده یعنی scs.niopdc.ir را وارد نموده و جستجو نمایید پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سامانه کارت سوخت جامانده وارد شده و می توانید برای پیگیری کارت سوخت و اطلاع از جایگاه سوخت محل مفقودی اقدام نمایید.

 

نحوه پیگیری کارت سوخت جامانده در جایگاه

در راستای جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های سوخت در سرتاسر کشور و بازگرداندن آنها به صاحبان ، سامانه ای با نام سامانه کارت سوخت جامانده در جایگاه توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه اندازی شده است . در این سامانه اطلاعات مربوط به کارت های سوخت جا مانده در جایگاه ثبت و به طور مدام به روز رسانی می شود. در صورتی که احتمال می دهید کارت سوخت شما نیز در یکی از جایگاه های سوخت کشور مفقود شده باشد می توانید با مراجعه به این سامانه برای پیگیری کارت سوخت جامانده در جایگاه اقدام نمایید. پس از این و با اطلاع از محل مفقودی کارت می توانید برای دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایید.

برای پیگیری کارت سوخت جامانده در جایگاه باید ابتدا به روش گفته شده در بالا به این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به سایت، شماره PAN یا VIN کارت سوخت خود را درجایگاه مخصوص وارد نمایید. پس از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

پیگیری کارت سوخت در سامانه کارت سوخت جامانده

با انجام این مراحل می توانید برای پیگیری کارت سوخت خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که تا ده روز کارت های سوخت در جایگاه ها نگهداری می شود و می توانید برای دریافت آن اقدام کنید پس از طی این زمان کارت سوخت به نواحی مرتبط با جایگاه انتقال داده خواهد شد و تا مدت سه ماه فرصت دارید برای دریافت کارت سوخت خود به این مراکز مراجعه کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه خودروهای گازسوز کشور

پیگیری کارت سوخت با vin

همان طور که پیش از این هم به طور کامل اشاره شد با ورود به سایت scs.niopdc.ir می توانید برای پیگیری کارت سوخت خود با  وارد نمودن اطلاعات لازم اقدام نمایید.

برای پیگیری کارت سوخت خود با vin، ابتدا می بایست به سامانه www.scs.niopdc وارد شوید. پس از ورود به سامانه در کادر مشخص شده شماره vin و کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و در ادامه گزینه جستجو را کلیک نمایید.

همچنین رانندگان خودرو و موتور سیکلت با استفاده از سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ می توانند برای پیگیری کارت سوخت خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که برای پیگیری کارت سوخت خودرو از فرمت V*VIN و برای پیگیری کارت سوخت موتور سیکلت از فرمت M*VIN استفاده کنید.

برای ورود مستقیم به سایت کارت سوخت جا مانده کلیک کنید.

همان طور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شد مالکان خودروها در‌ صورت جا‌ گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌های سوخت می‌توانند به سایت www.scs.niopdc.ir مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت سوخت ( PAN یا VIN ) از محل مفقود شدن کارت سوخت مطلع شوند.

در این مقاله در رابطه با سامانه کارت سوخت جامانده، نحوه ورودبه این سامانه و پیگیری کارت سوخت جامانده در جایگاه پرداختیم،  چنانچه بعد از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

سایت کارت سوخت جا مانده یا همان سایت پیگیری کارت سوخت مفقودی سامانه ای است که با هدف جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به کارت‌های سوخت جامانده و تحویل این کارت ها به صاحبان راه اندازی شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی scs.niopdc.ir در دسترس می باشد و می توانید با وارد شدن به آن و تکمیل اطلاعات برای پیگیری کارت سوخت خود اقدام نمایید.


در این خصوص در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. با مطالعه متن بالا میتوانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کارت سوخت جامانده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا