سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کوشا خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خرید خودروهای خارجی با کیفیت توسط سایت های اینترنتی انجام میشود که این سایت های خودروهایی پر طرفدار را ارائه می دهن یکی از این خودرها مجموعه کیا است. اگر شما نیز قصد دارید به خرید این خودرو های خارجی اقداک کرده و یا با سایت آن آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سامانه کوشا خودرو kooshakhodro.com یکی از سامانه هایی است که محصولات کیا را با تمام جزئیات به  ارائه میدهد. این سایت خدمات متنوعی دارد که آشنایی با آن میتواند شما را با نحوه ی خرید یا جزئیات مربوط به خودرو آشنا کند. در اینجا قصد داریم نحوه ی ورود به سامانه کوشا خودرو، معرفی سایت و خدمات موجود در این سایت را به شما آموزش دهیم.

معرفی سایت کوشا خودرو

احتمالا شما تا کنون نام شرکت کیا  را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت های خودروسازی در کره جنوبی است که انواع ماشین ها شاسی بلند و خودروهای سواری را ارائه میدهد.

همچنین این شرکت بسیار پیشرفته بوده و خودروهای آنها امکانات بالایی دارد. حال که با این شرکت آشنا شدید بهتر است بدانید واردات خودرو کار راحتی نیست و هر فر د یا شرکتی نمیتواند به واردات خودرو بپردازید بنابراین تنها برخی از شرکت و افرادی که با این روند آشنا هستند به واردات خودرو پرداخته و به فروش آن ها در سایت های اینترنتی و نمایندگان فعال سراسر کشور میپردازند.

سایت کوشا خودرو  یکی از سایت هاییست که خودرو ها ی وارد شده از شرکت کیا را به مشتریان و کابران خود میفروشد. سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com علاوه بر خدمات فروش، بحش های دیگری در سایت خود ارائه می دهد که این بخش ها شامل خدمات پس از فروش . بخش های مرتبط با هر محصول است.

ادامه مطلب
سامانه ثبت نام کالابرگ الکترونیکی shoma sfara.ir

محصولات سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com  به صورت زیر است.

خودروها سواری این شرکت شامل:

  • کیا فورته / سراتو /K3 / مدل 2023
  • کیا اپتیما /K5 / مدل 2023
  • کیا پگاس

خودروهای شاسی بلند این شرکت شامل:

  • کیا سلتوس 2023
  • کیا سونت 2023
  • کیا اسپورتیج 2023

خودروهای هاچ بک این شرکت شامل:

  • کیا Ceed

شما با ورود به سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com میتوانید مشخصات هر محصول را به طور کامل مطالعه کنید و پس از انتخاب خودرو مورد نظر به خرید آن اقدام کنید.

ورود به سایت کوشا خودرو

شما با مراجعه و ورود به سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com میتوانید به همه خدمات این سایت دسترسی پیدا کرده و از این سایت استفاده کنید در این بخش قصد داریم نحوه ی ورود به سایت سایت کوشا خودرو را به شما آموزش دهیم.

برای ورود به سایت سایت کوشا خودرو نشانی kooshakhodro.com را یکی از مرورگرهای اینترنتی خود وارد کرده منتظر شوید تا صفحه کوشاخودرو لود شود.

خودرو

کاربران و مشتریان سایت کوشا خودرو kooshakhodro میتواند به راحتی وارد سایت شده و از خدمات این سایت بهره مند گردند. لازم به ذکر است که ورود به سایت کوشا خودرو برای همه افراد مجاز است.

مقاله پیشنهادی » سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی

معرفی بخش فروش سایت کوشا خودرو

متقاضیان و مشتزیان ماشین های خارجی کره ای میتوانند یا مراجعه به سایت کوشا خودرو به خرید خودرو خود اقدام کنند البته خرید خودروها ممکن است گاهی به راحتی که فکر میکنید نباشد و خرید این خودرو ها از طریق نمایندگی ها انجام شود که این نمایندگی ها خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز به مشتریان خود ارائه میدهند.

ادامه مطلب
سایت بانک مهر ایران qmb.ir

راستا سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com به فروش اینترنیت ماشین ها ی خارجی میپردازد و میتواند محصولات خود ر به صورت اینترنتی و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه دهد.

متاسفانه و در حال حاضر امکان فروش اینترنتی خودرو کیا وجود ندارد اما پس از فعال شدن اینترنتی این سایت ما رد این صفحه اطلاعات مربوط به فروش را به اطلاع شما خواهیم رساند.

طبق گفته خود سایت کوشا خودرو به زودی روند فروش اینترنتی در این سایت محقق خواهد شد.

خودرو 1

مقاله پیشنهادی » سایت ایران خودرو دیزل 

معرفی بخش خدمات پس از فروش سایت کوشا خودرو

شرکت کیا یکی ار معروف ترین شرکت های خودرو سازی است این شرکت به دلیل رضایت مشتریان خود خدمات پس از فروش خوبی را برای مشتریان خود ارائه میدهد این شرکتبا توجه به مدت زمات اعتیار خدمات پس از فروش میتواند به کاربران خود گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد. سایت کوشا خودرو جزئیات بیشتری در مورد خدمات پس از فروش این شرکت در سایت خود ارائه داده است.

برای آشنایی با این بخش وارد سایت کوشا خودرو به نشانی  kooshakhodro.com شده و با نحوه ی خدمات پس از فروش این شرکت آشنا شوید. خدمات پس از فروش کوشا خودرو شامل امداد جاده ای، نرخ اجرت و تعمیر قطعات است.

مشتریان و کاربران این شرکت میتوانند با مراجعه در هر بخش از جزئیات این خدمات پس از فروش آگاه شوند.

برای ورود به قسمت خدمات پس از فروش کوشا خودرو وارد سایت کوشا خودرو شوید . پس از آن روی گزینه خدمات پس از فروش کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی در این خصوص بدست آوردید.

ادامه مطلب
سایت دریافت کارت ایثارگری جانبازان 25 درصد

خودرو 2

پس از انتخاب این گزینه شما وارد خدمات پس از فروش سایت کوشا خودرو را مشاهده خواهید کرد و میتوانید خدمات پس از فروش مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از جزئیات این خدمات با خبر شوید.

خودرو 3

همانطور که در این سایت مشاهده می کنید. خدمات پس از فروش این سایت شامل موارد زیر است.

  • مرکز آموزش کوشا خودرو
  • واحد تعمیرگاه مرکزی
  • واحد امداد جاده ای
  • واحد فنی مهندسی
  • گارانتی و وارانتی
  • مشاهده فاکتور خدمات و قطعات
  • قانون و آیین نامه اجرایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو
  • لیست قطعات و عیوب ایمنی خودرو

مقاله پیشنهادی » سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو

معرفی بخش خدمات آنلاین کوشا خودرو

مدیران شرکت سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com بخش هایی را به صورت آنلاین جهت خدمت رسانی به مشتریان خود فراهم کرده اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را بدشت آورده و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهند.

برای آشنایی با این بخش روی قسمت “خدمات پس از فروش” سایت کوشا خودرو کلیک کنید . متناسب با نیاز خود خدمات آنلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خدمات آنلایت سایت کوشا خودرو  به صورت زیر است:

  •  مشاهده سوابق تعمیراتی
  •  مشاهده فاکتور خدمات
  •  نمونه فاکتور رسمی
  • نرخ اجرت خدمات و قیمت خدمات

شرکت خودرو سازی کیا، در تلاش است تا با افزایش و بهبود خدمات آنلاین و غیر حضوری خود، شرایط مناسبی را برای مشتریان خود ایجاد کند.

لینک ورود به سایت کوشا خودرو  کلیک کنید.

لیست نمایندگی ها کوشا خودرو

محصولات کیا طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد؛ این شرکت جهت بهبود رضایت و مشتریان خود در تلاش است خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه دهد و این شرکت همچنین نمایندگانی در سراسر کشور دارد که میتواند به مشتریان این شرکت خدمات بهتری ارائه دهد، معمولا این شرکت نمایندگانی در هر شهر تاسیس کرده است که مشتریان راحت تر بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند گردند و خدمات حضوری آنها بهره مند شوند.

ادامه مطلب
سایت متروباس teambest.ir

مشتریان این شرکت میتوانند جهت اطلاع از آدرس و نمایندگی های به سایت کوشا خودرو به نشانی kooshakhodro.com مراجعه کنند.

پس مراجعه به این سایت روی گزینه “عاملیت ها” کلیک کرده و از جزئیات آنها با خبر شوند.

خودرو 4

اگر پس از خواندن این مقاله هنوز سوال یا ابهامی در مورد سایت کوشا خودرو به نشانی kooshakhodro.com داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی « سایت پیگیری کارت خودرو

سؤالات متداول سایت کوشا خودرو kooshakhodro.com

سایت کوشا خودرو یکی از فروشندگان ماشین خارجی کیا در ایران است که آدرس این سایت kooshakhodro.com است.

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم کوشا خودرو خودروهای سواری، شاسی بلند، هاچ بک و… را ارائه میکند که مدل های این خودرو در مقاله ذکر شده است.

خیر متاسفانه و در حال حاضر امکان خرید اینترنتی در این سایت وجود ندارد ولی به محض فعال شدن این امکان به علاقمندان این شرکت نحوه ی ثبت نام و جزئیات آن در همین مقاله اطلاع رسانی میشود.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کوشا خودرو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا