سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو esalecar.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو esalecar.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir یک سایت نوین می باشد که برای خریداران خودرو و خودروسازان طراحی شده است. سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی به خریداران و فروشندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و از طریق یک سامانه الکترونیکی، معاملات خودرو را انجام دهند.

آدرس سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی  www.esalecar.ir می باشد که  تمام مراحل ثبت نام خودرو های داخلی و سایر خدمات در این سایت انجام میشود. از اصلی ترین اهداف  طرح عرضه خودرو های داخلی تسهیل شرایط برای متقاضیانی است که در خودروهای پر تقاضای شرکت ایران خودرو ثبت نام نموده‌اند و موعد تحویل آنها در سال 1403 اعلام شده است در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند از خودروهایی که امکان تحویل آنها در سال 1402مهیا است انتخاب نمایند.

در مقاله سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی خواهیم پرداخت به موضاعاتی چون : معرفی سایت ثبت نام خودروهای داخلی، نحوه ورود به سایت ثبت نام www.esalecar.ir، شرایط ثبت نام خودرو های داخلی، پیش ثبت نام خودرو های داخلی…. تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

دهی سامانه یکپارچه خودرو های داخلی

سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی

سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir ، تمامی اطلاعات مرتبط با خودروهای موجود در بازار جمع‌آوری شده و به صورت یکپارچه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. از این رو، خریداران از تنوع بیشتری در انتخاب خودروها و قیمت‌های بهتری برخوردار می‌شوند و تأمین‌کنندگان نیز به دسترسی آسان‌تر به بازار و افزایش فروش خودرو خود می‌رسند. یکی از نکات مثبت سایت عرضه خودروهای داخلی این می باشد که تأمین‌کنندگان نیز می‌توانند با ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره خودروهای خود، بازار خودرو را بیشتر فعال کنند و فروش خودروهای خود را افزایش دهند.

ادامه مطلب
کارت طلایی سایپا - سایت کارت طلایی سایپا

همچنین در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir، مشتریان می‌توانند با استفاده از امکاناتی مانند جست‌وجوی پیشرفته، مقایسه مدل‌های مختلف خودرو و مشاهده نظرات کاربران، خودرویی را که بهترین گزینه برایشان است، انتخاب کنند که در ادامه مطلب نیز به آن اشاره خواهیم کرد.

در مجمع سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir، یک سایت کاربردی و نوین می باشد که به شرکت‌های خودروسازی کمک می‌کند تا فرآیند عرضه خودروهای جدید را بهبود بخشند و بیشترین سود را از فروش خودروهای خود ببرند.

ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی

ورود به سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو

سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir  در اسفند 1401 شروع به کار کرد. در سامانه یکپارچه فروش خودرو تمام محصولات خودروسازان مطرح کشور عرضه خواهد شد.

 صرفا متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌هارا بانک ارسال کرده است، می‌توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد به ثبت‌نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی (فهرست انتظار) برای خودروهای اعلامی، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

اگر شما نیز قصد ورود به  سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی را دارید مراحل زیر را طی کنید.

در قدم اول ورود به سامانه یکپارچه خودرو می بایست آدرس اینترنتی https://esalecar.ir را در گوگل سرچ کنید و سپس وارد صفحه تایید هویت در سامانه عرضه خودرو های داخلی خواهید رسید.

به esalecar.ir

بعد از کلیک بر روی  I’m not a robot  مستقیم به صفحه اصلی یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ورود خواهیم کرد.

یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت دهی

اکنون در قسمت چپ سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در نهایت برای ورود نهایی به پرتال کاربری خود سایت یکپارچه عرضه خودرو های داخلی خود کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه عرضه خودرو های داخلی

اگر مراحل ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی را درست انجام داده باشید گزینه بازیابی رمزعبور را در زیر فیلد ورود مشاهده خواهید کرد برای بازیابی رمز عبور سامانه عرضه خودرو های داخلی بر روی گزینه مربوطه کلیک کنید تا فیلد دیگری برای شما باز شود. سپس اطلاعاتی مورد نظر را وارد کرده تا رمز جدید برای شما ارسال شود.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

یکپارچه خودرو ابزار‌ متعادل‌کردن عرضه و تقاضا‌ ‌

نوبت دهی سامانه یکپارچه خودرو های داخلی

نوبت دهی خودروهای داخلی و فرآیند تحویل بخشی از خودروها در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir انجام میشود شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه “جزئیات سفارش” از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

تاکنون نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده و تمام این متقاضیان حداکثر ظرف سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد که بر اساس آن متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه  http://www.esalecar.ir در حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش نوبت خود را مشاهده کنند.

در نتیجه این شرایط، اجرای طرح سامانه یکپارچه تخصیص این امکان را فراهم کرده که امکان تغییر محصول از محصولات پر تقاضا که موعد تحویلشان در سال ۱۴۰۳ است به محصولات دیگر ایجاد شود.

ادامه مطلب
سایت شهریه رهبری shahrieh.csis.ir
سامانه ثبت نام خودرو

ثبت نام مرحله دوم سامانه خودرو های داخلی

موارد الزامی و جزئیات مهمی که برای ثبت نام خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه (اردیبهشت 1402) باید بدانید:

  • افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های مورد تایید وزارت صمت از 20 تا 29 اردیبهشت
  • مسدود کردن صد میلیون تومان در حساب وکالتی به نفع سازمان حمایت
  • شماره حساب وکالتی و شماره موبایل باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد
  • امکان ثبت نام فقط یک خودرو در سامانه یکپارچه خودرو صرفا وجود دارد
  • افرادی که در 48 ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو یا در 24 ماه گذشته از سایر خودروسازها خودرو دریافت کرده‌اند؛ امکان ثبت‌نام ندارند
سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

سامانه یکپارچه خودرو به نشانی esalecar.ir  می باشد.

برای ورود به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی esalecar.ir  مراجعه کنید.

همان‌طور که پیشتر وعده داده شده بود، بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید، برای سه درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم ضمن حفظ اولویت آنان انجام می‌شود.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو esalecar.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا