سایت ایران خودرو دیزل ikd.ir – ورود به سایت ایران خودرو دیزل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران خودرو دیزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده انواع خودرو های سنگین و نیمه سنگین در ایران است .سایت ایران خودرو دیزل برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان توسط شرکت ایران خودرو دیزل راه اندازی شده است.

در این مطلب به بررسی  نحوه ورود و ثبت نام سایت ایران خودرو، ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو دیزل و شرایط آن در سایت ایران خودرو دیزل خواهیم پرداخت؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل ikd.ir 

برای آشنایی با سایت ایران خودرو دیزل، کاربران می توانند به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنند. در این سایت، کاربران می توانند انواع خودروهای دیزلی را با قیمت و شرایط پرداخت مختلف مشاهده کنند.همچنین، در سایت ایران خودرو دیزل، قابلیت مقایسه خودروهای مختلف و مشاهده مشخصات فنی آنها نیز وجود دارد. به علاوه، کاربران می توانند با استفاده از قابلیت جستجو، به راحتی خودروهای مورد نظر خود را پیدا کنند.

با توجه به زیاد بودن قیمت خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی در بازار آزاد بسیاری از افراد برای خرید خودرو با قیمت پایین‌تر و درب کارخانه، به سامانه فروش ایران خودرو دیزل مراجعه می‌کنند. 

همچنین تعداد زیادی افراد حقیقی نیز قصد خرید خودروهای دیزلی را دارند، اما قیمت بازار آزاد برایشان بسیار زیاد است. این سامانه بخشی از سایت اصلی شرکت ایران خودرو دیزل است که به منظور فروش اینترنتی محصولات این شرکت راه‌اندازی شده است.

در این سامانه، ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای، انتخاب خودرو، انتخاب نمایندگی و واریز پیش‌پرداخت به صورت آنلاین انجام می‌شود. بنابراین، افرادی که از شرایط تعیین شده برای ثبت نام برخوردار هستند، می‌توانند در بازه زمانی مشخص به سامانه مراجعه کنند. در این سامانه، کاربران می‌توانند به راحتی خودروهای مورد نظر خود را پیدا کنند و با استفاده از شرایط پرداخت مناسب، آن را به صورت آنلاین خریداری کنند.
 
 لازم است بدانید www.ikd.ir سایت اصلی محصولات ایران خودرو دیزل است و تمامی اطلاعیه ها، اخبار، قرعه کشی ها در این سایت قابل مشاهده و پیگیری میباشد که این سامانه  esale.ikd.ir  یکی از بخش های مرتبط با سایت اصلی ایران خودرو دیزل  www.ikd.ir است که به عنوان بخش فروش محصولات دیزل ایران خودرو قابل دسترس متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو دیزل است.
 

میتوان گفت تقریبا تمامی امور مرتبط با ایران خودرو دیزل از سفارش خودرو تا دریافت خدمات پس از فروش، از طریق این سایت انجام خواهند شد.

مقاله پیشنهادی » سایت کارت طلایی ایران خودرو

راهنمای ورود به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل ikd.ir 

سایت ایران خودرو دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین سایت های فروش خودرو سنگین و نیمه سنگین در ایران، امکانات و خدمات بسیاری را برای مشتریان خود فراهم می کند. با مراجعه به این سایت در بازه طرح های فروش اینترنتی کاربران می توانند،  به راحتی خودروی مورد نظر خود را پیدا کنند و با استفاده از شرایط پرداخت مناسب، آن را به صورت آنلاین خریداری کنند.

از طریق 2 روش میتوان وارد سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو شد

ابتدا میتوانید به سامانه www.ikd.ir ایران خودرو دیزل مراجعه کنید سپس در قسمت نوار بالای سایت فروش اینترنتی را کلیک کرده و وارد سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل میشود.

خودرو دیزل

در روش دوم برای ورود به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل فقط کافیست به نشانیesale.ikd.ir مراجعه کنید تا مستقیم وارد صفحه اصلی این سامانه شوید.

خودرو دیزل 2

اگر قبلا از محصولات ایران خودرو دیزل خرید داشته اید میتوانید برای ورود به سیستم کد ملی و رمز خود را وارد کرده و وارد سامانه شوید در غیر اینصورت اگر تا کنون در سایت ایران خودرو دیزل ثبت نام نکرده اید میتوانید با کلیک بر روی گزینه ثبتنام و وارد کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به ثبت نام نمایید.

خودرو دیزل 3

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام ایران خودرو

نحوه ثبت نام محصولات ایران خودرو دیزل ikd.ir

همانطور که در قسمت های قبلی گفته شد سایت ایران خودرو دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین سایت های فروش خودرو در ایران، امکانات و خدمات بسیاری را برای مشتریان خود فراهم می کند. با مراجعه به این سایت، کاربران می توانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را پیدا کنند و با استفاده از شرایط پرداخت مناسب، آن را به صورت آنلاین خریداری کنند.

جهت شرکت در رویداد های خرید خودرو های سنگین و نیمه سنگین و خرید اینترنتی آن میبایست از طریق سایت ایران خودرو دیزل با آدرس esale.ikd.ir اقدام نمایند. اگر قصد سفارش و خرید محصولات از ایران خودرو دیزل را داریدباید مطابق مراحل زیر انجام بدهید .

مراحل ثبت نام محصولات ایران خودرو دیزل به شرح زیر میباشد :

  • انتخاب محصول
  • انتخاب نمایندگی
  • پرداخت وجه
  • پایان (دریافت رسید پیگیری خرید اینترنتی و پیامک)

در مرحله اول به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل با آدرس esale.ikd.ir مراجعه نموده و گروه خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس  لیست تمامی گروه خودرو هایی که در فروش اینترنتی ارائه می شوند قابل مشاهده است.

مقاله پیشنهادی » سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو

خودرو دیزل5

بعد از انتخاب مدل آن در صفحه مشخصات فنی تمامی اطلاعات فنی مرتبط با خودرو انتخاب شده قابل مشاهده است.

پس از انتخاب محصول، دراین بخش لیست شرایط فروش محصولی که انتخاب کردید به صورت زیر به شما نمایش داده می شود.

  • طرح فروش
  • موعد تحویل
  • قیمت فروش
  • قیمت پیش پرداخت
  • سود مشارکت
  • سود انصراف

خودرو4 1

در این مرحله  لازم است نمایندگی مورد نظرتان را انتخاب نمایید سپس شرایط قرارداد را تائید نمایید.بعد از مطالعه شرایط قرارداد در صورت تایید می توانید با انتخاب گزینه شرایط عمومی را میپذیرم خرید خودرو از این سامانه را تایید کرده و مراحل ثبت نام را ادامه دهد.

در مراحل بعدی با انتخاب بانک و درگاه مورد نظر وارد درگاه بانکی شده و پس از پرداخت وجه ، خرید محصول تایید میشود.

در مرحله بعد رسید برای مشتری ارسال (پیامک)  میشود.

پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ، ضمن ارسال پیامك به مشتریان، امكان ردیابی ثبت نام به صورت الكترونیكی از طریق سایت اینترنتی شركت ایران خودرو دیزل فراهم می باشد.

مقاله پیشنهادی « سایت پیگیری کارت خودرو

شرایط ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل  ikd.ir

لازم است بدانید برای این که بتوانید از خدمات سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل بهره مند و برای خرید خودرو اقدام نمایید باید شرایط مورد نیاز را در نظر داشته باشید.

شرایط ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به شرح زیر است :

  • در ثبت نام اینترنتی فقط مشخصات یک نفر ثبت خواهد شد
  • هر ثبت نام فقط مجاز به خرید یک دستگاه است
  • زمان توقف طرح فروش تا پایان تکمیل ظرفیت ثبت نام است
  • تنها تا قبل از صدور فاکتور تغییر نام بدون دریافت هیچ هزینه ‌ای انجام می‌ پذیرد
  • هزینه شماره‌ گذاری هر دستگاه خودرو به صورت علی‌ الحساب 704هزار تومان است
  • هزینه بیمه شخص ثالث و بدنه بر عهده مشتری است

در صورتی که شرکت تغییراتی در مشخصات فنی خودرو مانند قوای محرکه، تزیینات، ملزومات جانبی و غیره، ایجاد کند، خریدار ملزم به پذیرش این تغییرات و پرداخت هزینه ‌هایی است که از سوی ایران خودرو دیزل اعلام می ‌شود.

در روش ‌های فروش نقدی مرحله ‌ای، چنانچه خریدار مبلغ مذکور در مرحله آخر را هم زمان با مرحله قبلی (یک ماه جلو تر) واریز کند، زمان تحویل یک ماه جلو تر خواهد بود در فروش اینترنتی، متقاضی باید تا حداکثر یک هفته نسبت به ارائه چک ‌های مراحل پرداختی، با توجه به روش فروش انتخابی، به نمایندگی مورد نظر اقدام کند.

  1. هیچ‌ گونه سود مشارکتی به مبالغ پرداخت شده تعلق نمی ‌گیرد.
  2. پرداخت هرگونه وجه اضافه به هر عنوان و مغایر با بخشنامه های شرکت ایران خودرو دیزل ممنوع می باشد
  3. در صورت تاخیر در تحویل، با یک ماه تنفس، جریمه تاخیر به میزان سالیانه 12% به مبالغ پرداختی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
  4. در صورت انصراف پس از یک ماه، سود انصراف به میزان سالیانه 12% به مبالغ پرداختی تعلق می گیرد.

مقاله پیشنهادی « سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو

6/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران خودرو دیزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا