سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو یکی از بزرگترین مجموعه های ساخت خودرو در کشور ایران می باشد همان گونه که میدانید امکان خرید حضوری برای محصولات ایران خودرو وجود نداشته و تمام روند خرید خودرو یا ثبت نام در جشواره های پیش فروش این کارخانه خودرو سازی به صورت الکترونیکی در سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برگزار می شود.

اکنون شما نیز اگر میخواهید از محصولات ایران خودرو خریداری کنید می بایست اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو تکمیل فرم ثبت نام زمان برگزاری قرعه کشی یا اعلام نتایج محصولات این شرکت باخبر شوید با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اطلاعات جامعی را در اختیار شما کاربر گرامی بگذاریم.

با توجه به ابهامات زیادی که در این خصوص برای کاربران وجود دارد موضوع این مقاله را به سایت ثبت نام ایران خودرو اختصاص داده ایم. بنابراین اگر شما هم قصد سفارش محصولات ایران خودرو را دارید با ادامه این مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

برای ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو که کار بسیار آسان نیز می باشد فقط کافیست به نشانی ESALE.IKCO.IR مراجعه کنید تا مستقیم وارد صفحه اصلی این شرکت خودرو سازی شوید.

همچین جهت ورود به سامانه فروش ایران خودرو بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

کلیپ آموزشی نحوه ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو https://esale.ikco.ir 

نحوه ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در سایت ایران خودرو esale.ikco.ir

سایت ثبت نام ایران خودرو، چگونه در سایت esale.ikco.ir ایران خودرو ثبت نام کنیم ؟

در قدم اول متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. در ادامه مراحل ثبت نام بصورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

  • در قدم اول وارد وبسایت رسمی ایران خودرو شوید و بعد بر روی گزینه «ورود کاربر» را انتخاب کنید. (طبق تصویر زیر)
سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir
  • اکنون با کلیک بر روی گزینه “ورود کاربر” به صفحه ورود انتقال داده می شوید سپس حساب کاربری خود را که از پیش ساخته اید را وارد کنید که باید دو کادر زیر یعنی کد ملی به همراه گذرواژه خود را در این بخش وارد نمائید. سپس گزینه «ورود» را انتخاب نمائید.
راهنمایی ثبت نام در سایت ایران خودرو

اکنون بعد از تکمیل کردن اطلاعات مورد نظر و کلیک  بر روی “ورود” مستقیم وارد پرتال کاربری خود در سایت ثبت نام ایران خودرو می شوید.

تعدادی اتومبیل در این دو بخش (با توجه به پیش فروش یا فروش فوق العاده) اضافه خواهند شد. بنابراین از پیش فروش یا فروش فوق العاده ایران خودرو مطلع شوید و سپس گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه فروش ایران خودرو (esale.ikco.ir)
  • مشاهده می کنید با انتخاب این گزینه، اتومبیل هایی که در این طرح هستند، در لیست زیر قرار دارند و شما می توانید محصول مورد نظر را با کلید «سفارش» انتخاب کنید.
سایت ایران خودرو esale.ikco.ir - ثبت نام ایران خودرو

در قدم بعدی باید یک سری موارد را مطالعه کنید که در داخل کادر قرمز رنگ مشخص شده اند و در صورت موافقت باید تیک گزینه کناری را بزنید. 

اما در سمت چپ تصویر، اطلاعات اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که شامل آپشن ها و صورتحساب و تائید سفارش می باشد. در نهایت بعد از انتخاب گزینه های مشخص شده در تصویر باید کد امنیتی را وارد کنید و سپس از قسمت پائین «ثبت درخواست» را انتخاب کنید تا سفارش شما ثبت شود.

ثبت نام در سایت ایران خودرو

در نهایت بعد از گذراندن مراحل بالا، سفارش شما با موفقیت ثبت شده است و دقیقا در قسمت پائین تصویر ذیل، کد شما در قرعه کشی درج شده است که باید این کد را تا روز قرعه کشی به همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید از حساب خود خارج شوید.

زمان ثبت نام ایران خودرو

زمان ثبت نام ایران خودرو معمولا چند روز قبل از شروع ثبت نام توسط سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام می‌شود. ثبت نام ایران خودرو گاهی چند بار در ماه نیز با طرح‌های فروش مختلف انجام می‌شود.

شرایط ثبت نام در سایت ایران خودرو

 🔔 عدم ثبت نام و یا تحویل خودرو طی ۴۸ ماه قبل

🔔 دارا بودن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال

🔔 فروش های فوق العاده ۳ ماهه، بصورت سند در رهن خواهد بود. (یک سال)

🔔 پول ثبت نام حداکثر ۴۸ ساعت پس از برنده شدن باید واریز شود.

🔔 افراد دارای پلاک انتطامی فعال نمیتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

🔔 بایستی موبایل ثبت شده در سایت فروش خودروسازان به نام مشتری باشد.
🔔  ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم پیمایش در طی 3 ماه
🔔 عدم امکان صلح در تمامی شرایط فروش
🔔 در هنگام ثبت نام نیازی به پرداخت وجه نیست و پرداخت پس از اعلام نتیجه قرعه کشی انجام میشود.
ثبت نام ایران خودرو esale.ikco .ir 1

شما می توانید با آشنایی با نحوه ثبت نام ایران خودرو و با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو و بر اساس آموزش ثبت نام ایران خودرو، به راحتی مراحل را طی کنید و در نهایت کد قرعه کشی را نزد خود تا روز قرعه کشی نگه دارید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله با تمامی مراحل در سایت ثبت نام ایران خودرو و همچنین نحوه پیگیری ثبت نام ایران خودرو آشنایی کامل پیدا نموده باشید.

سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس   esale.ikco.ir انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

سایت ثبت‌نام ایران‌ خودرو برای مادران esale.ikco.ir می باشد.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران خرداد 1402 : بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

سؤالات متداول سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

ثبت نام ایران خودرو از طریق سایت esale.ikco.ir انجام می شود و متقاضیان باید از این طریق اقدام به خرید محصولات ایران خودرو نمایند.

برای ثبت نام ایران خودرو باید وارد سایت esale.ikco.ir شده و برای ثبت نام اولیه گزینه ثبت نام را در صفحه اصلی انتخاب نمایند و سایر مراحل را طبق مقاله پیش بروند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا