سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از خدمات غیر حضوری و مهم سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری بگیران ، امکان دریافت فیش حقوقی افراد تحت پوشش این سازمان می باشد.

بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت و مشاهده فیش حقوقی خود نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند بدون طی فرآیند گذشته و با مراجعه به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را در هر ساعت از شبانه روز دریافت و مشاهده نموده و در صورت نیاز نسخه چاپی آن را نیز دریافت کنند.

در ادامه این مقاله به توضیح کامل در رابطه با سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه ورود به سایت جدید فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی ، مراحل مشاهده و دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی و …. به طور کامل توضیح خواهیم داد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در واقع یکی از پرمخاطب‌ترین و گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان برای پاسخگویی به نیاز این حجم از افراد تحت پوشش ، نیازمند وجود زیر ساخت های گسترده و به روز می باشد.

این سازمان در راستای ارائه خدمات بهینه و با کیفیت بیشتر اقدام به ارائه بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری نموده است. و افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه های مورد نظر از بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری و بر خط بهره مند شوند.

ادامه مطلب
استعلام سهمیه بنزین اسنپ در سماس samas.moi.ir

یکی از دغدغه های مستمری بگیران و بازنشستگان ، دریافت فیش حقوقی خود می باشد. با روند الکترونیکی شدن انجام بسیاری از امور، امکان دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران سازمان‌ها و ادارات مختلف به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان عزیز سازمان تامین اجتماعی نیز می توانند با ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی اقدام نمایند.

سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در واقع همان سایت خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد.

با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید به راحتی و در هر ساعت از شبانه روز فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همانطور که اشاره شد امکان دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی فراهم شده است و این عزیزان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و مراکز تامین اجتماعی در کشور و صرفاً با مراجعه به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

برای ورود به ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eservices.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

برای دریافت فیش حقوقی از طریق سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی می‌بایست دارای حساب کاربری در این سایت بوده و پس از این می توانند با تکمیل اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور به حساب خود وارد شده و به راحتی فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

ادامه مطلب
سامانه ثبت و تمدید قرارداد اجاره نامه srem.ir

برای ورود به پورتال کاربری خود می بایست پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری (کد ملی) و گذر واژه خود را وارد و گزینه ورود را کلیک نمایید. پس از انجام این مراحل به حساب کاربری خود وارد خواهید شد و می توانید فیش حقوقی خود را مشاهده کنید.

نحوه ورود به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

با استفاده از این زیر می توانید مستقیم به سامانه مشاهده فیش حقوقی وارد شوید.

ورود مستقیم به سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام در سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

همانطور که اشاره شد برای ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی و دریافت فیش حقوقی می‌بایست دارای اطلاعات کاربری باشید. چنانچه پیش از این در این سامانه (سایت خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی یا ای سرویسس تامین) ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری می‌باشید و از خدمات این سازمان به صورت غیرحضوری استفاده نموده‌اید نیازی به انجام ثبت نام مجدد ندارید. ولی در صورتی که تاکنون از خدمات این سامانه نکرده‌اید می‌بایست ابتدا برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات ورود به سامانه اقدام کنید.

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی «  استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

ثبت نام در سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

پس از ورود به صفحه جدید گزینه اشخاص حقیقی را انتخاب کنید،

همان طور که مشاهده می کنید انجام ثبت نام در سامانه نیازمند طی مراحل مختلف می باشد. اطلاعات خواسته شده در هر مرحله را تکمیل نموده و به مرحله بعد وارد شوید. پس از تکمیل  کلیه اطلاعات خواسته شده، اطلاعات درج شده را تایید و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

ادامه مطلب
سامانه سهیم sahim.sabteahval.ir

باانجام ثبت نام در سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی و فعال شدن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور می‌توانید از این به بعد به حساب کاربری خود وارد شده و فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

مقاله پیشنهادی « خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

پیش از این در رابطه با ورود و ثبت نام در سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل توضیح دادیم همانطور که گفته شد پس از ورود به حساب کاربری خود (تکمیل اطلاعات کد ملی و رمز عبور) در سایت جدید فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانید فیش حقوقی خود را مشاهده نمایید.

پس از اینکه به حساب کاربری خود وارد شدید، گزینه مستمری بگیران و در ادامه زیر گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران ، مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران را کلیک کنید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

پس از ورود به صفحه جدید اطلاعات هویتی خود از جمله نام و نام خانوادگی ، نام پدر، کد ملی و شماره شناسنامه خود را مشاهده می‌کنید. در کادر پایین هم شماره مستمری شما به طور خودکار درج شده است .

در ادامه کادرهای مربوط به سال و ماه،نوع پرداخت را تکمیل نموده و ماهی که برای دریافت فیش حقوقی مد نظرتان هست را وارد نمایید.

پس از این گزینه جستجو را کلیک کنید. در ادامه فیش حقوقی شما برای شما به نمایش در خواهد آمد.

همان طور که مطالعه فرمودید بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی خود نیازی به مراجعه به مراکز تامین اجتماعی ندارند و می‌ توانندبا مراجعه به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری فیش حقوقی خود را دریافت نماید. سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی یا سایت خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir در دسترس می‌باشد

در این مقاله پیش رو در رابطه با سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی ، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی، مراحل دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « مشاهده نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد و بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان می توانند با  ورود به سامانه برای دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی اقدام نماید.

ادامه مطلب
بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه ری

با ورود اطلاعات کاربری خود می‌توانید به سامانه وارد شوید.

در رابطه با فیش حقوقی تامین اجتماعی در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است انجام کلیه مراحل با موبایل نیز به صورت مشابه می‌باشد.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا