سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir در زمان اعلام شده برای ثبت درخواست دریافت وام اقدام نمایند. پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان یکی از  اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای کمک و ارائه خدمات به بازنشستگان می باشد. طبق زمزمه های شنیده شده از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، ممکن است مبلغ وام قرض الحسنه به بازنشستگان در سال جاری 1402 افزایش پیدا نماید.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی، vaam.kabta.ir، نحوه ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی، www.kabta.ir ثبت نام وام و … می پردازیم . با این مطلب با ما همراه باشید.

Customer Self Service Portal The Future of Customer Support

سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، درخواست وام یکی از موضوعات مورد سوال بسیاری از افراد به خصوص بازنشستگان می باشد.

سازمان تامین اجتماعی کشور در راستای حمایت از بازنشستگان این سازمان اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه می نماید. مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شهر تهران در صورتی که واجد شرایط لازم برای دریافت وام باشند می توانند از خدمات سازمان تامین اجتماعی در پرداخت وام بهره مند شوند.

معرفی سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق سایت vaam.kabta.ir انجام می گیرد، تمامی اطلاعات لازم در خصوص وام تامین اجتماعی، در این سامانه ارائه شده است و بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران می بایست در زمان مقرر با مراجعه به این سامانه برای ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت بانک رفاه refah-bank.ir

دقت داشته باشید که تنها بازنشستگان محترمی که حقوق خود را از بانک های رفاه شهر تهران دریافت می کنند می توانند برای دریافت این وام اقدام نمایند.

مبلغ جدید وام قرض الحسنه تامین اجتماعی اعلام خواهد شد ولی طبق اخبار شنیده شده و با پیگیری‌کانون‌ بازنشستگان تهران ، ممکن است مبلغ پرداختی وام بازنشستگان در سال 1402 افزایش پیدا نماید.

 

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

امروزه سازمان تامین اجتماعی کشور اقدام به ارائه خدمات بسیاری به افراد و گروه های مختلف به صورت غیر حضوری می نماید، بازنشستگان واجد شرایط دریافت وام تامین اجتماعی نیز می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی تهران برای ثبت درخواست وام به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی یعنی vaam.kabta.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشای اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی تهران وارد خواهید شد.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

 

علاوه بر این با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان شهرستان تهران نیز می توانید به این سامانه وارد شوید. کافی است به سایت کانون بازنشستگان شهرستان تهران با نشانی اینترنتی kabta.ir وارد شوید

سایت کانون بازنشستگان شهرستان تهران

 

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام وام کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

بعد از انجام این مرحله به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید در موعد مقرر برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سایت پرداخت اقساط وام وزارت بهداشت students.srd.ir

 

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

پیش از این در خصوص سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی و نحوه ورود به این سامانه توضیح دادیم.بعد از ورود به این سامانه برای انجام ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی باید مراحلی را طی نمایید. از آنجایی که ممکن است بسیاری از بازنشستگان عزیز با نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی آشنایی لازم و کافی را نداشته باشند در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با ثبت نام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی تهران خواهیم پرداخت.

بعد از این که به روش گفته شده به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی وارد شدید می توانید برای انجام ثبت نام و ثبت درخواست خود در این سامانه اقدام نمایید.

در بالای صفحه گزینه ” ثبت نام وام” را کلیک نمایید.

پس از این به صفحه مربوط به پیش ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی وارد خواهید شد.

ثبت نام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

در این صفحه می بایست اطلاعات لازم از جمله نام ، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی، شماره مستمری، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت، آدرس محل سکونت، شعبه تامین اجتماعی، علت درخواست وام بازنشستگان، شعبه بانک رفاه و … را نیز در کادرهای مخصوص وارد نمایید.

  • در هنگام تکمیل فرم پیش ثبت نام وام دقت داشته باشید که اطلاعات مربوط به شماره مستمری در دفترچه بیمه یا کارت عضویت شما قابل مشاهده می باشد و با استفاده از اطلاعات درج شده می توانید فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایید.
ادامه مطلب
سایت دریافت کارت ایثارگری جانبازان 25 درصد
  • همچنین کد شعبه محل دریافت حقوق مستمری خود و تاریخ و شماره عضویت را نیز می توانید در کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران مشاهده نمایید.

بعد از انجام کلیه مراحل و وارد نمودن تمامی اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه “بازبینی اطلاعات” کلیک کنید.

پس از ثبت نام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir ، درخواست شما از سوی کارشناسان تامین اجتماعی بررسی خواهد شدو در صورتی که شما واجد شرایط لازم برای دریافت وام تامین اجتماعی باشید به شما اطلاع رسانی خواهد شد، توجه دشته باشید که فرآیند اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک بر روی شماره همراه انجام می گیرد و شما نیازی ندارید به صورت حضوری مراجعه نمایید.

 

زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

حتما بسیاری از افرادی که در صدد ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی تامین اجتماعی می باشند در صدد اطلاع از زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی می باشند. کلیه اطلاعات مربوط به پرداخت وام تامین اجتماعی از جمله زمان ثبت درخواست وام طریق سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام می گردد و بازنشستگان محترم می توانند پس از اطلاع از زمان دقیق ثبت درخواست وام، در بازه زمانی مقرر شده با مراجعه به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی vaam.kabta.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی کلیک کنید.

 

همان طور که مشاهده نمودید بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت نیاز به دریافت وام می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی در زمان مقرر برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند، در این مقاله در خصوص سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی، نحوه ثبت نام غیرحضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی تهران و … توضیحاتی ارائه دادیم.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی با آدرس اینترنتی vaam.kabta.ir در دسترس می باشد و عزیزانی که نیاز به دریافت وام دارند می توانند در زمان مقرر با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست وام اقدام نمایند.

در خصوص نحوه www.kabta.ir ثبت نام وام در متن بالا به طور کامل توضیح داده شد، برای اطلاع از این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

افراد متقاضی باید دارای شرایط لازم دریافت وام باشند. از جمله شروط دریافت وام می توان به دریافت حقوق بازنشستگی از شعب بانک رفاه شهر تهران، داشتن شرط سنی لازم، نداشتن بدهی بانکی،‌ چک برگشتی و اقساط معوقه و … اشاره نمود.

Customer Self Service Portal The Future of Customer Support

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا