دانلود اپلیکیشن شهرزاد شهرداری – کیف پول شهروندی شهرداری

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود شهرزاد شهرداری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه «شهرزاد» با هدف کاهش ترافیک، کاهش مراجعه حضوری و افزایش رضایت شهروندان جهت خرید برخط میوه و تره بار در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت. اگر قصد دارید در مورد «شهرزاد» سامانه فروش برخط میوه و تره بار اطلاعاتی بیشتر کسب کنید پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

اپلیکیشن شهرزاد شهرداری چیست؟

گوشی‌ جایگزین بلیط مترو و اتوبوس شد سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران: با راه‌اندازی سامانه کیف پول الکترونیک از امروز گوشی‌های هوشمند جایگزین بلیط‌های مترو و بی‌آر‌تی شدند. مسافران مترو و بی‌آرتی از امروز می‌توانند با نصب اپلیکیشن «شهرزاد» بر روی گوشی‌های هوشمند خود نسبت به شارژ کارت بلیط‌های خود اقدام کنند.

با رونمایی از کیف پول الکترونیک، مسافران می‌توانند علاوه بر شارژ کارت‌های مترو و بی‌آرتی به‌شکل‌های قدیمی از طریق تلفن‌های هوشمند نیز نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

مسافران مترو و بی‌آرتی از امروز می‌توانند با نصب اپلیکیشن «شهرزاد» به‌ روی گوشی‌های هوشمند خود نسبت به شارژ کارت بلیط‌های خود اقدام کنند. همچنین مسافران می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد و از طریق کیوآر کد به ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی وارد شوند.

بنا داریم تا پایان سال خدمات بیشتری را در قالب اپلیکیشن شهرزاد ارائه کنیم که از جمله آن می‌توان به خدماتی در قالب فرهنگسراها، سینماها، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خصوصی و… اشاره کنیم.

شهروندان می‌توانند از طریق بازار این اپلیکیشن را روی گوشی‌هایشان نصب کنند و پرداخت‌های خود را در مترو و بی‌آرتی از طریق گوشی‌های همراه انجام بدهند.

 بهره مندی از کیف پول الکترونیک یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هوشمندسازی شهر تهران است که آن را دنبال کردیم. البته قبلا کیف پول در تهران وجود داشت ولی استفاده از آن تنها به پرداخت برخی عوارض و حوزه حمل و نقل و ترافیک خلاصه می‌شد. در حالیکه مسیر ما استفاده از کیف پول الکترونیک در ابعاد مختلف زندگی شهروندان است.

در همین راستا در نخستین مرحله در حوزه حمل و نقل برای مترو و اتوبوس‌های بی آر تی استفاده از کیف پول الکترونیک امکانپذیر شده است. تا به امروز در مترو دو روش بلیت‌های کاغذی و کارت بلیت‌ها توسط شهروندان مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی از امروز کیف پول الکترونیک به عنوان یک عنصر سوم، کار شهروندان را برای تسهیل تردد امکانپذیر می‌کند.

فرآیند شارژ کیف پول الکترونیک به راحتی و از طریق اپلیکیشن موبایل امکانپذیر خواهد بود. همچنین می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی که به کیف پول خود متصل می‌کنند و بهره گیری از «کیو آر کد» امکان شارژ را برای خود فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران ادامه داد: در گذشته برای شارژ کارت بلیت‌ها حتما باید مبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شد و اگر شهروندی تردد کمتری داشت این پول در حساب شهروند باقی می‌ماند؛ اما با کیف پول الکترونیک شهروندان می‌توانند کرایه تاکسی و در آینده خرید از میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند را انجام دهند.

 همچنین در گذشته اگر کارت بلیت مترو مفقود می‌شد پول شما درون کارت از بین می‌رفت ولی در روش کیف پول الکترونیک از طریق اپلیکیشن می‌توانید کارت را بسوزانید و از مبلغی که در حساب‌تان مانده همانند حساب‌های بانکی استفاده کنید.

بهره‌گیری از کیف پول الکترونیک برای تهیه بلیت مجموعه‌های ورزشی و سینما

 استفاده از کیف پول الکترونیک گامی در جهت هوشمندسازی شهر تهران است، افزود: در گام اول مترو و اتوبوس‌های بی آر تی و در گام‌های بعدی مجموعه‌های ورزشی و بلیت سینما نیز از طریق کیف پول الکترونیک نیز در دسترس خواهد بود و قطعا این فرآیند ادامه خواهد داشت.

 اپلیکیشن «تهران من» قابلیت‌های لازم برای گسترش نرم افزار و ارائه خدماتی همچون کیف پول شهروندی را نداشت. لذا مقرر شد سامانه کیف پول الکترونیک در بستر اپلیکیشن شهرزاد ارائه شود.

دانلود برنامه شهرزاد شهرداری

‏‏با نصب اپلیکیشن شهرزاد میتوانید از خدمات متنوعی استفاده نمایید :
‏نزدیک ترین میادین میوه و تره بار را مشاهده نمونده و خرید خود را با کمترین قیمت انجام دهید تا در سریعترین زمان آن را دریافت نمایید .
 
‏پسماند قابل بازیافت خود را به اپلیکیشن شهرزاد بفروشید و با کمک به فرایند بازیافت میتوانید هزینه فروش پسماند را دریافت نمایید .
 
‏هزینه سفر مترو را بدون نیاز به کارت فیزیکی از موجودی کیف پول پرداخت نمایید.
‏کارت بلیت مترو خود را به کیف پول شهروندی متصل نمایید و دیگر نیازی به شارژ کارت بلیت مترو ندارید .
4.3/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود شهرزاد شهرداری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام میخوام از نرم افزار شهرزاد کارت بلیط مترو رو خارج کنم چه کار باید انجام بدم منطورم اینکه کارت بلیط از طریقه شهرزاد شار نکن و کلا بیام بیرم حتی شماره کارت بلیط من هم خارج بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا