سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین خودرو مورد نظر خود را از بین محصولات موجود در سایت انتخاب کنند و با استفاده از امکانات سامانه، خودرو را خریداری کنند.

ایران خودرو دیزل از طریق سامانه اینترنتی خود به آدرس www. ikd. ir به ارائه خدمات مؤثر در حوزه فروش خودرو می‌پردازد. اگر جزء افرادی هستید که تمایل به خرید وسایل نقلیه از این سایت را دارید، لازم است برای خرید محصول موردنظر خود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنید. با ثبت نام در این سامانه می‌توانید به راحتی برای خرید محصول خود اقدام کنید. برای معرفی کامل این سامانه بهتر است ادامه مطلب را با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

معرفی سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir

سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل، با هدف فروش محصولات دیزلی شرکت ایران خودرو مشغول به فعالیت است. کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس esale.ikd.ir برای خرید محصولات خود اقدام کنند. آن دسته از افرادی که تمایل به خرید محصولات این شرکت را دارند، باید پروسه ثبت نام را به صورت مستقیم در این سایت طی کنند تا فرایند خرید برای آن‌ها قطعی شود.

با توجه به اینکه در طی چند سال اخیر شاهد ایجاد محدودیت در جلوگیری از ورود وسایل نقلیه خارجی بوده ایم، لذا کمبود این وسایل در کشور ما به شدت احساس می‌شود، به همین جهت نیاز به خرید چنین محصولاتی با توجه به قابلیت‌های بالایی که دارند بسیار زیاد است.

ادامه مطلب
سایت سیمفا www.symfa.ir | سامانه یکپارچه معاینه خودرو

1- این دسته از وسایل نقلیه، قابلیت‌ها و کاربردهای زیادی را به همراه دارند. با توجه به اینکه تولید داخلی این محصولات بسیار محدود بوده و در بازار آزاد قیمت بالایی را در بردارند، لذا شرکت ایران خودرو شرایط مناسبی را از لحاظ هزینه و قیمت برای خرید محصولات دیزلی فراهم کرده است. افراد زیادی تاکنون توانسته اند با مراجعه به سامانه مذکور برای خرید این محصولات اقدام کنند.

2- همان‌طور که می‌دانید، در بازار آزاد به دلیل تقاضای بالا، قیمت محصولات بسیار زیاد است. به همین جهت کاربران می‌توانند با شرکت در قرعه‌کشی‌ها و از طریق ثبت نام در سامانه esale.ikd.ir با هزینه کمتر و قیمت مناسب‌تری محصولات خود را خریداری کنند. فقط دقت داشته باشید که ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و باید با دقت تمام مراحل را طی کنید تا فرایند ثبت شما به درستی صورت گیرد.

3- سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل، یکی از بخش‌های مرتبط به سایت esale.ikd.ir است.   ikd.ir وب سایت اصلی محصولات ایران‌خودرو دیزل بوده که در آن تمام اخبارها، اطلاعیه ها، قرعه‌کشی‌ها و تمام مواردی که مشتریان و کاربران باید در رابطه با آن آگاهی داشته باشند اطلاع رسانی می‌شود.

در همین راستا سامانه esale.ikd.ir به ارائه خدماتی از قبیل، فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل پرداخته است. کاربران و مشتریان می‌توانند در بازه زمانی مشخص شده در سایت، برای خرید محصولات خود اقدام کنند، فقط لازم است قبل از آن پروسه ثبت نام را انجام دهند.

4- با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل ارائه شد، لازم است کاربران برای استفاده از این سایت و خرید محصولات خود، شرایط ارائه شده در سایت را مدنظر داشته باشند تا بتوانند به راحتی در سامانه ثبت‌نام نمایند. در ادامه راهنمای ورود به سامانه را توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سایت ایران خودرو دیزل

راهنمای ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir

طبق توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، سایت esale.ikd.ir با هدف فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل اقدام به فعالیت کرده است. در بازه‌های زمانی مشخص شده کاربران می‌توانند اقدام به ثبت نام و خرید محصول نمایند. با مراجعه به سایت و بررسی اخبار و اطلاعیه‌های ارائه شده، می‌توانید فرایند ثبت نام را راحت‌تر انجام دهید.

ادامه مطلب
سامانه ثنا sana.adliran.ir

در این قسمت قصد داریم راهنمای ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا آگاهی بیشتری در این حوزه داشته باشید. اگر برای خرید محصول موردنظر خود وارد سایت ایران خودرو دیزل شده اید، لازم است مراحل زیر را طی کنید.

1- در مرحله اول لازم است در مرورگر خود آدرس گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را به نشانی esale.ikd.ir جست و جو کنید.

سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir
سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir

2- در مرحله دوم وارد سایت موردنظر می‌شوید. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، شما با ورود به سایت، به بخش فروش اینترنتی محصولات دسترسی پیدا می‌کنید. با کلیک روی آدرس esale.ikd.ir وارد سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل می‌شوید.

2

3- افرادی که نمایندگی این مجموعه را به عهده دارند می‌توانند با انتخاب گزینه “ورود نمایندگی‌ها” که در کادر بالای سایت نشان داده شده است، وارد پنل کاربری خود شوند.

4- با انتخاب گزینه “ورود نمایندگی‌ها ” با صفحه جدیدی روبه‌رو می‌شوید. در این قسمت لازم است نام کاربری و رمز خود را وارد کنید و در انتها گزینه ورود را کلیک نمایید. اگر قصد دارید به صورت مستقیم به بخش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه کنید، لازم است مراحل زیر را طی نمایید:

  • نشانی ikd.ir را در مرورگر خود جست و جو کنید و وارد سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل شوید.

3

  • طبق تصویری که مشاهده می‌کنید، هنوز فروش اینترنتی در سایت صورت نگرفته، لذا کاربران می‌توانند در بازه زمانی که در سایت مشخص شده جهت خرید محصولات اقدام کنند. توصیه می کنیم برای ورود به سایت، از کامپیوتر یا لپ تاب خود استفاده کنید تا فرایند ثبت نام به راحتی صورت گیرد.

مقاله پیشنهادی » سایت کارت طلایی ایران خودرو

نحوه ثبت نام ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir

مشتریان و کاربران برای خرید وسایل نقلیه خود لازم است از طریق سایت esale.ikd.ir اقدام به ثبت نام نمایند. مسیر فروش اینترنتی محصولات طی چند مرحله صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازیم.

ادامه مطلب
نرم افزار جامع اربعین

مرحله 1- انتخاب گروه خودرو | به محض اینکه وارد سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir شدید، لازم است گروه خودرو موردنظر خود را انتخاب کنید و ادامه مراحل را انجام دهید. در این قسمت لیست تمام خودروها در قسمت فروش اینترنتی قابل مشاهده و بررسی است.

مرحله 2- انتخاب تیپ خودرو | در این قسمت، می‌توانید مدل خودرو خود را بررسی و انتخاب کنید. در این صفحه تمام مشخصات فنی خودرو قابل مشاهده و بررسی است. بعد از انتخاب خودرو، لیست شرایط فروش برای شما نمایش داده می‌شود که عبارتند از:

  • طرح فروش
  • قیمت کل
  • مبلغ پیش پرداخت
  • سود مشارکت
  • سود انصراف

4

مرحله 3- تأیید مفاد قرارداد | در این قسمت، بعد از مطالعه شرایط و مفاد قرارداد می‌توانید گزینه تأیید را انتخاب و کلیک نمایید.

5

مرحله 4- ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای فرد متقاضی | در این بخش، شما به عنوان مشتری باید تمام اطلاعات شناسنامه‌ای خود را در این قسمت وارد نمایید و در انتها گزینه بررسی اطلاعات را کلیک کنید.

6

اگر اطلاعات شما از قبل در سامانه، ثبت شده باشد، اطلاعات برای شما نمایش داده می‌شود. لازم است در انتها “گزینه ادامه ” را کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

7

مرحله 5- انتخاب نمایندگی سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل در این بخش، لازم است بر اساس استان و شهر محل زندگی خود یکی از نمایندگی‌های مربوط به ایران خودرو دیزل را انتخاب کنید.

8

  • مرحله 6 – تأیید اطلاعات ورودی در این قسمت تمام اطلاعات شما نمایش داده می‌شود تا به تأیید نهایی شما برسد.

9

مرحله 7- ورود به درگاه بانکی (جهت انجام پرداخت اینترنتی) در این بخش وارد درگاه بانکی جهت انجام پرداخت اینترنتی می‌شوید. با تأیید مبلغ مشخص شده، گزینه ورود را کلیک کنید تا مرحله پرداخت انجام شود.

ادامه مطلب
سایت مزایده ایران خودرو ۱۴۰۳ auction.ikco.ir

10

با انتخاب درگاه خود، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید. بعد از تکمیل مشخصات کارت خود، گزینه “پرداخت” را کلیک کنید.

مرحله 8- پایان فعالیت و اخذ رسید پیگیری خرید اینترنتی همان‌طور که در تصویر می‌بینید، در این مرحله اطلاعات خرید و رسید پیگیری به شما داده خواهد شد. می‌توانید با انتخاب گزینه چاپ رسید، برای چاپ آن اقدام کنید.

12

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir

مهم‌ترین شرایط ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل esale.ikd.ir به شرح زیر است:

  1. فقط مشخصات یک نفر در سامانه ثبت می‌شود.
  2. یک دستگاه برای هر ثبت نام وجود دارد
  3. زمان توقف طرح فروش تا پایان تکمیل ظرفیت است
  4. هزینه شماره گذاری هر دستگاه 282 هزار تومان است
  5. هزینه بیمه شخص ثالث و بدنه به عهده مشتری است
  6. اگر به هر دلیلی تغییراتی در مشخصات فنی خودرو صورت گیرد، خریدار باید این تغییرات ایجاد شده را بپذیرد.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کرمان موتور

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا