سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کرمان موتور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام خودرو به یکی از معضلات ما تبدیل شده است، بسیاری از افراد قصد ثبت نام در سایت کرمان موتور را دارند ولی به دلایلی نمیتوانند در این سایت ثبت نام کنند. آموزش و راهنمای ثبت نام و ورود در سایت کرمان موتور به شما در رود این مراحل کمک می کند و به حل مشکللا ت احتمالی شما کمک خواهد کرد

سایت کرمان موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir یک پلتفرم آنلاین است که به شما امکان ثبت نام و پیگیری ثبت نام خودرو در شرکت خودروسازی کرمان موتور را می‌دهد. در این راهنما، ما به شما نحوه ورود و ثبت نام در این سایت را به طور کامل توضیح خواهیم داد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سایت ثبت نام کرمان موتور

سایت ثبت نام کرمان موتور ابزاری کارآمد برای کاربران شرکت کرمان موتور است. اگر که قصد دارید خودروی خود را از شرکت خودروسازی کرمان موتور تهیه کنید این سایت به شما امکان می‌دهد به‌صورت آنلاین ثبت نام کنید و درخواست خودروی موردنظرتان را ثبت کنید. همچنین، می‌توانید از طریق این سامانه وضعیت ثبت نام و پیگیری خودروی خود را نیز بررسی کنید.

برای ثبت نام خودرو در سایت کرمان موتور، ثبت نام در این سایت بسیار خائز اهمیت است، بنابراین شما باید قبل از انتخاب و خرید خودرو در این سامانه ثبت نام کنید تا به شما اجازه ی دسترسی برای ثبت نام خودرو داده شود.

ثبت نام در این سایت به مدارک خاصی برای ثبت نام نیاز دارد که شما باید اسن مدارک را ارائه داده تا ثبت نام شما انجام شود همچنین این سایت نیاز به احزار هویت شما توسط شماره تلفن همراه نیاز دارد.

مقاله پیشنهادی » معرفی سایت کرمان موتور

راهنمای ورود به سایت ثبت نام کرمان موتور

برای ورود به این سامانه و انجام هر گونه پیگیری ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سامانه لازم است؛ برای راهنمایی ثبت نام در این سایت مراحل گفته شده را به صورت قدم به قدم طی کنید.

برای ورود به این سایت ابتدا نشانی customer.kermanmotor.ir در مرور گر خود وارد کنید. اگر شما دارای حساب کاربری در این سایت هستید مراحل زیر را انجام دهید و اگر تا به حال در این سامانه ثبت نام نکرده اید نیز در ادامه نحوه ی ثبت نام را نیز به شما نشان می دهیم.

 همانطور که گفتیم اگر حساب کاربری دارید روی گزینه “ثبت نام کرده ام ” کلیک کنید.

Untitled

در صفحه ی باز شده یک فرم ورود را خواهید دید. برای ورود به سایت، نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری خود دارید. این اطلاعات شامل کد ملی و شماره موبایل شماست.

نام کرمان موتور

 برای دریافت کد چند لحظه صبر کنید و سپس کد دریافتی را در کادر مربوط به کد ورود وارد کنید و پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه ی ورود کلیک کنید.

 شما با همین روش ساده اکنون وارد سایت کرمان موتور شده اید و میتوانید خودرو خود را انتخاب کرده و آن را ثبت نام کنید، پس از ثبت نام در این سایت منتظر دریافت نتیجه باشید.

لینک مستقیم  ورود به سایت ثبت نام کرمان موتور 

مقاله پیشنهادی » سایت ایران خودرو دیزل

شرایط ثبت نام در سایت ثبت نام کرمان موتور

 استفاده سایت کرمان موتور  برای همه ی عموم آزاد بوده و همه افراد میتوانند در این سایت ثبت نام کنند، برای ثبت نام اولیه در این سایت یم سری مدارک و اطلاعات کاربری نیاز است؛ شما با داشتن این مدارک میتوانید هم با تلفن همراه و کامپیوتر خود به ثبت نام اقدام کنید.

 ثبت نام خوردو در سایت کرمان موتور  ملزم یک سری شرایط است و افرادی که این شرایط را دارند میتوانند برای خودرو درخواستی خود ثبت نام کنند به طور مثال مادارن دارای دو فرزند میتوانند برای خرید خودرو ثبت نام کنند.

 شرایط ثبت نام در سامانه کرمان موتور  نیاز به اطلاعات و شرایط خاصی ندارند و افرادی که شرایط و اطلاعات زیر را دارند میتوانند در این سایت  ثبت نام  کنند:

  • داشتن مدارک معتبر جهت پر کردن فیلدهای موجود در این سایت
  • شماره تلفن معتبر
  • داشتن یک شبا بانکی

اگر اطلاعات ذکر شده در موارد بالا و همچنین دسترسی به یک اینترنت مناسب را دارید میتوانید به ثبت نام در این سامانه اقدام کنید.

مدارک ثبت نام در سایت ثبت نام کرمان موتور

 برای ثبت نام در این سامانه نیاز به یک سری مدارک جهت وارد کردن این اطلاعات در سامانه وجود دارد که شما با دست داشتن این مدارم کیتوانید به راحتی در این سامانه ثبت نام کنید؛ این مدارک شامل:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • اطلاعات موبوط به محل سکونت و کد پستی
  • کارت بانکی شبا دار
  • اطلاعات مربوط به محل کار

 شایان به ذکر است که برای ثبت نام در این سامانه لازم نیست شما مدارک خود را اسکن کنید بلکه وارد کردن این اطلاعات کافی است.

 درست وارد کردن این اطلاعات در سایت بسیار حائر اهمیت بوده و در صورت اشتباه پر کردن ممکن است عواقب بعدی برای کابران داشته باشبد. بنابراین شما با در دست داشتن این مدارک سعی کنید اطلاعات را به صورت صحیح و درست در این سامانه وارد کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت کارت طلایی ایران خودرو

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام کرمان موتور

 آموزش جهت ثبت نام در سایت ثبت نام کرمان موتور  customer.kermanmotor.ir به شما در حل مشکلات احتمالی کمک میکند. برای ثبت نام ابتدا لازم است که شما از یک اینترنت مناسب بهره مند باشید و سپس تمام مدارک گفته شده را در دسترس خود قرار دهید که به راحتی بتوانید این اطلاعات را در سایت کرمان موتور  وارد کنید.

 برای ورود به این سایت ابتدا نشانی customer.kermanmotor.ir در مرور گر خود وارد کنید. و روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید.

نام کرمان موتور 1

 پس از کلیک بر روی گزینه ی جدید یک فرم به شما نمایش داده میشود که همانطور که قبلا گفتیم جهت ثبت نام در سایت مرکان موتور  با توجه به در دسترس داشتن مدارک، تمام فیلدهای خالی را با دقت پرکنید و در انتها روی گزینه ی گام بعدی کلیک کنید.

نام کرمان موتور 2

 در ادامه یک کد فعال سازی به شماره تلفن همراه شما  که در فرم ثبت نام وارد کردید ارسال می شود که شما باید کد فعال سازی را در فیلد معین شده وارد کنید.

 مراحل ثبت نام در سایت کرمان موتور در همینجا به پایان می رسد، شما از این پس با میتوانید به راحتی واراد سایت کرمان موتور شده و از خدمات این سایت بهره مند شوید. همانطور که مشاهده کردید ثبت نام در این سایت بسیار ساده و آسان بود.

شما در ثبت نام سایت کرمان موتور  باید تمام اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید و تمام فیلدهایی که در سایت کرمان موتور وجود دارد باید پر شوند. همچنین در زمان وارد کردن شبای بانکی خود بسیار دقت کرده و شبای خود را با دقت وارد کنید تا از بروز مشکلات ناشی مربوط به این گزینه پیشگیری کنید.

اگر بعد از خواندن این مقاله، هنوز در مورد  سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir سوال داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سایت ایساکو www.isaco.ir

زمان تحویل خودرو های کرمان موتور

(توجه کاربر گرامی زمان های درج شده در پایین مطلب به صورت تقریبی می باشد. جهت اگاهی از زمان دقیق خودرو های کرمان موتور لطفا به سایت آن مراجعه کنید.)

زمان تحویل خودرو های کرمان موتور به طور کلی 3 تا 6 ماه بعد از ثبت نام است. با این حال، ممکن است این زمان بسته به عوامل مختلفی مانند نوع خودرو، مدل خودرو، شرایط ثبت نام و ظرفیت تولید خودروساز، متفاوت باشد.

در طرح پیش فروش یکپارچه خودرو که توسط وزارت صمت برگزار می‌شود، زمان تحویل خودرو های کرمان موتور به صورت زیر است:

  • خودروهای سواری: 90 روز کاری
  • خودروهای تجاری: 120 روز کاری

توجه داشته باشید که این زمان‌ها به صورت تقریبی هستند و ممکن است در برخی موارد تغییر کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق تحویل خودروی خود، می‌توانید به سایت کرمان موتور مراجعه کنید و یا با نمایندگی کرمان موتور در شهر محل سکونت خود تماس بگیرید.

در ادامه، به توضیح زمان تحویل برخی از خودروهای کرمان موتور می‌پردازیم:

  • جک S5: 3 تا 6 ماه
  • جک J4: 3 تا 6 ماه
  • کی‌ام‌سی T8: 90 روز کاری
  • کی‌ام‌سی K7: 90 روز کاری

برای اطلاع از زمان تحویل خودروی خود، می‌توانید به جدول زمان تحویل خودرو های کرمان موتور در سایت کرمان موتور مراجعه کنید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir

خیر شما تنها با یکبار ثبت نام میتوانند برای ثبت نام خرید خودرو اقدام کنید و برای ورود به این سایت به نشانی  customer.kermanmotor.ir روی گزینه ثبت نام کرده ام کلیک کنید. که توضیحات بیشتر در این مقاله ذکر شده است.

همانطور که گفته شد برای ثبت نام در این ساین به مدارکی شامل شناسنامه، کارت ملی، شبای بانکی کارت متعلق به خود، شماره تبفن همراه به نام خود نیاز دارید که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد.

معمولا در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات شما با اخطار “اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد کنید” مواجه خواهید شد ولی گاهی در صورت اشتباه وارد کردن آدرس یا شبای بانکی و… شما با مشکلاتی در تحویل خودرو و یا پول برگشتی مواجه خواهید شد که خودرو را از دسترس شما خارج میکند.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام کرمان موتور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا