سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شمس بانک صادرات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه‌ای که بانک صادرات برای امکانات های  مختلفی که می‌خواهد به مشتری های خود عرضه بدهد سامانه شمس بانک صادرات است. 

و اشخاصی که مایل هستند برای امکانات های غیر حضوری و مجازی به بانک صادرات حضوری نروند می‌توانند به پیشخوان شمس بانک صادرات مراجعه کنند و پس از مراجعه مراحلی که برای استفاده از امکانات این سامانه نیاز هست را انجام دهند.

این سامانه شمس بانک صادرات بسیار پرکاربرد و دارای اهمیت بسیاری می‌باشد برای اشخاصی که می‌خواهند افتتاح حساب ،ثباتلن تسهیلات ارائه شده توسط این بانک،خدمات مربوط به کارت هتای اعتباری و… در مقاله ما راهنمایی در این خصوص داده شده که توضیحات کاملی برای ورود به سامانه پیشخوان مجازی شمس بانک صادرات می باش.

معرفی سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات

این بخش از مقاله درباره معرفی سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات است شعبه مجازی بانک صادرات ایران برای عرضه کردن خدمات زیادی از کارهای بانکی به صورت غیر حضوری، دست به کار به راه اندازی سامانه سامانه پیشخوان مجازی شمس به نشانی اینترنتی shams.bsi.ir کرده است.

که در این سامانه ۴ امکانات جدید بانکی به مشتریان عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند با ورود به سامانه شمس،بدون رفتن به شعبه بانک صادرات از امکانات عرضه شده استفاده کنم.

در سامانه پیشخوان مجازی امکانات الکترونیکی بانک صادرات ایران،امکاناتی از طریق ( درخواست اینترنتی و تسهیلات و تعهدات ) ( افتتاح حساب ), ( دریافت دسته چک ), (رفع سوء اثر از چک برگشتی ) ، (فعال سازی خدمات بانکداری الکتریکی)،(دریافت صورتحساب اینترنتی)،( ثبت نام در سامانه درخواست تعویض اقساط تسهیلات ) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد .

ادامه مطلب
سامانه دریافت ارز اربعین

راهنمای ورود به سامانه شمس بانک صادرات

این بخش از مقاله درباره راهنمایی ورود به سامانه پیشخوان شمس بانک صادرات هست .

آن گروه از افرادی که تصمیم ورود به سامانه شمس بانک را دارند و در این بانک حساب دارند،می‌توانم وارد سایت سامانه شمس بانک صادرات شوند و از خدماتی که در این سامانه عرضه شده بهره ببرند،لازم به تذکر است که برای ورود به پنل شخصی خود در سامانه شمس بانک صادرات،نیاز به وارد کردن کد ملی شما هست،در صورتی که تصمیم ورود به پیشخوان شمس را دارید،می‌تونید طبق مراحل زیر پیش بروید.

اول در یکی از مرورگرهای خود عبارت( سامانه شمس بانک صادرات) موارد سایت شوید..

پس از ورود به سامانه شمس بانک صادرات کد ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید،و پس از وارد کردن کد امنیتی در مکان مشخص شده بر روی گزینه ( دریافت کد ورود) کلید کنید.

شمس بانک صادرات shams.bsi .ir

  • یک کد ورود به شماره تلفن شما ارسال می‌شود که کافیست آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بعد به سامانه شمس بانک صادرات وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » سامانه بام بانک ملی ایران

ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی طرح کارا بانک صادرات در سامانه شمس

در این بخش از مقاله می خواهیم درباره ثبت نام وام 200 میلیونی طرح کارا بانک صادرات در سامانه شمس را توضیح بدیم

بانک صادرات ایران برای رونق اقتصاد بنگاه‌های کوچک و متوسط از جمله واحدهای تولید و خدماتی،این امکان را ایجاد کرده است که برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت فرد بتوانند تا سقف به ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان از تحصیلات بانک صادرات ایران در بیشتر طرح (کارا) استفاده کنند .

ادامه مطلب
سامانه حمایت معیشتی hemayat.mcls.gov.ir

نرخ سود تحصیلات در قالب طرح (کارا) بانک صادرات ۷ درصد مدت زمان ۲۰۰ میلیونی را دارند،۲۴ ماه می‌باشد،حال کسانی که شرایط دریافت این وام و ثبت نام در تسهیلات کارا بانک صادرات را دارند می‌توانند با ورود به سامانه شمس بانک صادرات به نشانی shams.bsi.ir ،با ورود به بخش تسهیلات بانکی برای ثبت نام این وام اقدام نمایند.

افتتاح حساب در سامانه شمس بانک صادرات

در این از مقاله می خوهیم در باره افتتاه حساب در سامانه شمس بانک صادرات صحبت کنیم.

اول از طریق مراحل توضیح داده شده ، با کد ملی خود به سامانه شمس بانک صادرات وارد شوید.

بعد از ورود به پنل شخصی خود بر روی گزینه حساب و کارت کلید کنید تا به مرحله بعد ورود پیدا کنید.

شمس بانک صادرات shams.bsi .ir 1

  • در محل بعد باید بر روی کلید افتتاح حساب ریالی کلید کنید.

شمس بانک صادرات shams.bsi .ir 2

در مرحله،یکی فریم به شما نشان داده می‌شود که می‌بایست آن را به صورت دقیق تکمیل نمایید. دقت داشته باشید که از جمله اطلاعات لازم برای ثبت درخواست درست کردن حساب د کردن شماره سریال کارت ملی می‌باشد که این شماره سریال فقط کارت‌های ملی هوشمند وجود دارد. پس از تکمیل فرم بر روی گزینه تایید مرحله بعد کلید کنید.

البته بخش حساب کارت سامانه شمس بانک صادرات امکاناتی متنوعی از قبیل امکانات بانکی اینترنتی فعال سازی و غیر فعال سازی پیامکی کوتاه و درخواست درگاه اینترنتی پرداخت را نیز به مشتریان عرضه می‌دهد.

ابتدا از طریق مراحل توضیح داده شده با کد ملی خود به سامانه شمس به نشانی shams.bsi.ir  وارد شوید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۳

پس از وارد شدن به پنل شخصی خود بر روی گزینه تسهیلات بانک کلیک کنید.

شمس بانک صادرات shams.bsi .ir 3

با کلید کردن بر روی این گزینه می‌تونید علاوه بر ثبت نام در تسهیلات بانکی مد نظر خودتون برای ثبت نام درخواست تسهیلات کرونایی،پرداخت اقساط تسهیلات و ثبت نام درخواست تعویق اقساط تسهیلات نیز اقدام نمایید.

 سایر امکانات سامانه شمس بانک صادرات

در این بخش از مواد می‌خواهیم راجع به سایر امکانات سامانه شمس بانک صادرات صحبت کنیم.

سامانه شمس بانک صادرات،با هدف ارزش امکانات غیر حضوری به مشتریان بانک صادرات رو کار آمده است و علاوه بر عرضه امکانات افتتاح و حساب و تسهیلات مختلف همدماتی از فبیل صدور دسته چک‌های بانکی و امکانات مربوط به بانکداری الکتریکی را هم ایجاد می‌کنند که در این ادامه توضیحات کامل داده شده است .

صدور دسته چک‌های بانکی: افرادی که قصد دریافت دسته چک را دارند،می‌توانم به پیشخوان شمس بانک صادرات مراجعه کرده و مراحل مربوط به صدور دسته چک‌های بانکی به صورت غیرحضوری را انجام دهد.

اجام خدمات مربوطه به بانکداری الکترونیک: افرادی که قصد استفاده از امکان هایی که  الکترونیک بانک صادرات را دارند،می‌توان به بخش مربوط به خدمات مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت وارد شوند و از امکان هایی که مربوط به بانک داری الکتریکی مانند صدور صورت حساب الکتریکی،اینترنتی بانک ، دریافت اپلیکیشن صاپ … استفاده کنند.

فعال سازی و غیر فعال سازی پیامک: از جمله خدماتی که در سامانه شمس عرضه می‌شود،فعال سازی و غیر فعال سازی پیامک می‌باشد. تمامی افرادی که سرویس پیامکی خود را فعال نمودن،می‌توانند از طریق این سامانه اقدام نماید غیر فعال سازی پیامک کنند.

ادامه مطلب
سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir

اگر بعد از خواندن این مقاله،سوال یا ابهامی در خصوص سامانه شمس بانک صادرات به نشانی shams.bsi.ir داشتید هم می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه‌ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه‌ها تمام سوال های شما را به کامل‌ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

مقاله پیشنهاد ی » سایت بانک رسال


سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

آدرس سامانه شمس بانک صادرات shams.bsi.ir می‌باشد . که لینک ورود به سایت در مقاله عرضه شده است . پس برای دریافت بیشتر اطلاعات این مقاله ما را معتاداری کنید.

از جمله امکاناتی که سامانه پیشخوان مجازی شمس بانک صادرات مشتریان عرضه می‌دهد امکان ثبت درخواست تحصیلات و دریافت دسته چک می‌باشد که سایر خدمات عرضه شده این مقاله گفته می‌شود پس برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

بله،همانطور که در این مقاله توضیح داده شده،افراد می‌توانند با ورود به سایت شمس بانک صادرات برای افتتاح حساب در صورت غیرحضوری اقدام نمایند. برای دریافت اعطلاعات بیشتر مقاله مارا مطالعه کنید.

1/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شمس بانک صادرات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا