سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اشخاصی که دارای وسیله نقلیه هستند و قصد استفاده کردن از لاستیک یارانه‌ای را دارند در مرحله اول باید از زمانی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است آگاه باشند. چون برای ثبت سفارش خرید در سامانه‌های مربوطه یک زمان معین مشخص می‌شود.

در حال حاضر ثبت نام لاستیک دولتی از طریق سایت همه شرکتهای عرضه کننده لاستیک یارانه ای امکانپذیر است. متقاضیان می‌توانند ابتدا برند مد نظر خود را انتخاب کنند و به سایت آن وارد شوند. به همین شکل امکان ثبت سفارش خرید لاستیک دولتی برای شما فراهم است.

با توجه به این مورد که فاصله قیمتی لاستیک دولتی و آزاد و تقاضای بسیار زیادی که برای استفاده از تایرهای یارانه‌ای وجود دارد در این مقاله روش ورود به سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری را توضیح می‌دهیم و شیوه ثبت سفارش خرید را برایتان بیان می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با خرید لاستیک‌های دولتی به دست آورید.

از انواع لاستیک‌های دولتی یک نمونه که افراد می‌توانند آن را با قیمت مناسب تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند لاستیک دولتی بارز هست که برای خرید آن نیاز به طی کردن مراحل خاصی در سایت  pos.barez.org می‌باشد.

 در ادامه به بررسی دقیق شیوه پیگیری و نوبت دهی خرید اینترنتی ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲ می‌پردازیم و شرایط آن را برایتان شرح می‌دهیم. افراد با مطالعه این مقاله با قیمت و شیوه دریافت محصول خریداری شده کاملاً آشنا خواهند شد.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲

شرط‌های لازم برای ثبت نام عبارتند از:

استفاده از سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲ فقط مخصوص اشخاص حقیقی است و شرکت‌ها و اشخاص حقوقی اجازه خرید لاستیک دولتی از طریق ثبت نام را نخواهند داشت.

شخصی که دارنده برگ سبز خودرو می‌باشد باید خودش ثبت نام لاستیک دولتی بارز را انجام دهد و لاستیک را به نام خودش سفارش دهد.

در صورتی که مشخصات خودروی فرد با مشخصات خودروی وارد شده در فرم ثبت نام لاستیک دولتی بارز تداخل داشته باشد لاستیک تحویل داده نخواهد شد.

خریداران در صورتی که به هیچ وجه امکان حضور پیدا کردن در نوبت تعیین شده را ندارند می‌توانند یکی از بستگان درجه یک خود را برای دریافت لاستیک خریداری شده بفرستند.

برای ثبت نام لاستیک دولتی وارد و خرید از طریق سامانه نیاز به داشتن کارت بانکی است چون امکان تحویل دادن وجه نقد وجود ندارد و باید مبلغ را با کارت پرداخت کنند.

بعد از تکمیل شدن ثبت نام لاستیک دولتی بارز امکان برگرداندن وجه نقد وجود نخواهد داشت.

توجه کنید که در صورت ارائه مدارک ناقص یا مخدوش به ثبت نام آنان ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 قیمت لاستیک در روز خرید به طور دقیق مشخص و معین می‌شود.

اطلاعات وارد شده در سامانه در فرم ثبت نام لاستیک دولتی بارز قابل ویرایش نیست.

طبق دستور اتحادیه لاستیک فروشان مشهد لاستیک خریداری شده در سرویس سنتر مشهد باید در همان محل برای خودرو نصب شوند و کارشناس مربوطه هم تایید کند.

ادامه مطلب
سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir

 همه تایرهای رادیال سیمی سواری بارز ۶۰ ماه خدمات پس از فروش دارند.

 در صورتی که افراد شرایط ثبت نام لاستیک دولتی بارز را رعایت نکنند موفق به دریافت تایر دولتی نمی‌شوند و نمی‌توانند آن را دریافت کنند. افرادی که ثبت نام خودرو را تکمیل می‌کنند و مبلغ لازم را هم پرداخته‌اند باید در مورد شیوه پیگیری هم اطلاعاتی به دست آورند و در زمان لازم برای دریافت محصول به مرکز معین شده بروند.

مقاله پیشنهادی » سامانه میز خدمت مشتری ایران خودرو

سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز 1402

به سه روش می‌توان خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز را انجام داد که سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز و سامانه تخصیص تایر دولتی در واقع سامانه‌های نوبت دهی محسوب می‌شوند.

در صورت ثبت نام لاستیک بارز در آنها باید خودتان برای دریافت لاستیک به نمایندگی مراجعه کنید. تنها روشی که ثبت نام لاستیک برایتان فرستاده می‌شود مراجعه به سایت‌های عامل فروش اینترنتی لاستیک‌های دولتی است.
ممکن است در آینده سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز دوباره فعال شود و با استفاده از آن بتوانید همه مراحل خرید لاستیک بارز دولتی را به صورت آنلاین انجام دهید و لاستیک‌ها را جلوی درب منزلتان تحویل بگیرید.
در ادامه با همه شیوه های ممکن برای ثبت نام لاستیک دولتی بارز آشنا میشوید.

سامانه نوبت‌دهی لاستیک بارز

سامانه نوبت دهی لاستیک بارز به نشانی  pos.barez.orgدر دسترس است و در صفحه اصلی سایت وارث هم می‌توانید با انتخاب دکمه تحویل حضوری تایر که در سمت چپ بالای صفحه وجود دارد وارد این سامانه شوید و ثبت نام لاستیک بارز دولتی خود را انجام دهید.

در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود گزینه دریافت نوبت برای خرید محصولات بارز را انتخاب کنید تا مراحل این کار برای شما شروع شود.

1 7

طبق مراحل زیر برای ثبت نام لاستیک دولتی بارز پیش بروید.

1. موافقت با قوانین و شروع ثبت مدارک

قبل از ادامه مراحل ثبت نام لاستیک دولتی بارز بهتر است قوانین سایت را با دقت مطالعه کنید تا در زمان تحویل مشکلی برایتان پیش نیاید. سپس در پایین صفحه گزینه حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بارز را هم مطالعه کنید و با کلیه موارد آن موافق هستم را تیک بزنید و روی دکمه موافقم و ادامه کلیک کنید.

2 8

2. احراز هویت

کد ملی و شماره موبایل صاحب خودرو را وارد کنید و دقت کنید که این اطلاعات حتماً باید متعلق به صاحب خودرو باشد.

3 8

در ادامه در ثبت نام لاستیک بارز لازم است با دقت فراوان مشخصات فردی و صاحب سند خودرو شامل نام و نام خانوادگی کامل (با پیشوند و یا پسوند) تاریخ تولد،آدرس ایمیل و آدرس کامل منزل را وارد کنید. امکان ویرایش در این اطلاعات وجود ندارد پس همه چیز را کاملاً دقیق وارد کنید و روی گزینه مرحله بعدی بفشارید.

4 8

3. انتخاب سرویس سنتر و محصول

بارز سه سرویس سنتر مشهد و تهران و همدان را برای تحویل لاستیک‌های دولتی به مشتریان سراسر کشور مد نظر قرار داده است. شما می‌توانید با توجه به محل زندگی خود یکی از این مرکزها را انتخاب کنید. در کادرهای دیگر هم باید تاریخ مراجعه و نوع خودرو را انتخاب کنید. زمان مراجعه به مراکز از شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته شده و نوبت‌ها به صورت هفتگی قابل رزرو کردن می‌باشد.

ادامه مطلب
ورود به سایت استعلام کارت هوشمند با شماره ملی

5 6

  • روی گزینه استعلام نوبت کلیک کنید. ساعت‌های خالی برای مراجعه به شما نمایش داده می‌شود.

6 6

بعد از انتخاب ساعت مراجعه باید به اندازه تایر خودروی خود توجه کنید. یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. به این مورد توجه کنید که اگر سایز تایر اشتباه انتخاب شود امکان تغییر آن در زمان تحویل وجود ندارد به همین خاطر باید قبل از شروع ثبت نام لاستیک دولتی بارز از اندازه تایری که می‌خواهید سفارش دهید مطمئن شوید.

7 5

اگر ظرفیت ارائه لاستیک در ساعت و روز مورد نظر شما پر باشد با خط‌ها مواجه می‌شوید در غیر این صورت نوبت شما ثبت می‌شود و یک کد رهگیری برای شما نشان داده می‌شود.

8 6

4. مشاهده و چاپ نوبت

در صفحه اصلی سایت pos.barez.org ثبت نام لاستیک دولتی بارز گزینه مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده را انتخاب کنید.
در این مرحله از دو راه می‌توانید نسبت به پیگیری لاستیک دولتی بارز و نوبت خود اقدام کنید:
از طریق کد ملی و تلفن همراه .

 طریق کد رهگیری

بعد از وارد شدن این اطلاعات نوبت خودتان را دریافت خواهید کرد برگه را پرینت بگیرید و در روز و ساعت مشخص شده در سرویس سنتر حضور پیدا کنید.

9 4

به این نکته دوباره توجه کنید که امکان تغییر اطلاعات فرم ثبت نام سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز وجود ندارد پس با دقت بسیار زیادی نام نویسی خود را انجام دهید.
مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی و خرید لاستیک دولتی بارز طبق اطلاعیه سایت این مرکز شامل آدرس و اطلاعات خودرو و کد ملی می‌باشد. در روز معین شده و برای تحویل گرفتن تایر خریداری شده کاربران باید اصل مدارک هویتی و خودروی خود را هم برده و تحویل دهند.

مقاله پیشنهادی » سامانه نقل و انتقال اینترنتی خودرو سایت پلاک

قیمت ثبت نام لاستیک دولتی بارز

بعد از آشنایی با سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲ و شیوه پیگیری خرید اشخاص می‌توانند با بررسی کردن لیست قیمت ثبت نام لاستیک دولتی بارز تصمیم درستی را برای خرید اینترنتی داشته باشند‌. در جدول قیمت حدود لاستیک‌های دولتی گروه صنعتی بارز برای خودروهای مختلف ذکر شده و قابل مشاهده می‌باشد. (توجه تمام قیمت درج شده بصورت تقریبی می باشد جهت استعلام از قیمت نهایی به سایت های متعبر فروش لاستیک دولتی مراجعه کنید.)

سایز لاستیکحداقل قیمتحداکثر قیمتمناسب برای

165/65R13 P660

الی

175/60R13 P660

1.291.539

1.372.259

خانواده پراید

175/70R13 P601

الی

175/70R13 P660

1.472.655

1.472.655

خانواده پیکان، تیبا

185/65R14 P660

الی

205/60R14 P624 4G

1.695.143

1.786.686

خانواده پژو

205/60R14 P610 PRO RIDE

الی

205/60R14 P685

1.741.683

1.925.803

 

برلیانس

185/65R15 P648

الی

185/65R15 P642 برفی

1.824.232

1.900.618

خانواده سمند

205/60R15 P624 4G

الی

205/60R15 P685

1.990.631

1.995.717

خانواده سمند، دنا، تارا

215/45R17 P685

الی

215/50R17 P685

2.898.751

3.314.371

سراتو، النترا

215/65R16 S630

الی

235/60R16 S630

3.996.331

4.044.008

داستر، لیفان X60، ام وی ام X33

235/60R18 S630

الی

235/55R19 S673

4.687.811

4.855.965

سانتافه، سورنتو، رکستون

باید توجه داشته باشید که ممکن است با توجه به شرایط افزایش قیمت لاستیک های بارز را داشته باشیم و قیمت های ذکر شده حدودی می‌باشد. داوطلبان از قیمت دقیق لاستیک بارز موردنظرشان در روز خرید باخبر میشوند و می‌توانند هزینه آن را با کارت بانکی خود پرداخت کنند.

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز از سامانه تخصیص تایر

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز از سامانه تخصیص تایرامروزه امکان خرید لاستیک بارز دولتی از این سامانه برای افراد عادی و شخصیت‌های حقیقی به وجود آمده. ابتدا وارد سایت www.kala.ntsw.ir شوید و سپس مراحل زیر را برای ثبت نام لاستیک دولتی بارز انجام دهید:

ادامه مطلب
سایت نظام مهندسی استان کرمان kermanceo.ir

۱/در صفحه اصلی گزینه موافقت با شرایط دریافت فیش رزرو را تیک بزنید و روی ادامه کلیک کنید

۲/در صفحه بعد کد ملی و شماره تلفن همراه مالک خودرو را وارد کنید

۳/یه کد اعتبارسنجی برای شما بعد از اینکه کد ملی و شماره موبایل را وارد کردید ارسال می‌شود که باید در صفحه بعد آن را وارد کنید

۴/بعد از وارد کردن کد اعتبارسنجی و تایید آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید در فیلدهای آن شماره شاسی و شماره موتور خودرو را وارد و ثبت کنید

۵/فاق و پهنای لاستیک مورد نظرتان را هم در این مرحله وارد کنید

۶/در صفحه بعد لیست نمایندگی‌ها به تفکیک شهر و استان و موجودی نمایش داده می‌شود. در میان آنها گزینه ای که لاستیک بارز موجود دارد و به شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.

۷/در پایان وارد صفحه مشاهده حواله  می‌شوید آن را پرینت بگیرید و با داشتن آن به همراه کارت ملی و مدارک ماشین و کارت بانکی که به نام مالک خودرو باشد در تاریخ مشخص شده به نمایندگی مراجعه کنید و لاستیک‌های خود را تحویل بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل

1 1 e1699192718987

پیگیری ثبت نام لاستیک دولتی بارز

در مورد شیوه پیگیری ثبت نام لاستیک دولتی بارز گفته می‌شود که افراد بعد از بررسی لیست قیمت و دریافت کردن نوبت از طریق این سامانه باید حتماً پیگیری لازم را انجام دهند و رسید دریافتی را به چاپ برسانند. برای این کار داوطلبان باید دوباره وارد سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز شوند.داوطلبان بعد از سرچ کردن آدرس pos.barez.org باید گزینه مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده را انتخاب کنند.

داوطلبان پس از جستجو کردن نشانی pos.barez.org در مرورگر باید گزینه مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده را انتخاب کنند.

10 6

سپس کاربران کد پیگیری خرید لاستیک یا شماره تلفن همراه و کد ملی خود را در یکی از فیلدهای مشخص شده وارد کنند تا رسید خرید برای آنها نشان داده شود.

11 5

بعد از وارد کردن اطلاعات صحیح رسید نمایش داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند آن را دریافت و پرینت کنند.

12 5

برای دریافت لاستیک بارز خریداری شده حتماً نیاز به ارائه دادن رسید به شکل چاپ می‌باشد. افراد باید حتماً رسید ذکر شده را پرینت بگیرند و در یک جای امن نگه دارند تا گم نشود چون ارائه مدرک ناقص به ضرر داوطلبان تمام می‌شود.

دریافت لاستیک دولتی بارز

همه افرادی که ثبت نام کرده‌اند قبل از هر چیزی باید مدارک لازم را برای دریافت لاستیک دولتی بارز آماده کنند که این مدارک شامل اصل کارت ماشین یا برگ سبز،اصل کارت ملی صاحب سند،کارت بانکی صاحب سند و رسید سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز می‌باشد.

در روز مشخص شده همراه با این مدارک باید به نمایندگی فروش تایر مراجعه شود.
آدرس نمایندگی دریافت لاستیک دولتی بارز روی رسید دریافت نوبت داوطلبان ثبت شده است و همراه با زمان مراجعه آنها قابل مشاهده است. در هنگام دریافت نوبت اینترنتی داوطلبان با توجه به محل سکونت خود می‌توانند نزدیک‌ترین نمایندگی را انتخاب کنند تا مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

مقاله پیشنهادی » سایت کرمان موتور

ثبت نام لاستیک دولتی

برای ثبت نام لاستیک دولتی، می‌توانید از دو روش استفاده کنید:

ادامه مطلب
سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن saman.mrud.ir

روش اول: ثبت نام حضوری

برای ثبت نام حضوری لاستیک دولتی، باید به یکی از نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی مراجعه کنید. در نمایندگی، مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاستیک دولتی به شرح زیر است:

  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت خودرو
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت

روش دوم: ثبت نام اینترنتی

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی، باید به سایت جامع تجارت مراجعه کنید. در سایت جامع تجارت، در قسمت “سامانه تخصیص و توزیع کالا”، ثبت نام کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

پس از ثبت نام اینترنتی، یک پیامک حاوی کد فعال‌سازی به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود. این کد را باید در قسمت “کد فعال‌سازی” وارد کنید و بر روی دکمه “فعال‌سازی” کلیک کنید.

پس از فعال‌سازی حساب کاربری، می‌توانید با مراجعه به قسمت “سامانه تخصیص تایر و روغن موتور”، درخواست خود را برای دریافت لاستیک دولتی ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی به شرح زیر است:

  • کد ملی
  • شماره تلفن همراه
  • عکس کارت ملی
  • عکس کارت خودرو

مراحل ثبت نام لاستیک دولتی

روش حضوری:

  1. به یکی از نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی مراجعه کنید.
  2. مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.
  3. مراحل ثبت نام را انجام دهید.
  4. پس از ثبت نام، لاستیک دولتی خود را تحویل بگیرید.

روش اینترنتی:

  1. به سایت جامع تجارت مراجعه کنید.
  2. در قسمت “سامانه تخصیص و توزیع کالا”، ثبت نام کنید.
  3. کد فعال‌سازی را وارد کنید و بر روی دکمه “فعال‌سازی” کلیک کنید.
  4. با مراجعه به قسمت “سامانه تخصیص تایر و روغن موتور”، درخواست خود را برای دریافت لاستیک دولتی ثبت کنید.
  5. پس از ثبت درخواست، منتظر بمانید تا نوبت شما برای خرید لاستیک دولتی تعیین شود.
  6. پس از تعیین نوبت، به نمایندگی شرکت تایرسازی مورد نظر مراجعه کنید و لاستیک دولتی خود را تحویل بگیرید.

شرایط خرید لاستیک دولتی

  • متقاضیان باید دارای خودروی سواری باشند.
  • متقاضیان باید دارای کد ملی و شماره تلفن همراه باشند.
  • متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.
  • متقاضیان باید سهمیه خود را در زمان مقرر دریافت کنند.

قیمت لاستیک دولتی

قیمت لاستیک دولتی بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تعیین می‌شود.

سایر نکات

  • متقاضیان می‌توانند هر ۶ ماه یک بار، یک جفت لاستیک دولتی خریداری کنند.
  • متقاضیان باید لاستیک دولتی خود را از نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی خریداری کنند.
  • لاستیک دولتی دارای گارانتی یک ساله است.
سؤالات متداول سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز 1402

در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد؛ بنابراین باید پس از گذشت نوبت، مجدداً برای نوبت‌گیری اقدام کنید.

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی بارز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سایت pos.barez.org مراجعه کنید.
  2. در صفحه اصلی سایت، بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.
  3. در صفحه ثبت نام، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  4. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

قیمت ثبت نام لاستیک دولتی بارز در روز خرید تعیین شده و با توجه به نوع خودرو کاملا متفاوت می باشد. توضیحات کامل در مقاله آمده است.

4.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام.لطفا یه راهنمایی کنید که چطوری میتونیم لاستیک موردنظر خودمون رو بگیریم ثبت نام اینترنتی که همش میزنه عدم موجودی نمایندگی های مجاز هم سایز موردنظر ماروندارن خواهش میکنم یه راهکار به ارايه بدید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا