سایت نظام مهندسی استان کرمان kermanceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نظام مهندسی کرمان، یکی از سامانه های مفید برای مهندسین به شمار می آید. قبل از راه اندازه سامانه مهندس ها برای کارها و خدمات مورد نظر خود مانند پروانه اشتغال به کار و غیره، به صورت حضوری و با صرف زمان و هزینه به سازمان نظام مهندسی مراجعه میکردند. در حال حاضر با ساخت و راه اندازی سامانه نظام مهندسی استان کرمان، تمامی خدمات مهندسین و به صورت غیر حضوری انجام میشود.

آدرس اینترنتی سامانه نظام مهندسی استان کرمان، kermanceo.ir که این سامانه میتواند در کاهش رفت و آمد، کاهش هزینه، و تسریع روند خدمت رسانی به مهندسان بسیار مفید باشد. به همین دلیل یادگیری این سامانه و همچنین نحوه فعالیتی که در سامانه نظام مهندسی استان کرمان صورت میپذیرد باعث صرفه جویی  در زمان و هزینه مهندسان سامانه نظام مهندسی استان کرمان میشود. بنابراین ما در اینحا تصمیم داریم نحوه ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه نظام مهندسی استان کرمان را به مهندسان و کاربران سامانه نظام مهندسی استان کرمان آموزش دهیم.

معرفی سامانه نظام مهندسی استان کرمان

سامانه نظام مهندسی استان کرمان یکی از سامانه های مفید استان کرمان است که خدمات متنوعی رد سامانه خود ارائه می دهد. خدماتی که این سامانه خود ارائه میدهد، کار مهندسین و ماربران این سایت را بسیار راحت کرده و باعث دسترسی و استفاده سریع کاربران از خدمات سامانه نظام مهندسی استان کرمان میشود.

آدرس سامانه نظام مهندسی استان کرمان، kermanceo.ir است و کلیه اعضا و کاربران که در نظام مهندسی فعالیت میکنند و همچنین کاربران دیگر میتوانند همه روزه از امکان این سامانه بهره مند گردند.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

راهنمای ورود به سامانه نظام مهندسی استان کرمان

همانطور که در مقدمه این مقاله گفتیم سامانه نظام مهندسی استان کرمان تاثیر بالایی در صرفه جویی وقت، هزینه و انرژی مهندسین دارد. این سامانه به نشانی kermanceo.ir یک سیستم همیشه در دسترس برای مهندسان است که میتوانند با ورود به این سامانه سرعت خود را جهت انجام امور مهندسی افزایش دهند.

سامانه نظام مهندسی استان کرمان خدماتی شامل خدمات الکترونیک، سامانه مکاتبات، سامانه ثبت نقشه، سامانه مهندسین، سامانه گاز، شورای انتظامی، ثبت نام عضو جدید ،سیستم اتوماسیون اداری، تلفن های داخلی و… را ارائه داده و مهندسین با ورود به سامانه میتوانند ار این خدمات ایتفاده کنند. بنابراین جهت استفاده سریع تر مهندسین از این سامانه در این بخش نحوه ی ورود به سامانه نظام مهندسی استان کرمان را به کاربران این سامنه به صورت تصویری آموزش می دهیم.

ابتدا جهت ورود به سیستم باید مهندسین آدرس سامانه نظام مهندسی استان کرمان به نشانی kermanceo.ir را در مرورگر خود وارد کرده و پس از لود شدن سایت نظام مهندسی، شما صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

نظام مهندسی کرمان

  • در مرحله بعد در قسمت خدمات الکترونیکی خدمات مورد نظر خود را انتخا کنید و وارد همان پنل شوید و از آن خدمات بهره مند گردید.

نظام مهندسی کرمان 1

برای مثال سامانه مهندسین را انتخاب کرده و یا وارد صفحه ورود این بخش شوید. سپس کد عضویت خود را بدون خط تیره وارد کرده و روی گزینه “درخواست کد یکبار مصرف” کلیک کنید.

نظام مهندسی کرمان 3

در مرحله بعد کد دریافتی را وارد کنید و سپس شما وارد سامانه شده و میتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

برخی از خدمات سامانه نیازمند به ثبت نام در سامانه نظام مهندسی استان کرمان است. جهت نام نویسی در این سامانه با انتخاب گزینه “ثبت نام جدید” به ثبت نام در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی کرمان 2

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده میشود که شما با کلیک بر روی “ثبت نام عضو جدید” میتوانید در این سامانه ثبت نام کنید.

نظام مهندسی کرمان 5

در این مرحله شما باید در ابتدا روی گزینه ثبت نام که با فلش نارنجی رنگ به شما نشان داده ایم کلیک کنید و سپس پس از اتمام مراحل این قسمت وارد قسمت ورود به سامانه عضویت شده که با فلش سبز رنگ نشان داده ایم کلیک کنید.

نظام مهندسی کرمان 6

پس از ثبت نام معمولا به شما کد و شماره عضویت داده میشود که شما میتوانید با این کد به سامانه وارد شوید برای وارد شدن به سامانه مهندسین و نقشه شما باید کد عضویت خود را وارد کرده و روی گزینه درخواست کد یکبار مصرف کلیک کنید و با وارد کردن کد وارد سامانه شوید.

نظام مهندسی کرمان 3

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان تهران

امکانات سامانه نظام مهندسی کرمان

سامانه نظام مهندسی استان کرمان، جهت خدمات رسانی بهتر و سریع تر به مهندسین ساکن در استان کرمان، امکاناتی را برای آنها فراهم کرده است که مهندسان این استان همچنین کاربران این سامانه بدون معطلی از خدمات سامانه نظام مهندسی استان کرمان استفاده کنند.

خدمات سامانه نظام مهندسی استان کرمان به صورت زیر است.

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از امکانات سایت نظام مهندسی کرمان، همانند بقیه سازمان های نظام مهندسی در ایران اخبار و اطلاعیه های این سایت است. بخش اطلاعیه و اخبار سازمان نظام مهندسی استان کرمان kermanceo.ir در مورد اکثر موارد مرتبط به سازمان نظام مهندسی در سامانه خود اخبار تهیه کرده و در اختیار مردم شریف کرمان قرار میدهد.

نظام مهندسی کرمان 4

خدمات رفاهی

خدمات رفاهی سایت نظام مهندسی کرمان، اقداماتی نظیر خدمات فرهنگی، آموزشی و ورزشی را در اختیار کرابران و مهندسین این استان قرار میدهد. که کابران جهت استفاده از این خدمات و جزئیات بیشتر در این زمینه میتوانند به سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمان kermanceo.ir مراجعه کنند و در بخش اخبار در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنند.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی دیگر از امکانات سایت نظام مهندسی کرمان است که در این بخش خدماتی شامل سامانه مکاتبات، سامانه ثبت نقشه، سامانه مهندسین، سامانه گاز، شورای انتظامی، ثبت نام عضو جدید ،سیستم اتوماسیون اداری، تلفن های داخلی در این بخش در دسترس است.

خدمات غیر حضوری

سایت نظام مهندسی کرمان، خدمات غیرحضوری را برای کاربران سایت خود قرار داده است که این خدمات شامل است.

  • واحد کنترل مقررات ملی
  • واحد عضویت
  • واحد پروانه اشتغال
  • واحد نقشه برداری و تفکیک آپارتمان
  • واحد بازرسی گاز
  • نمایندگی ها

و سایر درخواست ها است. مه هر بخش گاها خدمات بیشتری را ارائه می دهد.

دوره های آموزشی

سامانه سایت نظام مهندسی کرمان، دوره های آزموشی را برگزار میکند. که در این دوره های آموزشی افراد میتوانند دوره مد نظر خود را ثبت نام کنند و آموزش ببینند. که این دوره ها هم به صورت رایگان هم به صورت پولی درد دسترس هستند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در مورد سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمان در اختیار شما مهندسان عزیز قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص  سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمان داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان کرمان kermanceo.ir

آدرس سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمان، kermanceo.ir است که در این مقاله اطلاعاتی در مورد نخوه استفاده از این سایت را توضیح داده ایم.

واحد کنترل مقررات سایت نظام مهندسی کرمان خدماتی ثبت پروژه، ثبت پروژه اصلاحی، درخواست، پرداخت حق الزحمه نظارت، ارسال مدارک طراحی، خارج نمودن پروژه از ظرفیت اشتغال و تعداد کار، قرارداد همسان نظارت بر اجرای ساختمان، فرم های کنترل نقشه را ارائه میدهد.

بله یکی از خدمات این سایت دوره های آموزشی است. معمولا دوره ای آوزشی در این سایت به صورت پولی بوده و شما با پرداخت هزینه میتوانید نسبت به آموزش دوره مورد نظر اقدام کرده و در دوره آموزش دیده امتحان داده و نمره قبولی کسب کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا