سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده قبض گاز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای مشترکان گاز طبیعی، امکان مشاهده قبض گاز به صورت آنلاین است. این امکان به مشترکان کمک می‌کند تا بدون مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکین گاز، بتوانند اطلاعات قبض خود را مشاهده و در صورت نیاز پرداخت کنند.

با ورود به سایت مشاهده قبض گاز به آدرس newbilling.nigc.ir به راحتی می‌توانید صورت‌حساب گاز طبیعی خود را به راحتی مشاهده کنید و در صورت نیاز به پرداخت هزینه‌های ناشی از آن اقدام نمایید. این سایت به آسانی در دسترس افراد قرار گرفته، لذا بدون هیچ گونه دغدغه‌ و استرسی می‌توانید میزان هزینه قبض خود را پرداخت نمایید.

معرفی سایت مشاهده قبض گاز

سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir راحت‌ترین روش ممکن برای پرداخت و بررسی قبوض است. این مشاهده از طریق شماره اشتراک 12 رقمی یا شماره سریال کنتور امکان‌پذیر است. با وارد کردن شناسه موردنظر به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به قبض خود را مشاهده کنید سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir کار را برای اکثر شاغلین آسان‌تر کرده است، چرا که دیگر نیازی به حضور فیزیکی آنان در مراکز مختلف نیست و می‌توانند به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مشاهده و بررسی قبض گاز خود بپردازند.

این مشاهده به چندین طرق مختلف صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند به راحتی قبض آب، گاز و برق خود را پرداخت کنند. مشاهده قبض گاز از طریق قبضینو و سامانه انجام می‌گیرد. با انتخاب یکی از این روش‌های گفته شده اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.

نحوه ورود به سایت مشاهده قبض گاز

به صورت ماهانه مردم باید از میزان گازی که مصرف می‌کنند اطلاع داشته باشند. این آگاهی به صورت قبوض برای آن‌ها ارسال می‌شود. با توجه به اینترنتی شدن بیشتر خدمات، پرداخت قبوض دیگر مانند گذشته نیست و افراد می‌توانند به صورت آنلاین این کار را انجام دهند. شهروندان با استعلام‌گیری از سایت مشاهده قبض گاز، می‌توانند تمامی اطلاعات مربوط به میزان مصرف گاز خود را مشاهده کنند. بعد از مشاهده اگر به هر دلیلی با مشکلی مواجه شدند، لازم است با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت نمایند تا علت این مشکل را جویا شوند.

برای ورود به سایت مشاهده قبض گاز لازم است در وهله اول روی لینک آن به آدرس newbilling.nigc.ir  کلیک کنید. در ابتدای صفحه دو کادر خالی وجود دارد که شامل شماره اشتراک 12 رقمی و شناسه قبض است.

با وارد کردن این موارد و تایید کد امنیتی، اطلاعات مرتبط با قبض گاز شما نمایش داده می‌شود که لازم است آن‌ها را بررسی کنید.

سایت مشاهده قبض گاز

لینک ورود به سایت استعلام قبض گاز newbilling.nigc.ir کلیک کنید.

استعلام قبض گاز با شماره کنتور

‌در حقیقت، گاز شهری یکی از خدمات بسیار مهمی است که از سمت دولت و شرکت گاز برای خدمت‌رسانی به مردم ارائه می‌شود. با توجه به اینکه این خدمات رایگان نیست و مردم در قبال آن هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند، به همین جهت لازم است روش‌های مختلفی را برای مشاهده قبوض ارائه دهند تا مردم بتوانند راحت‌تر و با خیال آسوده به بررسی، مشاهده و پرداخت قبض خود اقدام کنند.

شرکت گاز روش‌هایی چون بررسی شماره کنتور و شماره اشتراک را فراهم کرده تا افراد به واسطه آن بتوانند به سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir مراجعه کنند. در اینجا قرار است مراحل مهم استعلام قبض گاز با شماره کنتور را به صورت مرحله به مرحله بررسی کنیم.

مرحله 1.  قبل از اینکه به بررسی دقیق قبض خود بپردازید، باید بدانید که برای مشاهده قبض گاز با شماره کنتور لازم است در وهله اول کنتور گاز خود را بررسی کنید و شماره درج شده روی آن را یادداشت نمایید. این شماره به صورت 8 رقمی بوده و در قسمت سمت راست کنتور قرار دارد. سعی کنید این شماره را در جایی بنویسید که دفعه بعد اگر خواستید کنتور برق خود را بررسی کنید آن را به خاطر بیاورید و با مشکلی مواجه نشوید.

مرحله 2. بعد از بررسی و مشاهده شماره کنتور، برای استعلام قبض گاز بهتر است به سایت مشاهده قبض گاز به آدرس    newbilling.nigc.ir  مراجعه کنید. برای ورود به این سایت روی آدرس گفته شده کلیک کنید.

مرحله 3. در این مرحله لازم است روی قسمت مشترکین کلیک نمایید. گزینه‌هایی برای شما در سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir نمایش داده می‌شود. باید عبارت صورتحساب مشترکین را انتخاب کنید.

مرحله 4. در این قسمت صفحه‌ای برای شما باز می‌شود  که دو گزینه را نشان می‌دهد. لازم است گزینه دوم با عنوان “مشاهده صورتحساب گاز بر اساس شماره کنتور” را انتخاب کنید. اگر این گزینه برای شما نمایش داده نشد، سعی کنید گزینه اول که دارای عنوان” مشاهده صورتحساب گاز بر اساس شماره اشتراک” است را امتحان کنید.

مرحله 5. در این قسمت شماره سریال کنتور و عبارت امنیتی را وارد نمایید و قبض خود را مشاهده کنید. در این مرحله استعلام‌گیری از قبض گاز پایان می‌یابد.

بعد از اینکه توانستید با استفاده از شماره سریال کنتور قبض خود را مشاهده کنید، لازم است از طریق راه‌‌های مختلفی که در ادامه اشاره می‌کنیم بدهی خود را پرداخت نمایید.

  1. پرداخت قبوض به صورت غیرحضوری از طریق سامانه
  2. پرداخت قبوض به صورت غیرحضوری از طریق همراه کارت یا آپ
  3. پرداخت قبوض به صورت حضوری از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان
  4. پرداخت قبوض به صورت حضوری از طریق مراجعه به شعبات بانک
  5. پرداخت قبوض به صورت حضوری از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز
  6. پرداخت قبوض از طریق دستگاه کارت‌خوان
  7. پرداخت قبوض از طریق سامانه قبضینو

استعلام قبض گاز با شماره اشتراک

استعلام قبض گاز با شماره اشتراک یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌توانید به راحتی برای مشاهده قبض گاز خود انجام دهید و اطلاعات مرتبط با قبض خود را بررسی کنید. برای استعلام‌گیری از فرایند قبض خود، کافیست شناسه اشتراک خود را در کادر مشخص شده وارد کنید تا اطلاعات برای شما نمایش داده شود. در اینجا مراحل مهم و گام به گام فرایند استعلام‌گیری از قبض گفته شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ادامه مطلب را دنبال کنید.

مرحله1. در وهله اول باید به سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir مراجعه کنید. برای ورود مستقیم لازم است روی لینک ذکر شده کلیک نمایید.

مرحله2. بعد از ورود به سایت، لازم است روی قسمت”میز خدمت” کلیک نمایید. گزینه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شود. عبارت ” خدمات الکترونیک” را انتخاب کنید.

مرحله 3. در این بخش صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که لازم است از منوی سمت راست آن گزینه خدمات مشترکین را انتخاب کنید.

مرحله 4. سپس در ادامه روی عبارت ” ارائه استعلام بدهی- تسویه حساب” کلیک نمایید.

مرحله 5. در این قسمت، با صفجه جدیدی رو به رو خواهید شد که نام تمام استان‌ها را در نقش نشان می‌دهد. روی استان موردنظر خود کلیک کنید تا فرایند استعلام‌گیری برای شما صورت گیرد.

مرحله6. این بخش آخرین مرحله خواهد بود که از شما شماره اشتراک را می‌گیرد. با وارد کردن این شماره، به راحتی می‌توانید قبض گاز خود را مشاهده نمایید. آن را بررسی کنید و در صورت نیاز به پرداخت بدهی خود اقدام کنید.

مرحله 7. اگر به هر دلیلی، شماره اشتراک خود را فراموش کرده‌اید یا شماره اشتراک مشخصی ندارید، بهتر است در مورد نحوه دریافت آن با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. حتی می‌توانید قبوض قبلی خود را بررسی کرده و از قسمت مربوط به “اطلاعات مشترک” شماره اشتراک خود را پیدا کنید.

شما می‌توانید به روش‌های دیگری به استعلام‌گیری قبض گاز اقدام کنید که عبارتنداز:

  1. استعلام قبض گاز با شماره ملی
  2. استعلام قبض گاز با کدپستی
  3. استعلام قبض گاز با قبضینو

در مجموع، مراجعه به سایت مشاهده قبض گاز newbilling.nigc.ir موجب شده بتوانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قبوض خود را بررسی کنید و در صورت امکان به پرداخت بدهی خود بپردازید. از آن جایی که تعلل در پرداخت قبوض موجب قطع شدن آن خواهد شد، لذا ورود به سامانه مشاهده قبض گاز به آدرس  newbilling.nigc.ir می‌تواند به شما در جلوگیری از قطع ناگهانی گاز کمک فراوانی کند.

به روش‌های مختلفی که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانید قبوض خود را مشاهده نمایید و به صورت دلخواه یکی از روش‌های ذکر شده را انتخاب کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده قبض گاز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا