سایت وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان ve.cbi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان از طریق سامانه ve.cbi.ir بوده و میزان مبلغ آن دو برابر افراد عادی است که با توجه به شرایط سنی تا مبلغ 440 میلیون تومان می توانند دریافت نمایند. نحوه بازپرداخت وام ازدواج فرزندان رزمندگان به صورت بازپرداخت 10 ساله می باشد.

اگر جز متقاضیان ثبت نام وام ازدواج فرزندان ایثارگران می باشید و نیاز به دانستن شرایط وام ازدواج فرزندان ایثارگران دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما در ادامه مبلغ جدید وام ازدواج در سال جاری بر اساس بخشنامه سال 1402 را نیز بررسی خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی » سامانه ایثار من

با توجه به شرایط و مدارک لازم برای اعطای وام ازدواج فرزندان ایثارگران که در راستای جبران بخشی از خدمات خانواده های ایثارگر در نظر گرفته شده است، نیاز است تا آگاهی کامل از این شرایط صورت گرفته و افرادی که مشمول دریافت این وام می شوند هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی جانبازان

شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران ۱۴۰۲

وام ازدواج، یکی از وام های است که به خانواده ایثارگران تعلق می گیرد. وام ازدواج به خود افراد و فرزندان آن ها تعلق می گیرد و مبلغ این وام دو برابر افراد عادی می باشد. که برخی از مهم ترین این شرایط به شرح زیر است:

با توجه به بخشنامه 1402، متقاضیانی که بیشتر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند، در اولویت پرداخت تسهیلات یادشده هستند و تسهیلات مذکور با توجه به شرایط متقاضی، برای همه افراد در صف (ثبت‌نام‌شده در سال 1402 و سنوات قبل) مطابق با مبالغ مندرج در قانون بودجه سال 1402 کل کشور قابل پرداخت خواهد بود.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام کرمان موتور customer.kermanmotor.ir

برای دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان، درصد جانبازی و یا مدت زمان اسارت در نظر گرفته نخواهد شد و این وام به همه افراد ایثارگر و جانباز و .. تعلق خواهد گرفت.

تاریخ عقد افراد متقاضی وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان باید از ابتدای سال 1398 به بعد باشد.

هر فرد در زمان بت نام وام ازدواج فرزندان ایثارگران خود نباید دو سال بیشتر از زمان ازدواجش گذشته باشد.

ثبت نام وام ازدواج فرزندان ایثارگران تنها برای ازدواج اول بوده و اگر فردی برای ازدواج دوم بخواهد استفاده نماید باید در ازدواج اول خود، از این وام استفاده نکرده باشد و به طور کل می توان گفت هر فرد تنها یک بار می تواند از وام ازدواج خود استفاده نماید.

برای دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان، باید در سامانه ثبت نام نمایند.

افرادی که متقاضی این وام هستند باید اطلاعات فرد یا والدین آن در مراکزی مانند بنیاد شهدا و یا امور ایثارگران ثبت شده باشد، همچنین فرد متقاضی باید تابع جمهوری اسلامی ایران باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه ایثار من my.isaar.ir

1

مدارک لازم برای وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان

یکی از مراحل اولیه برای دریافت تسهیلات، تحویل مدارک لازم است تا در صورت تطابق شرایط متقاضی با شرایط وام مورد نظر، مراحل پرداخت آغاز شود. به صورت کلی مدارکی که برای دریافت وام های مختلف درخواست می شود، شامل مدارک هویتی و اطلاعات فردی است. در برخی از وام ها، مدارک خاصی از سوی نهاد پرداخت کننده درخواست می شود. مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران عبارتند از:

شناسنامه فرد متقاضی به همراه ضامنین

سند ازدواج

کد پستی و آدرس محل سکونت الزامی است.

کد رهگیری ثبت نام در زمان مراجعه حضوری الزامی می باشد.

در بخش قبلی ذکر شد که فرزندان ایثارگران نیز مانند سایر زوجین باید برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سایت اعطای وام ازدواج ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. این کد رهگیری به عنوان یکی از مدارک و اطلاعات لازم برای دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران در نظر گرفته می شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار

مبلغ  وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان 1402

طبق مصوبات مربوطه، میزان پرداخت وام ازدواج فرزندان ایثارگران دارای شرط سنی است. به این معنی که بر اساس سن زوجین، مبلغ مشخصی وام به آن ها تعلق می گیرد. همچنین نکته ای که باید برای دریافت وام ازدواج ایثارگران در نظر داشت این است که این وام تنها به خانواده های شاهد و جانبازان و اسرا تعلق گرفته و فرزندان رزمندگان شامل پرداخت این وام نخواهند شد. در جدول زیر میزان وام ازدواج فرزندان ایثارگران 1402 ارائه شده است.

ادامه مطلب
سامانه فرزند خواندگی adoption.behzisti.net

2 5

شرط سنی لحاظ شده جهت تشویق جوانان به ازدواج در جامعه است و در کنار سایر شروط برای پرداخت وام ازدواج فرزندان ایثارگران دارای اهمیت است. قابل توجه است مبلغ ذکر شده در جدول بالا مختص وام ازدواج فرزندان ایثارگران بوده و برای زوج های دیگر نصف این مبلغ در نظر گرفته شده است.

نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان ایثارگران

ثبت نام وام ازدواج فرزندان ایثارگران همانند تمامی افراد دیگر از طریق سامانه وام ازدواج به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir می باشد. پس از اتمام ثبت نام و بعد از بررسی ثبت نام ، زمان مراجعه به بانک برای افراد پیامک شده که افراد فرصت دارند در مدت زمان مشخصی مدارک خود را به شعبه مشخص شده ارائه نمایند. توجه نمایید ابتدا شرایط وام ازدواج فرزندان ایثارگران را بررسی کرده و سپس برای ثبت نام اقدام نمایید. در قسمت پایین نحوه ثبت نام در سامانه وام ازدواج نمایش داده شده است.

ابتدا باید آدرس اینترنتی ve.cbi.ir را در مرورگر جستجو کرده و وارد اولین لینک نمایش داده شد و در صفحه اول سایت بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کرد.

3 5

در صفحه باز شده باید اطلاعات لازم را در قسمت های مشخص شده وارد کرده و با انتخاب گزینه ادامه، باقی مراحل لازم را تکمیل کرد. در مراحل بعد گزینه ای تحت عنوان وضعیت ایثارگری وجود دارد که فرزندان ایثارگران باید نسبت به انتخاب این گزینه اقدام نمایند.

4 5

پس از انجام این مراحل یک کد رهگیری ده رقمی به شماره همراه ثبت شده متقاضی ارسال می شود که فرزندان ایثارگران می توانند با ورود مجدد به سامانه ثبت نام وام ازدواج و از طریق بخش مشاهده وضعیت، روند بررسی درخواست وام خود را مشاهده کرده و در صورت تغییر وضعیت به مراجعه حضوری برای تکمیل سایر مراحل به صورت حضوری اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سجایا ایثار

مبلغ قسط وام ازدواج فرزندان ایثارگران

یکی از موارد مهم در بحث دریافت وام، بازپرداخت آن و قسط بندی وام است. باید ذکر کرد که وام ازدواج فرزندان ایثارگران بازپرداختی 10 ساله یا به عبارتی 120 ماهه دارد و تاریخ اولین قسط آن، یک ماه پس از دریافت مبلغ وام از سوی متقاضی است. بنابراین مبلغ قسط وام ازدواج فرزندان ایثارگران معادل است با مبلغ وام تقسیم بر عدد 120.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی اجرای احکام

برای پرداخت وام باید ضامن معتبر را به بانک معرفی نمایید و اگر هر دو زوجین کارمندان دولت بوده و حقوق آن ها برای پرداخت وم کفایت می نماید، می توانند نامه کسر از حقوق و فیش حقوقی خود را ارائه داده و بدون نیاز به ضامن، وام خود را دریافت نمایند. همچنین سود وام برای ایثارگران 4 درصد می باشد.

همچنین برای کسب اطمینان از بازپرداخت اقساط وام ازدواج، معرفی ضامن معتبر یکی از شرایط اعطای تسهیلات است. هر یک از زوجین برای دریافت وام ازدواج باید یک ضامن معتبر به بانک معرفی کنند اما در صورتی که هر دو زوجین از یک بانک تسهیلات دریافت کنند و حقوق دریافتی ضامن کفاف پرداخت اقساط وام هر دو آن ها را بدهد، معرفی یک ضامن هم کافی است.

وام ازدواج فرزندان ایثارگران با کارت ایثار ارتش

یکی از نهاد هایی که در طول جنگ تحمیلی مسئولیت ثبت نام و اعزام رزمندگان به جبهه را بر عهده داشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. این نهاد پس از پایان جنگ به جانبازان و ایثارگران کارتی تحت عنوان کارت ایثار ارتش داد تا بتواند بخشی از خدمات آنان را به واسطه ارائه تسهیلات و مزایا، جبران نماید. فرزندان ایثارگران با در اختیار داشتن کارت ارتش می توانند از وام ازدواج دو برابری برخوردار شوند.

شرایط و مبلغ وام ازدواج فرزندان ایثارگران در بخش های قبلی مقاله توضیح داده شد. لازم به ذکر است که هر دو زوجین در صورت در اختیار داشتن کارت ایثار ارتش می توانند از تسهیلات دو برابری ازدواج برخوردار شوند و در صورتی که فقط یکی از زوجین دارای کارت ارتش باشد، وام دو برابری فقط به همان شخص تعلق می گیرد. نحوه دریافت وام ازدواج فرزندان ایثارگران با کارت ایثار ارتش مانند دریافت وام ازدواج سایر اشخاص بوده به استثناء تفاوت مبلغ آن

ادامه مطلب
سایت نوبت دهی تعویض پلاک موتور سیکلت در تهران

اخبار پیرامون تسهیلات ایثارگران

ارائه تسهیلات بانکی به ایثارگران با مراجعه به شعبه نزدیک محل سکونت خود و درخواست دریافت وام از این تسهیلات که سقف آن در حال حاضر از جانب بانک دی ۳۰ میلیون تومان و کارت مراوده یا خرید کالا تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، دریافت کنند.

نحوه ارائه تسهیلات بانکی به ایثارگران

سرپرست اداره‌کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام مشمولان ماده ۴۹ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مشروط بر اینکه در دستگاه‌های دولتی یا نیروهای مسلح شاغل نباشند، مشمول هدیه ازدواج می‌شوند.

سؤالات متداول سایت وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان ve.cbi.ir

مبلغ وام ازدواج فرزندان ایثارگران با رعایت شرط سنی دو برابر مبلغ وام ازدواج افراد عادی است که در متن مقاله اشاره شده است.

در صورتی که هر دو زوجین فرزند ایثارگر باشند وام ازدواج فرزندان ایثارگران به هر دو آنان تعلق می گیرد که در متن مقاله اشاره شده است.

6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه وام ازدواج فرزندان ایثارگران و رزمندگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا