سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وام بسیج سازندگی مبلغی است که از سوی سازمان بسیج سازندگی و در راستای حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می گردد.

متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند با ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی و انجام مراحل مربوطه برای ثبت نام خود اقدام کنند. این سامانه با نشانی اینترنتی ebsvam.ir در دسترس می باشد. اگر تمایل دارید در مورد دریافت مبلغ این وام ، سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی، ورود به این سامانه و انجام مراحل مربوطه و … اطلاعات بیشتری به دست آورید، در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی

بسیاری از افراد به هنگام ایجاد کسب و کار و تامین سرمایه اولیه برای شروع کار نیاز به استفاده از تسهیلات دارند. یکی از راه های لازم برای تامین سرمایه شروع به کار تامین مبلغ لازم از منابع مختلف مانند دریافت وام است. وام بسیجیان فعال یکی از تسهیلات ارائه شده توسط سازمان بسیج سازندگی برای افراد واجد شرایط است.

همان طور که اشاره شد سازمان بسیج سازندگی به جهت حمایت از مشاغل کوچک و خانگی و همچنین صنایع تبدیلی اقدام به پرداخت وام به متقاضیان واجد شرایط می نماید. این تسهیلات با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده و مدت زمان بازپرداخت آن 7 سال می باشد.

ادامه مطلب
نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت | آموزش تصویری ۱۴۰۳

افراد می توانند با مراجعه و ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی برای ثبت نام و ثبت درخواست وام اقدام نمایند. سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی با نشانی اینترنتی ebsvam.ir در دسترس متقاضیان دریافت وام می باشد.

این تسهیلات در موارد و زمینه های مختلف از جمله دام و طیور، کشاورزی، صنایع تبدیلی ، صنایع دستی، دانش بنیان خرید دستگاه های صنایع تبدیلی و بسته بندی، آموزش و توانمندسازی و … پرداخت می گردد.

مقاله پیشنهادی : ثبت نام بیمه تکمیلی بسیجیان

ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir

همان طور که اشاره شد متقاضیان دریافت وام می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی درخواست خود مبنی بر دریافت وام را ثبت نمایند. باید توجه داشته باشید که صرف ثبت نام در سامانه به منزله پرداخت قطعی تسهیلات نبوده و افراد می بایست دارای شرایط لازم باشند.

متقاضیان دریافت تسهیلات نباید در گذشته از تسهیلات اشتغالزایی دولت استفاده نموده یا شاغل یا تحت پوشش بیمه اجباری  باشند. همچنین متقاضیان مرد دریافت تسهیلات باید دارای کارت پایان خدمت یا معافیت باشند.

علاوه بر این تسهیلات مذکور به افرادی اعطا می گردد که توانمندی و مهارت لازم را در حوزه کسب وکار خود کسب نموده باشند یعنی مدرک تحصیلی مرتبط، گواهی دوره های فنی‌ و حرفه ای یا گواهی معتبری که جهت احراز مهارت او کافی باشد داشته باشند.

برای ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی باید ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ebsvam.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت نام وام بسیج سازندگی  وارد خواهید شد و می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

ادامه مطلب
سایت نوبت دهی بیمارستان میلاد + نوبت با کد ملی miladhospital.com

سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir

مقاله پیشنهادی « سامانه سحاب بسیجیان

نحوه ثبت نام وام بسیج جهاد سازندگی

پس از ورود به سایت ebsvam.ir می توانید برای انجام ثبت نام وام خود اقدام نمایید. پس از ورود به صفحه اصلی سایت از منوی موجود در بالای صفحه بر روی گزینه تسهیلات کلیک کنید. در ادامه گزینه ثبت نام وام را بفشارید.

سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی

در پنجره جدید کد ملی و کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و بر روی گزینه ادامه ثبت نام کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام وام بسیج سازندگی

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد و باید دیگر اطلاعات خواسته شده را کامل کنید. پس از تکمیل کلیه اطلاعات فردی، اطلاعات محل سکونت، اطلاعات ارتباطی و … گزینه ادامه ثبت نام را بفشارید.

درخواست وام بسیج سازندگی

ثبت درخواست وام بسیج سازندگی

ثبت نام وام در سامانه ebsvam.ir

در ادامه مراحل بعد باید مدارک لازم برای ثبت نام وام بسیجیان را در سامانه آپلود و همچنین مشخصات طرح کسب و کار مورد نظر خود را نیز تکمیل کنید. با ادامه این مراحل و تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود در سایت را نهایی کنید.

پس از انجام ثبت نام می بایست منتظر نتیجه درخواست خود باشید. در صورتی که با درخواست شما موافقت شود باید برای ادامه مراحل و به صورت حضوری به بانک مربوطه اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه جامع امام حسین

شرایط پرداخت وام بسیج جهاد سازندگی

همان طور که اشاره شد متقاضیان دریافت وام بسیج سازندگی برای دریافت تسهیلات باید دارای شرایط لازم باشند. از جمله شرایط پرداخت وام بسیج سازندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • متقاضی دریافت تسهیلات بیکار بوده و بیمه اجباری نداشته باشد. در صورت توسعه ای بودن طرح و شاغل بودن متقاضی، باید به ازای هر 100 میلیون تومان تسهیلات، حداقل یک نفر برای مدت یک سال بیمه اجباری شود.
  • پرداخت تسهیلات به کارکنان دولت امکان پذیر نمی باشد.
  • پرداخت تسهیلات به کارکنان شاغل در مجموعه سپاه پاسداران با هر عضویتی و همچنین کلیه کارکنان نیروهای مسلح و اقوام درجه یک و همچنین فرزندان تحت تکفل آنها ممنوع می باشد.
  • پرداخت تسهیلات برای کارکنان بازنشسته سپاه پاسداران، کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح و تسهیلگران و نیروهای خرید خدمت بسیج ممنوع است.
  • پس از انجام ثبت نام، توانمندی و صلاحیت دریافت تسهیلات اشتغالزایی متقاضیان دریافت وام، توسط بسیج سازندگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • شخص متقاضی دریافت تسهیلات باید برای حسن اجرای موضوع دریافت تسهیلات تعهد محضری (طبق فرمت نمونه بارگذاری شده در سایت) ارائه نماید.
  • فرد باید دارای مجوز فعالیت، گواهی مهارتی یا مدرک تحصیلی مرتبط از نهاد های معتبر باشد.
  • پرداخت تسهیلات به افراد غیر بسیجی بلا مانع است.
  • افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات فقط مجاز به دریافت یک فقره تسهیلات و فقط از یک بانک می باشند.
  • به ازای هر طرح فقط یک نفر می تواند تسهیلات دریافت کند
  • میزان تسهیلات اعطایی برای هر فرد بر اساس توانمندی و درخواست متقاضی و فعالیت و تعداد اشتغال ایجاد شده تعیین می شود.
  • حداقل به ازای هر 100 میلیون تومان باید یک شغل ایجاد شود( معیار سنجش ایجاد شغل بیمه اجباری می باشد).

برای ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلب
سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir
سؤالات متداول سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی

سازمان بسیج سازندگی به جهت حمایت مشاغل کوچک و خانگی و همچنین صنایع تبدیلی اقدام به پرداخت وام به متقاضیان واجد شرایط می نماید. این تسهیلات با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده و مدت زمان بازپرداخت آن 7 سال می باشد.افراد می توانند با مراجعه و ورود به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی برای ثبت نام و ثبت درخواست وام اقدام نمایند.

افراد متقاضی دریافت وام بسیج سازندگی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی به نشانی اینترنتی ebsvam.ir برای ثبت درخواست وام اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا