سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تامین اجتماعی خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات مختلف به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی و ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیک به آنان ایجاد شده ست. این عزیزان می توانند صرفا با مراجعه به این سامانه بدون نیاز به مراجعه حضوری، از اخبار و اطلاعیه های جدید اطلاع پیدا نموده وبرای انجام امور مختلف اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ، نحوه ورود به سامانه ekanon.ir ، انجام ثبت نام و عضویت در سایت و … می پردازیم . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

امروزه و با ایجاد فضا و بسترهای الکترونیکی مناسب در سطح کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد متقاضی دریافت خدمات یا دسترسی به اطلاعات، می توانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

سازمان ها و ارگان های زیادی در این راستا و برای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران راه اندازی شده است. سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی ایجاد شده است. بازنشستگان این سازمان می توانند با ورود به سامانه برای  عضویت در سامانه و دریافت کارت هوشمند و امور مختلف  اقدام نمایند.

استفاده از خدمات این سامانه مستلزم داشتن حساب کاربری می باشد یعنی می بایست پیش از ورود دارای حساب کاربری باشید پس از این می توانید با ورود اطلاعات خواسته شده به حساب کاربری خود در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی وارد شوید.

در ادامه مطلب در این رابطه به طور کامل توضیح داده خواهد شد.پ

مقاله پیشنهادی « دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir

همان طور که اشاره شد سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی، در جهت سرعت بخشی به روند انجام امور و تسهیل ارائه خدمات مربوط به بازنشستگان استان خراسان رضوی و شهر مشهد ایجاد شده است. بازنشستگان می توانند با ورود به سامانه اشاره شده از خدمات الکترونیک ارائه شده به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری استفاده نمایند.

برای ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ekanon.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

  • بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

  • با انجام این مراحل به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد،

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی، اطلاعات خواسته شده یعنی کد ملی و کد مستمری خود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه تایید فرم را کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

  • با انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی « دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

همان طور که اشاره شد ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی (مشهد) مستلزم ایجاد حساب کاربری در این سامانه می باشد. یعنی می بایست ابتدا در سامانه ثبت نام نموده و پس از تشکیل حساب کاربری و تکمیل اطلاعات به حساب خود در این سامانه وارد شوید.

با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir می توانید برای انجام امور مختلفی از جمله ثبت درخواست صدور کارت عضویت، ثبت درخواست وام ضروری بازنشستگان و … اقدام نمایید.

برای انجام ثبت نام به صورت غیر حضوری در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی می بایست مراحل زیر را طی نمایید

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه عضویت (دریافت کارت هوشمند) را کلیک کنید.

ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

پس از این به صفحه جدید وارد می‌شوید و می‌توانید اطلاعات و مدارک لازم برای عضویت در کانون و صدور کارت هوشمند را ملاحظه نمایید.

پس از مشاهده و مطالعه موارد ذکر شده بر روی گزینه تمام موارد فوق را مطالعه و می‌پذیرم کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

پس از این به صفحه مربوط به تکمیل فرم ثبت نام وارد می‌شوید، اطلاعات خواسته شده از جمله نام،نام خانوادگی ،نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، محل صدور شناسنامه، جنسیت، کد مستمری، سریال شناسنامه، شهر، استان محل اقامت، نشانی محل سکونت و… را به صورت کامل تکمیل نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد

در مرحله بعد می‌بایست مدارک لازم از جمله عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر آخرین فیش حقوقی خود را در سامانه بارگذاری نمایید.

توجه داشته باشید که فایل مربوط به عکس پرسنلی ، تصویر کارت ملی و تصویر آخرین فیش حقوقی را باید طبق حجم و فرمت خواسته شده بارگذاری کنید.

پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک لازم بر روی گزینه تایید فرم کلیک کنید.

پس از این به صفحه مربوط به درگاه پرداخت وارد می‌شوید و می‌بایست عضویت را پرداخت نمایید.

پس از این اطلاعات تکمیل شده توسط کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کارت عضویت به آدرس پستی که در سامانه ثبت کردید ارسال خواهد شد.

مقاله پیشنهادی « سایت بیمه تامین اجتماعی

با مراجعه به سایت بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir و از بخش پیگیری ثبت نام با وارد نمودن کد ملی و شماره مستمری می توانید از وضعیت صدور کارت هوشمند خود اطلاع پیدا نمایید.

حداکثر زمان دریافت کارت هوشمند پس از تکمیل ثبت نام حدود ۳ هفته می‌باشد. چنانچه کارت خود را طی این مدت دریافت نکردید می‌توانید برای پیگیری صدور کارت با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی تماس بگیرید.

آدرس و شماره تلفن کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی

شماره تماس های ضروری برای ارتباط با کانون بازنشستگان
37252866 و 5-37234763

شماره تماس های ضروری برای ارتباط با قسمت پشتیبانی اینترنتی سایت بازنشستگان
37258203

آدرس کانون بازنشستگان : بلوار ابوطالب میدان ابوطالب پلاک ۸۷۰ مجتمع اداری، رفاهی و فرهنگی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مشهد

برای ورود مستقیم به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد ( خراسان رضوی ) کلیک کنید

در این مقاله در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ekanon.ir ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت سمت تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی ( مشهد

سامانه کانون تامین اجتماعی خراسان رضوی برای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی و شهر مشهد ایجاد شده است.بازنشستگان می‌توانند برای انجام امور مختلفی از جمله دریافت کارت هوشمند و … به این سامانه مراجعه نماید.

این سامانه با نشانی اینترنتی ekanon.ir در دسترس می‌باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تامین اجتماعی خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا