سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام طلاق با کد ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی، سامانه‌ای است که به افراد حقیقی این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کد ملی، از وضعیت طلاق غیابی خود مطلع شوند. این سامانه، یکی از سامانه های زیرمجموعه های سایت عدل ایران بوده و بعد از ورود به عدل ایران و حساب کاربری خود در این سامانه می توانید از روند طلاق خود اطلاع پیدا نمایید.
در ادامه این مقاله در رابطه با سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی، نحوه ورود به حساب کاربری در این سامانه و استعلام وضعیت طلاق غیابی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این موضوع ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

معرفی سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

همانند هر قرار داد دیگری که با شرایطی خاص فسخ شده و یا به پایان می رشد، عقد نکاح نیز با وجود شرایطی توسط صیغه عقد پایان می پذیرد.

طلاق از منظر گوناگون دارای انواع مختلفی می باشد ولی نکته قابل توجه این است که برای داشتن ارزش و اعتبار، این حکم می بایست توسط مرجع قضایی معتبر یعنی دادگاه صادر شود تا پس از صدور جکم دو طرف دیگر تکلیف و وظیفه ای در قبال یکدیگر نداشته باشند.

طلاق غیابی، یکی از انواع طلاق است که یکی از طرفین دعوی طلاق، در جریان رسیدگی دادگاه حضور ندارد. در این نوع طلاق، دادگاه پس از بررسی مدارک و مستندات موجود، حکم طلاق را به صورت غیابی صادر می‌کند. طلاق غیابی در قانون ایران و در قانون مدنی پیش‌بینی شده است. طبق این مواد، طلاق غیابی در صورتی قابل اجرا است که خوانده، یعنی زوج یا زوجه، در هیچ یک از جلسات دادرسی حاضر نشود و لایحه یا دفاعیه کتبی نیز به دادگاه ارائه ندهد، در صورت وجود شرایط لازم دادگاه می تواند حکم طلاق را به صورت غیابی صادر کند.

ادامه مطلب
سامانه ثبت نام وام بسیج سازندگی ebsvam.ir

افراد می توانند با ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی برای پیگیری پرونده و حکم طلاق غیابی صادر شده در دادگاه های خانواده در سراسر کشور اقدام نمایند.

سایت استعلام طلاق با کد ملی در واقع یکی از قسمت های سایت عدل ایران بوده، افراد حقیقی می توانند با ورود به این سامانه و از قسمت سامانه اطلاع رسانی پرونده، از وضعیت طلاق خود مطلع شوند.

مقاله پیشنهادی «» سایت عدل ایران

ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

همان طور که اشاره شد در صورتی که یکی از طرفین به صورت غیابی اقدام به درخواست طلاق نمایید، می توانید با مراجعه به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی (سایت ثنا) از مراحل مختلف مانند طرح دعوی، فرایند دادرسی و … اطلاع پیدا نمایند.

برای استعلام وضعیت طلاق غیابی می بایست ابتدا به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی وارد شوید. برای این منطور ابتدا می بایست به سایت عدل ایران وارد شوید.

برای ورود به سامانه عدل ایران کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی adliran.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه عدل ایران adliran.ir وارد خواهید شد.

سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

برای استعلام وضعیت طلاق غیابی می بایست در صفحه اصلی از گزینه سامانه اطلاع رسانی پروند اقدام کنید. در ادامه مطلب به صورت دقیق نحوه استعلام طلاق را مشاهده می کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه ثنا sana.adliran.ir

نحوه استعلام طلاق با کد ملی

همان طور که اشاره شد برای استعلام وضعیت طلاق غیابی می بایست ابتدا به سایت عدل ایران (درگاه خدمات الکترونیک قضایی) وارد شوید. پس از این برای ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی بر روی گزینه سامانه اطلاع رسانی پرونده کلیک کنید.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام پزشکی irimc.org

ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

با انجام این مراحل به صفحه جدید هدایت خواهید شد، در صفحه جدید گزینه اطلاع رسانی پرونده برای اشخاص حقیقی را کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی می بایست اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. به این منظور شماره ملی ثبت شده در سامانه ثنا و رمز عبور سامانه ثنا را در کادرهای مخصوص به آن وارد نمایید.

استعلام طلاق با کد ملی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده گزینه مرحله بعد را کلیک کنید. پس از این یک رمز شش رقمی از طرف سامانه به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مشخص شده وارد و گزینه ورود را بفشارید.

باید توجه داشته باشید برای داشتن رمز عبور سامانه ثنا می بایست پیش از این در سامانه ثنا ثبت نام و مراحل احراز هویت خود را طی نموده ودارای اطلاعات کاربری باشید پس از این می توانید با استفاده از اطلاعات به حساب خود وارد شده و برای استعلام طلاق خود اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی adliran ir

پس از وارد نمودن رمز موقت به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی وارد می شوید.

برای استعلام طلاق می بایست بازه زمانی مد نظر که فکر می کنید طلاق غیابی در آن اتفاق افتاده را وارد کرده و تیک هر دو گزینه مختومه شده و مختومه نشده را فعال کنید. در ادامه گزینه بازیابی اطلاعات را کلیک کنید.

نحوه استعلام طلاق با کد ملی

بعد از انجام این مراحل فهرستی از پرونده‌های موجود در سیستم قضایی کشور که به نام شما است، نمایش داده می شودو می توانید نتیجه استعلام خود را مشاهده کنید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir

در صورتی که طلاقی برای شما ثبت شده باشد، اطلاعات مربوط به آن از جمله تاریخ صدور حکم طلاق، شماره دادنامه، شعبه صادر کننده حکم نوع طلاق،تاریخ ثبت طلاق و … مشاهده می نمایید. چنانچه پرونده طلاق را مشاهده نمودید می توانید شماره پرونده و شعبه مربوطه را یادداشت نموده و پس از این برای استعلام طلاق و پیگیری آن به صورت حضوری اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی کلیک کنید.

همان طور که در متن بالا نیز به طور کامل اشاره شد سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی یکی از زیر مجموعه های سایت عدل ایران بوده که با ورود به این سامانه و انجام مراحل می توانید برای استعلام وضعیت طلاق غیابی اقدام نمایید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی، ورود به سایت adliran.ir و زیر سامانه مربوط ، نحوه استعلام پرونده طلاق غیابی و … پرداخته شد. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی « سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی

سؤالات متداول سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

بله به صورت غیر حضوری و با ورود به سایت مربوطه می توانید به صورت غیر حضوری برای استعلام طلاق غیابی اقدام نمایید.

ادامه مطلب
بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه ری

این سایت یکی از زیرمجموعه های سایت عدل ایران بوده و بعد از ورود به عدل ایران به نشانی اینترنتی adliran.ir و ورود به زیر سامانه معرفی شده می توانید وضعیت پرونده خود را مشاهده نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه استعلام طلاق با کد ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا