سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی adliran ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی adliran ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

امروزه و با روند رو به رشد استفاده از بسترهای الکترونیک انجام بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه های موجود انجام می پذیرد، افراد می توانند برای انجام بسیاری از امور قضایی خود نیز به همین ترتیب و با مراجعه به سامانه های موجود اقدام نمایند. در همین راستا امکان دریافت و مشاهده ابلاغیه ها از طریق سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی فراهم می باشد و کاربران می توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه، برای مشاهده ابلاغیه های قضایی خود اقدام نمایند.

در این مطلب در نظر داریم در رابطه با سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، نحوه ورود به این سامانه، مشاهده ابلاغیه ها در eblagh.adliran.ir و … توضیح دهیم. برای به دست آوردن اطلاعات کافی در این خصوص می توانید تا پایان متن ما را همراهی کنید.

معرفی سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

امروزه با رشد و توسعه بسترهای الکترونیکی، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید نیز کاملا واضح و ضروری می باشد. سامانه های زیادی از سوی ارگان های مختلف برای ارائه خدمات الکترونیک راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه غیر حضوری به این سامانه ها برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

پیش از این روند ارسال ابلاغیه ها به صورت حضوری و دستی بود یعنی ، تمام ابلاغیه ها به صورت حضوری و توسط مامور به درب منازل ارسال می شد، پس از این و با تصویب آیین نامه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و قانون آیین دادرسی کیفری؛ روند دریافت ابلاغیه قضایی نیز جایگزین روش پیشین شد.

سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ای است که توسط قوه قضاییه و برای دسترسی به جزییات و متن ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی و غیر حضوری راه اندازی شده است. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه به صورت غیر حضوری از خدمات ارائه شده بهره مند گردند.

سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی با نشانی اینترنتی eblagh.adliran.ir در دسترس بوده و در واقع زیر مجموعه ای از سامانه عدل ایران می باشد. کاربران می توانند به طور مستقیم به این سامانه وارد شده و برای مشاهده ابلاغیه اقدام نمایند. همچنین می توانید از طریق سایت عدل ایران نیز به این سامانه وارد شوید. در ادامه در مورد نحوه ورود به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

ورود به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی eblagh.adliran.ir

پیش از راه اندازی سامانه عدل ایران و ارائه خدمات قضایی متنوع، فرآیند ارسال ابلاغ ها به صورت کاغذی انجام می گرفت که این روند خود مشکلات زیادی مانند زمان بر بودن روند، نقض حریم خصوصی اشخاص، اعمال هزینه های مختلف، شلوغی مراجع قضایی و … را در پی داشت. ولی پس از ایجاد سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی بسیاری از این مشکلات رفع و روند انجام امور با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می پذیرد.

برای مشاهده ابلاغیه های خود می بایست ابتدا به سامانه وارد شوید.

 برای ورود به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی eblagh.adliran.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی وارد خواهید شد .

سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

علاوه بر این روش با مراجعه به سامانه عدل ایران نیز می توانید به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی ورود پیدا کنید.

به این منظور آدرس اینترنتی سایت عدل ایران یعنی adliran.ir را در صفحه مرورگر خود جستجو نمایید. پس از ورود به سامانه عدل ایران بر روی گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی کلیک کنید.

ورود به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

با انجام این مراحل می توانید از طریق سایت عدل ایران به سامانه زیر مجموعه آن یعنی سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی وارد شوید.

نحوه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

برای مشاهده ابلاغیه ها، باید پیش از این در سامانه ثنا ثبت نام نموده باشید تا بتوانید با ورود اطلاعات لازم به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات الکترونیک قضایی استفاده نمایید.

پس از ورود به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، برای ورود به حساب کاربری خود شماره ملی ثبت شده در سامانه ثنا و رمز عبور خود را در کادر مخصوص آن وارد نموده و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

نحوه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی در سایت مشاهده ابلاغیه

پس از این به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثنا ثبت نمودید کدی ارسال خواهد شد، کد مربوطه را در فیلد مخصوص آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید.

با انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی وارد شوید و کلیه ابلاغیه های ارسالی را مشاهده نمایید. برای مشاهده ابلاغیه جدیدکافیست بر روی گزینه مربوط به آن کلیک کنید.

 در صورتی که ابلاغیه جدیدی برای شما ارسال شده باشد از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

برای ورود مستقیم به سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی کلیک کنید.

 

همان بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی با هدف ارائه خدمات بهینه و تسریع و تسهیل در روند انجام امور قضایی با آدرس اینترنتی eblagh.adliran.ir راه اندازی شده است.با مراجعه به این سامانه می توانید ابلاغیه خود را در کمترین زمان و به صورت الکترونیک، دریافت نمایید.

در این مقاله در رابطه با سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده ابلاغیه ها و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی

سامانه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، سامانه ای است که بر بستر الکترونیک و در راستای دسترسی کاربران به کلیه ابلاغیه های قضایی ایجاد شده است. این سامانه با نشانی eblagh.adliran.ir در دسترس می باشد.

پس از انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت سامانه ثنا و با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سایت وارد شوید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای آشنایی بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی adliran ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا