سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir در راستای ارائه خدمات پستی به صورت برخط و آنلاین راه اندازی شده است. کاربران می توانند با ورود به این سامانه و وارد شدن به حساب کاربری خود به صورت برخط مرسولات پستی خود را ثبت و پیگیری نموده و از دیگر خدمات مختلف ارائه شده به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

این سامانه در راستای ارائه خدمات پستی به مردم به صورت غیر حضوری راه اندازی شده است و برای استفاده از خدمات آن می بایست به آدرس این سامانه یعنی webpoffice.post.ir مراجعه نمایید. در ادامه این مقاله در مورد این سامانه، نحوه ورود به آن و … توضیحات بیشتری داده خواهد شد.

سامانه جامع قبول پست

حتی بسیاری از افرادی که از خدمات پستی شرکت پست به صورت مستمر استفاده می کنند نیز ممکن است از خدمات مختلف شرکت ملی پست ایران بی اطلاع باشند، این شرکت اقدام به ارائه خدمات مختلفی به کاربران به صورت غیر حضوری و آنلاین می نماید. شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و تسهیل روند انجام امور سامانه ای با نام سامانه جامع قبول پست را راه اندازی نموده است.

سامانه جامع قبول پست

سامانه جامع قبول پست با آدرس اینترنتی webpoffice.post.ir در دسترس می باشد و می توانید با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه از خدمات پستی مختلف نظیر پیگیری مرسوله پستی با استفاده از کد مرسوله، دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی و … استفاده نمایند.

از جمله خدمات و ویژگی های مختلف این سامانه می توان به امکان ثبت برخط مرسولات پستی بدون نیاز به ارسال اطلاعات، ارائه تمامی سرویس‏های پستی از جمله قبول مرسولات ثبتی، سرویس الکترونیک ،متمرکز بودن بانک اطلاعاتی فروش خدمت و عدم نیاز به ارسال اطلاعات، راه ‏اندازی سریع و … اشاره نمود. سامانه جامع قبول پست با آدرس اینترنتی webpoffice.post.ir در دسترس کاربران می باشد.

 

ورود به سامانه قبول پست webpoffice.post.ir

شرکت ملی پست ایران همواره در صدد ارائه خدمات آنلاین مختلف به کاربران می باشد تا افراد بتوانند با استفاده از بسترهای فراهم شده بسیاری از خدمات مد نظر خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

در همین راستا سایت ها و سامانه های مختلفی راه اندازی شده است که یکی از آن ها سامانه جامع قبول پست می باشد. این سامانه با آدرس اینترنتی webpoffice.post.ir در دسترس می باشد. کاربران می توانند با ورود به این سامانه از خدمات مختلف مانند پیگیری مرسوله پستی با استفاده از کد مرسوله، دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی و … استفاده نمایند.

برای ورود به سامانه جامع قبول پست لازم است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی webpoffice.post.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید. پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه قبول پست وارد خواهید شد.

برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

ورود به سامانه جامع قبول پست

به این منظور کلیه اطلاعات خواسته شده از جمله استان، شهرستان، شهر، دفتر، نام کاربری، رمز ورود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و در انتها بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با ورود این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در سامانه جامع قبول پست وارد شوید.

خدمات سامانه جامع قبول پست

پس از ورود به این سامانه می توانید قسمت های مختلف آن را مشاهده نمایید. در منوی سمت راست گزینه های عملیات اصلی، کاربران، تنظیمات سخت افزار، گزارشات و مستندات نرم افزار را مشاهده می نمایید.

با استفاده از این گزینه ها و گزینه های موجود در بالای صفحه ( پست عادی، پیشتاز، سفارشی ، ویژه ، الکترونیکی و…) می توانید از خدمات مختلف سامانه قبول پست استفاده نمایید.

خدمات سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir 

سامانه جامع قبول پست در تلاش است تا انواع مختلف خدمات پستی را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می توانند با ورود به این سامانه از تمامی سرویس های پستی،ثبت برخط مرسولات پستی ،دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی، پیگیری مرسوله پستی با استفاده از بارکد و … استفاده نمایند.

پس از ورود به سامانه و حساب کاربری خود نیز با استفاده از منوهای موجود در صفحه می توانید از خدمات مختلف بهره ببرید به این منظور تنها لازم است با کلیک بر روی هر گزینه لیست خدمات را مشاهده کنید.

برای مثال از قسمت مربوط به سرویس پیشتاز می توانید مواردی چون قبول مرسولات، لیست مرسولات، رسید قبض المثنی و رسید المثنی مرسولات انبوه و … را مشاهده نموده و از خدمت مورد نظر خود بهره ببرید. علاوه بر پست پیشتاز در منوی بالای صفحه اصلی گزینه های دیگری همچون سرویس پست عادی، سفارشی، ویژه و … نیز وجود دارد که به روش مشابه می توانید خدمات مختلف آن را مشاهده نموده و از خدمت مورد نظر خود استفاده نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه جامع قبول پست کلیک کنید.

 

سامانه جامع قبول پست سامانه ای زیر نظر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بوده که در راستای تامین نیازهای مردم به خدمات پستی راه اندازی شده است . افراد مختلف می توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه از خدمات مختلف آن بهره برده، مرسولات پستی خود را ثبت و پیگیری کنند و یا از دیگر خدمات پستی این سامانه استفاده نمایند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه جامع قبول پست، نحوه ورود به این سامانه واستفاده از خدمات مختلف آن پرداختیم. چنانچه بعد از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

سامانه جامع قبول پست با آدرس اینترنتی webpoffice.post.ir در دسترس بوده و با ورود به حساب کاربری خود می توانید از خدمات مختلف پستی این سامانه استفاده نمایید.

با ورود اطلاعات مربوط به استان، شهرستان، شهر مورد نظر و ورود نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سامانه قبول پست وارد شوید.

با استفاده از این سامانه و منوهای موجود در صفحه اصلی می توانید به کلیه خدمات پستی از جمله ثبت آنلاین مرسولات پستی ،دریافت تاییدیه کد پستی، مشاهده تعرفه های پستی ،پیگیری مرسوله پستی و … دست پیدا نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع قبول پست webpoffice.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا