سایت مرکز وکلا قوه قضاییه www.23055.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز وکلا قوه قضاییه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قوه قضاییه در راستای ارائه خدمات به وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام به راه اندازی سامانه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران مرکز خانواده با آدرس اینترنتی www.23055.ir  نموده است.

دسته بندی این سامانه برای هر یک از گروه های شغلی قوه قضاییه مانند کارشناسی رسمی وکالت و مشاوره خانواده خدمات و امکانات متفاوتی ارائه داده است.

خدمات سامانه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران مرکز خانواده در تمامی مراحل از زمان جذب کارآموزان تا پایان استخدام ادامه دارد. در ادامه مطلب با نحوه ورود به این سامانه و قسمت خدمات این سامانه آشنا خواهید شد.

معرفی سامانه مرکز وکلا

قوه قضاییه با هدف ایجاد سهولت بیشتر در انجام خدمات رسانی به متقاضیان، سامانه ای با نام سامانه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران مرکز خانواده را طراحی کرده است.

سامانه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، یک سامانه جامع و یکپارچه بوده که به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده ایجاد شده است. این سامانه در سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون خدمات متنوعی را به این گروه از افراد ارائه داده است.

این سامانه به ارائه خدمات مختلفی به کاربران می پردازد، از جمله خدماتی که در سامانه مرکز وکلا ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام و عضویت وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده
  • صدور کارت عضویت وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده
  • ثبت درخواست معاضدت قضایی
  • ثبت شکایت از وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده
  • ثبت درخواست صدور پروانه کارشناسی رسمی
  • ثبت درخواست صدور پروانه مشاوره خانواده
  • ثبت درخواست آزمون وکالت، کارشناسی رسمی و مشاوره خانواده
ادامه مطلب
سایت نظام مهندسی استان هرمزگان nezam-hormozgan.com

سامانه مرکز وکلا به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در دسترس است و کاربران می توانند با ورود به این سامانه و از طریق آن به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از سامانه مرکز وکلا، ابتدا لازم است که در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیک قضایی) ثبت نام کنید. سپس می توانید با مراجعه به سامانه مرکز وکلا، نسبت به ثبت نام و عضویت اقدام کنید.

پس از ثبت نام و عضویت، می توانید از طریق سامانه به خدمات مختلف دسترسی داشته باشید. برای مثال، می توانید درخواست معاضدت قضایی ثبت کنید، شکایتی از یک وکیل، کارشناس رسمی یا مشاور خانواده تنظیم کنید، درخواست صدور پروانه کارشناسی رسمی یا مشاوره خانواده بدهید یا در آزمون های وکالت، کارشناسی رسمی و مشاوره خانواده شرکت کنید.

راهنمای ورود به سامانه مرکز وکلا

همان طور که اشاره شد سامانه مرکز وکلا به منظور تسهیل ارائه خدمات به وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده ایجاد شده است. این سامانه خدمات متنوعی را به این گروه از افراد ارائه می دهد و دسترسی به این خدمات را برای آنها آسان می کند.

متقاضیانی که ادامه فعالیت در قوه قضاییه را دارند میتوانند در تمامی مراحل از جمله جذب کارآموز، استخدام، مشاوره خانواده و… میتوان از خدمات غیر حضوری و آنلاین این سامانه استفاده کنند.

کاربران میتوانند در این سامانه به جستجوی وکلا جستجوی کارشناسان رسمی دادگستری و جستجوی مشاوران خانواده بپردازند.

یکی از ویژگی های این سامانه دسته بندی گروه های شغلی متفاوت میباشد تا افراد بتوانند باز انتخاب رده شغلی خود به خدمات مورد نیاز دست پیدا کنند.

برای ورود به سایت مرکز وکلا قوه قضاییه در مرورگر خود آدرس www.23055.ir  را سرچ کرده و به سامانه مرکز وکلا وارد شوید.

در صفحه اصلی این سایت میتوانید جستجوی وکلا کارشناسان رسمی دادگستری و جستجوی مشاوران خانواده را مشاهده کنید و با توجه به نوع نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

از طرفی میتوانید بر روی گزینه ورود به پرتال را کلیک کرده و بر اساس نوع شغل و مرتبه خود به صفحه شخصی خود وارد شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

معرفی بخش خدمات سامانه وکلا

همانگونه که در بالا اشاره شد سه بخش مهم این سامانه شمال جستجوی وکیل، جستجوی کارشناس رسمی و جستجوی مشاور خانواده است اما این سایت علاوه بر این بخشها دارای بخشهای دیگری از جمله سامانه ۱۵۱۵، ملاقات مردمی، شکایات و صدور کارت نیز میباشد. در ادامه با تمامی این خدمات آشنا خواهید شد:

جستجوی وکیل

در این بخش کاربران میتوانند وکلا، مشخصات و وضعیت فعالیتی آنها را مورد بررسی قرار دهند.

جستجوی کارشناس رسمی

اگر قصد استعلام از وضعیت فعال یک کارشناس رسمی دادگستری را دارید بدون نیاز به مراجعه حضوری به سامانه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه وارد شده و اقدام به جستجوی آن کارشناس رسمی میکنید.

جستجوی مشاور خانواده

در این بخش نیز همانند جستجوی کارشناس رسمی افراد میتوانند شروع به استعلام گرفتن از مشخصات و وضعیت فعالیت مشاوران خانواده قوه قضاییه به صورت اینترنتی کنند.

سامانه ۱۵۱۵

این بخش مربوط به کارشناسان رسمی و حوزه کارشناسی رسمی کل کشور میباشد و مشتریان آنها میتوانند از طریق این سامانه امور خود را پیگیری کنند.

ملاقات مردمی

هدف این بخش فراهم کردن ارتباط بین مردم و مرکز وکلای قوه قضاییه میباشد.  مردم میتوانند با صرفه جویی در وقت خود به این سایت مراجعه کرده و در صورت نیاز درخواستی برای دریافت زمان خاص برای مراجعه به مرکز وکلا ثبت کنند.

شکایت

در این بخش کاربران میتوانند بر اساس مدارک و مستنداتی که دارند شکایت خود را ثبت کنند. توجه داشته باشید که ثبت شکایت در این بخش نیازمند پرداخت هزینه بوده و از طرفی تمامی جزئیات مربوط به شکایت مانند مدارک، مستندات، فرد شکایت کننده، موضوع شکایت و… ثبت شود.

ادامه مطلب
سایت شهریه رهبری shahrieh.csis.ir

صدور کارت

در پخش صدور کارت کارآموزان و یا دیگر اعضا با توجه به رده شغلی خود میتوانند به پنل کاربری خود وارد شده و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

معرفی بخش دسترسی سریع در بخش سامانه وکلا

برخی از خدمات سامانه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نسبت به بخشهای دیگر کاربرد بیشتری دارد بنابراین کاربران نیاز داشته تا سریعتر به این خدمات دسترسی پیدا کنند از این رو این سامانه بخشی را به عنوان دسترسی سریع طراحی کرده که افراد به راحتی و با سرعت بیشتر به انجام کارهای خود بپردازند.

این بخش در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است و خدمات زیر را ارائه میدهد:

آزمونها

در بخش آزمونها تمامی اطلاعات آزمونهای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه قرار میگیرد تا کاربران بتوانند مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و… به صورت غیرحضوری انجام دهند.

شکایت از وکیل

در این مقاله با نحوه جستجوی وکیل و انتخاب آن آشنا شدید حال اگر در این مراحل با وکیل خود به مشکل بر بخورید این بخش از سایت برای این طراحی شده که افراد بتوانند به صورت غیر حضوری و آنلاین نسبت به ثبت شکایت از وکیل خود بپردازند.

 

شکایت از کارشناس رسمی

در این بخش افراد با خواندن ضوابط و مقررات و طبق آن چارت اقدام به ثبت شکایت اینترنتی از کارشناس رسمی میکنند.

دیوان داوری

در بخش دیوان داوری افراد میتوانند به اخبار، اطلاعیههای مربوط به دورههای تربیت داو، شرایط مقررات برای ثبت نام، منابع درسی و… مطلع شوند.

آموزش

در بخش آموزش مرکز وکلا قوه قضاییه میتوان در دورههای آموزشی این مرکز شرکت کرد.

حق الوکاله، حق المشاوره

ضوابط و مقررات مربوط به هر کدام از موارد ذکر شده را میتوان در آیین نامه مصوب این سایت مشاهده کرد.

اعلام نتایج آزمون وکالت

طبیعتاً پس از شرکت در آزمون، هر شخص منتظر اعلام نتایج و بررسی وضعیت خود میباشد. در این سایت مدتی پس از برگزاری آزمون نتایج آن اعلام میشود و افراد میتوانند با مراجعه به سایت www.23055.ir  نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

ادامه مطلب
سایت ثبت‌ نام مسکن ملی saman.mrud.ir

به دست آورد نمره لازم در آزمون به منزله قبولی نیست پس از به دست آوردن نمرهای لازم در آزمون به مصاحبه دعوت میشوند و پس از آن باید منتظر اعلام نتایج نهایی بمانند.  زمان اعلام نتایج نهایی نیز از طریق سایت مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاع رسانی میشود.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال میتوانید از کمک کارشناسان ما استفاده کنید. کارشناسان آماده پاسخ گویی کامل به سوالات شما هستند. 

سؤالات متداول سایت مرکز وکلا قوه قضاییه www.23055.ir

قوه قضاییه برای ارائه خدمات به وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به صورت غیر حضوری و آنلاین شروع به راهاندازی سامانه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران مرکز خانواده با آدرسwww.23055.ir  نموده است.

متقاضیانی که ادامه فعالیت در قوه قضاییه را دارند میتوانند در تمامی مراحل از جمله جذب کارآموز، استخدام، مشاوره خانواده و… میتوان از خدمات غیر حضوری و آنلاین این سامانه استفاده کنند. با مطالعه این مقاله با دیگر خدمات این سایت آشنا خواهید شد.

در مرورگر خود آدرسwww.23055.ir  را سرچ کرده و به سامانه مرکز وکلا وارد شوید.

برخی از خدمات سامانه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نسبت به بخشهای دیگر کاربرد بیشتری دارد بنابراین کاربران نیاز داشته تا سریعتر به این خدمات دسترسی پیدا کنند از این رو این سامانه بخشی را به عنوان دسترسی سریع طراحی کرده که افراد به راحتی و با سرعت بیشتر به انجام کارهای خود بپردازند.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز وکلا قوه قضاییه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا