سایت نظام مهندسی استان هرمزگان nezam-hormozgan.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان هرمزگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبل از راه اندازی سایت نظام مهندسی استان هرمزگان، به دلیل نبود سیستم فنی، مهندسان شخصاً برای خدمات نظام مهندسی مانند اخذ مجوز کار، مجوز پلمب اماکن ممنوعه و … به سازمان مراجعه میکردند و برای این فرآیند زمان و انرژی زیادی صرف می شد. خوشبختانه با راه اندازی سایت نظام مهندسی استان هرمزگان تمامی این خدمات به صورت آنلاین قابل استفاد می باشد.

سایت نظام مهندسی استان هرمزگان با آدرس اینترنتی hormozgan-ceo.com تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها، کاهش ایاب و ذهاب و تسریع این فرآیندها دارد. مهندسان با آشنایی با این سیستم و نحوه استفاده از آن در سایت نظام مهندسی هرمزگان می توانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. در اینجا نحوه دسترسی یا ورود و استفاده از قسمت های مختلف سایت نظام مهندسی هرمزگان را به شما نشان خواهیم داد.

معرفی سایت نظام مهندسی استان هرمزگان

سایت نظام مهندسی استان هرمزگان به منظور ارائه خدمات متنوع راه اندازی شد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و استفاده از این سامانه اقدام کنند.
آدرس سایت نظام مهندسی هرمزگان hormozgan-ceo.com می باشد و کلیه اعضایی که در نظام مهندسی فعالیت می کنند و دارای مجوز هستند می توانند به صورت 24 ساعته از این سامانه استفاده کنند.

راهنمای ورود به سایت نظام مهندسی استان هرمزگان

سایت نظام مهندسی هرمزگان در استان هرمزگان تاثیر بسزایی در کاهش زمان، هزینه و انرژی مهندسین دارد. همچنین سامانه موجود در hormozgan-ceo.com تأثیر قابل توجهی در کاهش فساد اداری و انطباق سرمایه گذاری ها با نیازهای مهندسان داشته است.

سامانه نظام مهندسی استان هرمزگان خدماتی از قبیل سامانه اصالت نقشه، ثبت درخواست تمدید ثبت نام، بخش های ساخت و ساز، سامانه گزارش مالیاتی، سمانه سیاح، گزارش عملکرد و … را ارائه می دهد و مهندسین برای استفاده از این خدمات باید وارد سامانه شوند.  در اینجا نحوه دسترسی به وب سایت نظام مهندسی هرمزگان را در قالب تصویری
به مهندسان و سایر کاربران نشان می دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مهندسان در اولین قدم، برای دسترسی به سامانه باید آدرس سایت نظام مهندسی استان هرمزگان به نشانی hormozgan-ceo.com را در مرورگر خود وارد کنند. پس از بارگذاری سامانه، صفحه اصلی این وب سایت را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

نظام مهندسی هرمزگان

پس از مشاهده صفحه اصلی کمی پایینتر صفحه رفته و در قسمت “اعضای سایت”  باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید با کلیک بر روی گزینه بازیابی رمز ورود که با فلش سبز رنگ به شما نشان داده ایم به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. شما پس از اینکه وارد پنل خود شدید میتوانید از خدمات سایت نظام مهندسی استان هرمزگان بهره مند گردید.

نظام مهندسی هرمزگان 1 2

استفاده از خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان هرمزگان است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “عضویت الکترونی” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی هرمزگان 1 3

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود شما باید روز گزینه تمام شرایط را پذیرفته ام کلیک کنید.

نظام مهندسی هرمزگان 1 4

سپس شما باید تمامی فیلدها که شامل کد ملی و اطلاعات مربوط به عضویت است پرکرده در انتها روی گزینه “تایید و رفتن به مرحله بعد” کلیک کنید و مراحل ثبت نام را گام به گام طی کنید.

نظام مهندسی هرمزگان 1 6

پس از ثبت نام و بررسی مدارک، معمولا یک کد عضویت و یک شماره عضویت دریافت می کنید که با آن می توانید وارد سیستم شوید. برای ورود در قسمت “اعضای سایت” نام کاربری ، کدعضویت یا رمز عبور خود را وارد کنید.  باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و وارد سامانه شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه

امکانات سایت نظام مهندسی استان هرمزگان

سایت نظام مهندسی استان هرمزگان همانند سایت های نظام مهندسی سراسر کشور خدمات و امکاناتی را در اختیار مهندسین و کاربران خود قرار می دهد تا کاربران بدون صرف زمان و هزینه زیاد از این خدمات استفاده کنند. که در اینجا به معرفی برخی از خدمات سایت نظام مهندسی استان هرمزگان می پردازیم.

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از بخش های سایت نظام مهندسی استان هرمزگان خبرها و اطلاعیه های این سازمان است. در این بخش اطلاعیه ها و اخبار سازمان ها، نهادهای اجتماعی، همایش ها و کنگره ها، سمینارها و نمایشگاه ها و همچنین اخبار سایت شورای مرکزی نظام مهندسی استان هرمزگان به آدرس hormozgan-ceo.com را خواهید دید.

خدمات رفاهی

خدمات رفاهی سایت نظام مهندسی استان هرمزگان یکی از خدمات مفید در جهت رفاه مهندسان سازمان این است که این سازمان به نفع کاربران خود ارائه می دهد این خدمات شامل خدمات بیمه ای، خدمات ورزشی مانند باشگاه و یا استخر و … می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

خدمات الکترونیک

یکی دیگر از امکانات سایت نظام مهندسی استان هرمزگان خدمات الکترونیک
می باشد. در این سامانه خدماتی از قبیل تمدید پروانه کار در نظام مهندسی، سامانه ارسال درخواست، خدمات مهندسی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، سامانه اصالت نقشه، سامانه بازرسی گاز، سازندگان املاک، اظهارنامه مالیاتی، پورتال آموزشی، طرح های تفکیک، آبفا، فرماندهی انتظامی، عضویت الکترونیکی و…. در سایت نظام مهندسی استان هرمزگان قرار دارد.

گردش کارها

مهندسین در این بخش میتوانند گردش کاررا مشاهده کنند. گردش کار در سامانه شامل گردش کار ثبت نقشه و نظارت، گردش کار ثبت قرارداد اجرا در سامانه نظام مهندسی، گردش کار ثبت نقشه پیش ساخت، گردش کار ثبت درخواست تفکیک آپارتمان است که در این سامانه اطلاعاتی در بخش گردش ها قابل مشاهده است.

دوره های آموزشی

یکی دیگر از خدمات نظام مهندسی استان هرمزگان بخش آموزش و دوره های آموزشی است. دوره های آموزشی،به شما این امکان را می دهد که در دوره متنوع آموزشی ثبت نام کنید، دوره های ثبت شده خود را مدیریت کنید، آموزش را تکمیل کنید و در نهایت در آزمون شرکت کنید و نتایج خود را مشاهده کنید.

نشریه پیام نظام مهندس

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان هرمزگان، نظام مهندسی بخش نشریه این سازمان است که مجلات ساخت و ساز و شهرسازی را منتشر می کند. این مجلات به طور مرتب منتشر می شوند و تاریخچه اولین شماره این مجله به شهریور 1374 برمی گردد. یکی از ویژگی های این بخش این است که تمامی شماره های این مجله،  برای دانلود، به صورت رایگان بوده و نیازی به ثبت نام در سایت نظام مهندسی استان هرمزگان hormozgan-ceo.com نیست.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد سایت نظام مهندسی استان هرمزگان در اختیار شما قرار دهیم اگر همچنان بعد از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سازمان سایت نظام مهندسی استان هرمزگان داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

آدرس سایت نظام مهندسی استان هرمزگان، hormozgan-ceo.com است.

بله در سایت نظام مهندسی هرمزگان انواع تعرفه های مهندسی وجود دارد و در صورتی که تمایل به مشاهده تعرفه ها دارید میتوانید با ورود به سایت نظام مهندسی استان هرمزگان و بخش دسترسی سریع، گزینه تعرفه ها را انتخاب کنید. در این بخش تمام تعرفه های نظام مهندسی استان قابل مشاهده است.

بله یکی از خدمات این سایت اطلاعات اعضا سازمان نظام مهندسی هرمزگان است که شما میتوانید به دسترسی سریع این سایت مراجعه کرده و روی گزینه اطلاعات اعضا کلیک کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان هرمزگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا