سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه یکی از سامانه های مفید برای مهندسان است. قبل از معرفی این سامانه، مهندسان شخصاً برای فرایندهای نظام مهندسی و خدمات مورد نظر مانند مجوز کار و غیره به صورت حضوری به سازمان نظام مهندسی مراجعه میکردند و در این فرآیند زمان و هزینه زیادی صرف می شد. در حال حاضر پس از راه اندازی و ساخت سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه کلیه خدمات مهندسی به صورت اینترنتی انجام می شود.

سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه با آدرس kshceo.ir راه اندازی شده است که این سامانه می تواند در کاهش ترافیک، کاهش هزینه ها و تسریع در روند خدمات مهندسی بسیار مفید باشد.به همین دلیل مهندسان سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه با یادگیری این سامانه و نحوه عملکرد سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه می توانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. به همین منظور تصمیم گرفتیم نحوه دسترسی و استفاده از قسمت های مختلف سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه را به مهندسان و کاربران نظام مهندسی استان کرمانشاه آموزش دهیم.

معرفی سامانه نظام مهندسی استان کرمانشاه

سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه یکی از سامانه های مفید استان کرمانشاه است که خدمات مختلف سامانه خود را ارائه می دهد.خدمات ارائه شده توسط این سامانه کار مهندسین و کاربران این وب سایت را تا حد زیادی تسهیل می کند و به کاربران امکان دسترسی سریع و استفاده از خدمات سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه را می دهد.

آدرس سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir می باشد و کلیه اعضا و کاربران شاغل در نظام مهندسی و سایر کاربران می توانند به صورت روزانه از این سامانه استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سازندگان

راهنمای ورود به سامانه نظام مهندسی استان کرمانشاه

همانطور که در مقدمه این مقاله گفتیم سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه تاثیر زیادی در صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی مهندسان دارد. این سامانه با آدرس kshceo.ir یک سامانه همیشه در دسترس مهندسین است که می توانند با دسترسی به این سامانه سرعت خود را برای انجام کارهای مهندسی افزایش دهند.
سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه خدماتی شامل خدمات الکترونیک، سامانه مکاتبه، سامانه ثبت کارت، نظام مهندسی، سامانه گاز، کمیسیون انضباطی، ثبت نام کارت عضویت جدید، سامانه اداری، تلفن داخلی و … در سایت خد دارد و مهندسان می توانند پس از ورود به سیستم از این خدمات استفاده کنند. برای اینکه مهندسان بتوانند سریعتر از این سامانه استفاده کنند، در این قسمت نحوه ورود تصویری سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه را به کاربران این سامانه آموزش می دهیم.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

مهندسان برای دسترسی به سامانه ابتدا باید آدرس سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه را به صورت kshceo.ir در مرورگر خود وارد کنند. پس از بارگذاری وب سایت نظام مهندسی، صفحه زیر نمایش داده می شود.

نظام مهندسی کرمانشاه

پس از مشاهده صفحه اصلی به پایین صفحه رفته و قسمت خدمات الکترونیکی رو مشاهده میکنید که میتوانید با انتخاب هر خدمت وارد همان پنل شوید و از آن خدمات بهره مند گردید.

نظام مهندسی کرمانشاه 1

استفاده از این خدمات سامانه ملزم به ثبت نام یا داشتن اطلاعات جهت ورود به سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه است. افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند میتوانند با انتخاب گزینه “پذیرش عضو” به نام نویسی در این سایت اقدام کنند.

نظام مهندسی کرمانشاه 3

پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شما با پر کردن فیلدهای داده شده که شامل کد ملی و اطلاعات مربوط به عضویت است و کلیک بر روی “بررسی و ثبت درخواست” میتوانید در این سامانه ثبت نام کنید.

نظام مهندسی کرمانشاه 2

پس از آن صفحه زیر برای شما نمایش داده میشود که شما جهت ثبت نام باید تمایل فیلد های ستاره را پر کرده و مدارک خود را بارگذاری کنید و در انتها روی گزینه ” ثبت شود” کلیک کنید.

نظام مهندسی کرمانشاه 4

نظام مهندسی کرمانشاه 5

پس از ثبت نام و بررسی مدارک شما معمولا به شما کد و شماره عضویت داده می شود که شما می توانید با این کد به سامانه وارد شوید برای وارد شدن به سامانه مهندسین روی گزینه کارتابل مهندسین کلیک کنید.

نظام مهندسی کرمانشاه 6

شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس واردکردن کد مشاهده شده روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید. همچنین شما در صورت فراموشی رمز میتوانید رمز عبور خود را با کلیک بر روی گزینه “نام کاربری و رمزرا فراموش کردم” به بازیابی کنید.

نظام مهندسی کرمانشاه 7

امکانات سامانه نظام مهندسی کرمانشاه

سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه خدمات و امکاناتی را در اختیار مهندسان و کاربران خود و سایر سایت های نظام مهندسی قرار داده است تا کاربران بتوانند بدون صرف وقت و هزینه زیاد از این خدمات استفاده کنند. در اینجا به معرفی برخی از خدمات نظام مهندسی استان کرمانشاه می پردازیم.

اخبار و اطلاعیه ها

یکی از امکانات سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه اخبار و اطلاعیه ها می باشد. در این بخش اطلاعیه ها و اخبار سازمان ها، نهادهای اجتماعی، همایش ها و کنگره ها، سمینارها و نمایشگاه ها و همچنین اخبار شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir را خواهید دید.

نظام مهندسی کرمانشاه 8

خدمات رفاهی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه خدمات رفاهی است که این سازمان به نفع کاربران خود ارائه می دهد که  شامل رزرو رستوران ، مراکز پزشکی، خرید بلیط  و درخواست وام و… می باشد.

خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک یکی دیگر از امکانات وب سایت سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه است که به اشخاص حقیقی و حقوقی اجزه می دهد خدماتی از جمله تمدید پروانه اشتغال مهندس، پیگیری وضعیت صدور، سامانه خدمات مهندسی، مراجع استخدامی، اطلاعات فنی و گواهی املاک، سازندگان و اظهارنامه مالیاتی. ، پورتال آموزش، اوراق تفکیک، آبفا، شورای انتظامی و غیره در سایت سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی » سایت نظام مهندسی کهگیلویه و بویر احمد

گزارش کارکرد

مهندسین می توانند گزارش عملکرد مهندسان ناظر، طراحان و مهندسان عمران را  در این قسمت مشاهده کنند. گزارش عملکرد در این سامانه جامع حاوی اطلاعاتی شامل شهر، مالک، تاریخ، سقف و سازه پشتیبان… است.

دوره های آموزشی

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه دروس آموزشی است. در این دوره های آموزشی، این بخش ها به شما این امکان را می دهد که در دوره ثبت نام کنید، دوره های ثبت شده خود را مدیریت کرده، در آموزش های این سازمان شرکت کرده و در نهایت در آزمون داده و نتایج خود آزمون خود را مشاهده کنید و در نمره قبولی کسب کنید.

نشریه پیام نظام مهندس

یکی دیگر از خدمات سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه مجله مهندسی پیام نظام مهندسی است که مجلات ساختمان و عمرانی را منتشر می کند.این مجلات به طور مرتب منتشر می شوند و تاریخچه اولین شماره این مجله به شهریور 1374 برمی گردد. یکی از ویژگی های این بخش این است که تمامی شماره های این مجله برای دانلود رایگان بوده و نیازی به ثبت نام در سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir نمی باشد.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی از سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه در اختیار شما قرار دهیم. اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان سوال یا ابهامی در مورد سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی « سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد

سؤالات متداول سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir

آدرس سایت سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه، kshceo.ir است.

بله در سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه اطلاعات کاملی در مورد تمام اعضای سازمان وجود دارد که این اعضا شامل رئیس، هیئت مدیره، بازرسان و شواری انتظامی هستند که لیست تمامی اعضا در سایت وجود دارد.

بله یکی از خدمات این سایت دوره های آموزشی است که شما میتوانید به دوره های آموزشی این سایت مراجعه کنید و پس از آموزش و مطالعه سامانه نظام مهندسی کرمانشاه آزمون داده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نظام مهندسی استان کرمانشاه kshceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا