سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی آنلاین ثبت اسناد و املاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سامانه‌ای است که به مراجعین این سازمان این امکان را می‌دهد تا قبل از مراجعه حضوری به مراکز، به صورت اینترنتی و آنلاین نوبت دریافت کنند. این سامانه از سال 1399 راه اندازی شده است و در حال حاضر در تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک کشور فعال است.

پیش از این نوبت دهی این سازمان به صورت حضوری می گرفت ولی در حال حاضر امکان اخد نوبت در سامانه فراهم می شده و کاربران می توانند پس از اخذ نوبت در زمان مشخص شده برای امور مدنظر به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یا مراکز استان ها مراجعه نمایند.

در ادامه مطلب می توانید توضیحات تکمیلی و مراحل دقیق رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را مطالعه نمایید.

سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

امروزه دیگر انجام بسیاری از کارها با مراجعه به سامانه های مختلف و به صورت غیر حضوری انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری در روند انجام کار نیست. سازمان ثبت اسناد و املاک برای تسریع در روند انجام امور و ارائه خدمات الکترونیک به عموم مردم سامانه های مختلفی را راه اندازی نموده است.

 یکی از مهم ترین و کاربردی ترین سامانه های این سازمان سامانه ثبت من می باشد.با ورود به سامانه ثبت من my.ssaa.ir که سایت اختصاصی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است، امکان استفاده از خدمات بسیاری برای ارباب رجویان فراهم می باشد.

با توجه به امکانات و بسترهای ایجاد شده افراد مختلف که قصد انجام کار های مانند امور مربوط به املاک، ازدواج و طلاق، اسناد رسمی، ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، اجرای اسناد رسمی و … را دارند می توانند از طریق سامانه ثبت من my.ssaa.ir اقدام کنند.

ادامه مطلب
سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

یکی از خدمات ارائه شده برای کاربران در سامانه ثبت من امکان دریافت نوبت آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که یکی از زیر سامانه های سازمان ثبت اسناد و املاک است برای اخذ نوبت آنلاین و رزرو وقت ملاقات با مقامات و کارکنان سازمان ثبت و مراکز استان ها  اقدام نمایند. 

ورود به سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

الکترونیکی کردن خدمات، موجب صرفه‌جویی در زمان، عدم استفاده از کاغذ و کاهش بار ترافیک در سطح شهر نیز می‌شود. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سامانه ثبت من my.ssaa.ir را برای رفاه حال ارباب رجویان و سرعت بخشیدن به روال بسیاری از کارهای اداری راه اندازی کرده است. 

با ورود به سایت ثبت من یا همان درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می توانید به خدمات مختلفی از جمله خدمات مربوط به املاک و کاداستر، اسناد رسمی ، ازدواج و طلاق ، اجرای اسناد رسمی ، ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، مالکیت معنوی، اشخاص حقوقی، شکـایات و … دسترسی پیدا نمایید.

 

یکی از خدمات سامانه ثبت من که بحث مقاله پیش رو است سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. همان طور که گفته شد با استفاده از این گزینه امکان اخذ نوبت آنلاین، برای ملاقات با مقامات و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مراکز استان ها فراهم می باشد.

برای ورود به این سامانه لازم است ابتدا به سایت ثبت من وارد شوید، برای ورود به سامانه ثبت من کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ssaa.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

ادامه مطلب
سامانه همتا hamta.ntsw.ir

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان ثبت احوال

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک ی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وارد خواهید شد.

سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می توانید با استفاده از گزینه ملاقات و نوبت دهی اقدام به ورود به سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نمایید.پ

دریافت نوبت آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت ثبت من توضیح دادیم. پس از این که به سامانه وارد شدید، از میان گزینه های موجود بر روی گزینه ملاقات و نوبت دهی کلیک کنید.

ورود به سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

پس از این به صفحه جدید وارد می شوید و گزینه های مختلف زیر را مشاهده می نمایید.

  • ملاقات عمومی
  • مرکز مالکیت معنوی
  • ادارات اجرای اسناد رسمی
  • ادارات ثبت اسناد و املاک
  • ادارات ثبت شرکت‌ها
  • بازگشت به پیشخوان
دریافت نوبت آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
 
همان طور که می بینید با استفاده از این گزینه ها می توانید اقدام به اخذ نوبت نمایید که البته گزینه های ادارات اجرای اسناد رسمی ، ادارات ثبت اسناد و املاک ، ادارات ثبت شرکت‌ها در حال حاضر فعال نمی باشد.
 
برای دریافت نوبت ملاقات و دیدار با مسئولین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بر روی گزینه ملاقات عمومی کلیک کنید، همچنین در صورت تمایل برای دریافت نویت ملاقات با مسئولان سازمان مالکیت معنوی باید از گزینه مرتبط استفاده نمایید.
 
 

پس از کلیک بر روی گزینه ملاقات عمومی به صفحه جدید وارد می شوید و دو گزینه ملاقات عمومی با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ملاقات عمومی با مدیران کل استانها را مشاهده می کنید گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
برنامه راهبران حمل و نقل

در اینجا برای نمونه جهت رزرو نوبت ملاقات با مدیران کل استان ها، بر روی گزینه ملاقات عمومی با مدیران کل استانها کلیک کنید.

پس از این به صفحه جدید هدایت می شوید و گزینه های مختلف مربوط به ملاقات مدیر کل استان های مختلف را مشاهده می نمایید. پس از مشاهده استان مد نظر خود برای دریافت نوبت، گزینه رزرو را کلیک کنید.

در صفحه جدید با استفاده از تقویم موجود در صفحه ، تاریخ مد نظر خود برای ملاقات را انتخاب کنید.

پس از این که تاریخ مورد نظر را انتخاب نمودید به صفحه جدید که مربوط به انتخاب ساعت ملاقات است هدایت می شوید. ساعت مد نظر برای ملاقات را انتخاب کنید.

پس از این که اقدام به انتخاب ساعت نمودید از شما درخواست شماره موبایل می شود، شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه تایید شماره موبایل را بفشارید.

با ورود به صفحه جدید باید اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد خود را تکمیل نمایید گزینه تایید را کلیک کنید.

در ادامه فرآیند دریافت نوبت کدی از طرف سامانه به شماره تلفن همراه شما که پیش از این ثبت نمودید ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه تایید کد اعتبار سنجی و ادامه را کلیک کنید.

پس از این و با ورود به مرحله آخر باید گزینه موجود در صفحه یعنی تایید و ثبت رزرو را بفشارید. با انجام این مراحل شما موفق شدید نوبت ملاقات خود را به صورت غیر حضوری و از سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دریافت نمایید و پس از این می توانید در تاریخ و ساعت رزرو شده به اداره مد نظر خود مراجعه کنید.

ادامه مطلب
سامانه شمیم shamim.ssaa.ir

برای ورود مستقیم به سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کلیک کنید.

در این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، نحوه ورود به سامانه my.ssaa.ir و مراحل مختلف دریافت نوبت پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت من ssaa.ir

سؤالات متداول سامانه نوبت دهی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

بله با ورود به سامانه مربوطه و به صورت غیر حضوری می توانید اقدام به دریافت نوبت ملاقات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یا مراکز استان ها نمایید.

این سامانه یکی از زیر سامانه های ثبت من بود ه و برای ورود به سایت مذکور باید ابتدا به سایت ثبت من با نشانی اینترنتی my.ssaa.ir وارد شوید.

در خصوص نحوه دریافت نوبت آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این خصوص به متن مقاله مراجعه نمایید.

5/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی آنلاین ثبت اسناد و املاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا