سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir

مشتریان بانک آینده می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک آینده و صرفا با مراجعه به سامانه کیلید بانک آینده از خدمات مختلف این بانک بهره برده و از خدمات مختلف ارائه شده در حـوزه بانکـداری دیجیتـال استفاده نمایند.

امروزه و با ایجاد بسترها و فضای الکترونیکی مناسب در کشور ، بانک ها در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود و تسریع در روند انجام امور، اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده اند. مشتریان می توانند با مراجعه به این سامانه های ایجاد شده بسیاری از امورات بانکی خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر درباره ی سامانه کیلید بانک آینده ، نحوه ورود به این سامانه ، key.ba24.ir ، خدمات مختلف سامانه کیلید و … خواهیم پرداخت. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سامانه کیلید بانک آینده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، وجود بسترهای الکترونیکی مناسب و وجود سامانه ها و نرم افزارهای متنوع در حوزه های مختلف، ارائه خدمات به کاربران بسیار راحت تر و سریع تر شده است. علاوه بر این یعنی بهبود کیفیت ارائه خدمات، دسترسی به این ابزارها و سامانه ها باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد و افراد می توانند در هر موقعیتی که هستند بدون مراجعه حضوری به مراکز مد نظر و صرفا با استفاده از این خدمات موجود برای انجام امور خود اقدام نمایند.

ادامه مطلب
ثبت نام آزمون استخدامی ایثارگران 1403

بانک ها نیز در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به مشتریان خود بسیار فعال بوده و اقدام به راه اندازی سامانه ها و ایجاد اپلیکیشن های مختلفی نموده اند، کاربران با نصب این برنامه ها و تنها با استفاده از گوشی خود می توانند بسیاری از امورات بانکی خود را به راحتی انجام دهند.سـامانه کیلیـد بانک آینـده key.ba24.ir سامانه ای است که توسط بانک آینده برای ارائه خدمات الکترونیک در حـوزه بانکـداری دیجیتـال راه اندازی شده است.

سامانه کیلید بانک آینده معرفی

این سامانه، سامانه ای برای بانکداری اینترنتی بوده و از طریق گوشی‌ تلفن همراه برای رفع نیازهای مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ و انجام امور بانکی و مالی قابل استفاده خواهد بود.

با مراجعه به این سامانه key.ba24.ir می توانید از خدمات مختلف آن از جمله افتتاح حساب در بانک آینده، نقل و انتقال چک، انتقال وجه، احراز هویت غیر حضوری و … استفاده نمایید. علاوه بر این با استفاده از این سامانه می توانید برای دانلود و نصب اپلیکیشن کیلید نیز اقدام نمایید.

سامانه کیلید بانک آینده با نشانی اینترنتی key.ba24.ir در دسترس می باشد.

 

 

ورود به سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir

همان طور که اشاره شد سامانه کیلید بانک آینده سامانه‌یِ بانکداریِ اینترنتی و همراه است که در جهت پاسخگویی و برای رفع نیازهای مشتریان این بانک و شرکت های مختلف راه اندازی شده است.

با مراجعه به سامانه کیلید می توانید از خدمات الکترونیک مختلف استفاده نمایید. همچنین با استفاده از این سامانه می توانید برای دانلود و نصب اپلیکیشن کلید از اپ استورهای مختلف نیز اقدام نمایید.

ادامه مطلب
استعلام معافیت تحصیلی با کد ملی

برای استفاده از خدمات مختلف سامانه کیلید بانک آینده باید ابتدا اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایید. بعد از این با تکمیل اطلاعات کاربری خود می توانید به سامانه وارد شده و از خدمات مد نظر استفاده نمایید.

برای ورود به سامانه کیلید بانک آینده باید به این ترتیب عمل کنید.

ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی key.ba24.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه کیلید بانک آینده وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سامانه کیلید بانک آینده

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه کیلید بر روی گزینه ” ورود به حساب کاربری” در بالای صفحه کلیک نمایید.

ورود به سامانه کیلید بانک آینده

پس از این با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور و کد امنیتی می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

ورود به حساب کاربری سامانه کیلید بانک آینده

اگر پیش از این در سامانه کیلید بانک آینده ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید می بایست ابتدا در سامانه ثبت نام نموده وپس از ایجاد حساب کاربری خواهید توانست به این سایت وارد شوید.

 

ثبت نام در سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir

همان طور که اشاره شد برای ورود به سامانه کلید بانک آینده می بایست ابتدا اقدام به تشکیل حساب کاربری خود نمایید پس از این می توانید با ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود وارد شوید و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

برای انجام ثبت نام در سامانه کیلید بانک آینده ابتدا به سامانه کلید وارد شوید.

ادامه مطلب
سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید. در صفحه جدید گزینه ثبت نام را بفشارید

ثبت نام سامانه کیلید بانک آینده

شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد نموده و گزینه تایید و ارسال را انتخاب نماید.

توجه داشته باشید که شماره موبایل وارد شده در سامانه باید با شماره ثبت شده برای کاربر در بانک آینده یکسان باشد یا، کاربر صاحب شماره موبایل وارده باشد.

پس از این کد تایید به شماره تلفن ثبت شده ارسال خواهد شد، این کد را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

پس از این اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و در مرحله بعد نیز اطلاعات خواسته شده مانند اطلاعات حساب کاربری و … را نیز کامل کرده و فرآیند ثبت نام خود را نهایی نمایید.

 

خدمات سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir

با مراجعه به سامانه کیلید بانک آینده و ورود به حساب کاربری خود می توانید از خدمات مختلف آن استفاده نمایید. از جمله خدمات سامانه کیلید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • افتتاح حساب به صورت غیر حضوری
  • انتقال وجه داخلی، بین بانکی، دسته ای و ….
  • انجام احراز هویت سجام
  • مدیریت دسترسی
  • مدیریت تسهیلات
  • دریافت گواهی امضای دیجیتال
  • امور مربوط به چک
  • و …

 

سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir سامانه‌ی بانکداری اینترنتی بوده و قابلیت اجرا روی بستر تلفن همراه را دارا می باشد، این سامانه بسیاری از خدمات بانکداری دیجیتال رو به کاربرای حقیقی، حقوقی و امضا مشترک ارائه می نماید و می تواند نقش مهمی در رفع نیاز شرکت‌های کوچیک و متوسط داشته باشد.

در این مقاله در رابطه با سامانه کیلید بانک آینده ، نحوه ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

ادامه مطلب
سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

با ورود اطلاعات کد ملی و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. پیش از این باید در سامانه ثبت نام نموده باشید.

در این رابطه در متن مقاله توضیحات کامل داده شده است. به مقاله بالا مراجعه نمایید.

با مراجعه به این سامانه key.ba24.ir می توانید از خدماتی چون افتتاح حساب به صورت غیر حضوری، انتقال وجه داخلی، بین بانکی، انجام احراز هویت سجام، مدیریت دسترسی و تسهیلات و … استفاده نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه کیلید بانک آینده key.ba24.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام برای گرفتن سفته الان 20 روزه هرروز اقدام میکنم اصلا نمیشه گرفت
    عکس هم از خطا های که میده گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا